Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Du kunne evt. lave en poll om som kunne se sådan her ud:

Vil du med og det der?

1. Nej!!!
2. Ja måske. Jeg er ikke sikker - det kommer an på hvad de andre siger.
3. JA! JA! JA! JA! I'll be there by your side.
4. Bor for langt væk/er for dyrt osv. til at jeg gider men var ellers frisk

Selv tror jeg at jeg har lidt en pussyholdning og lander på nr. 2.
Kunne i øvrigt være sjov nok at møde folk der tager drugs - som man er klar over gør det. Kender sku ikke så mange der har gjort det og en af mine gamle venner vil jeg påstå har smidt sit liv i vasken på det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Folk kan også bare skrive om de er med på den.
Men jeg vil lige ud og tage nogle billeder derude, så i kan se hvordan der ser ud og sådan.

Derefter vil det nok være lettere at bestemme sig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Petter skrev:
Det kunne være super fedt.
Det skulle bare være på sjælland, så er jeg frisk.

Ellers laver vi da bare en lille gruppe fra Kbh, og følges derover..!
Hvis man da godt må komme med selvom man er københavner..?
Synes det lyder som den fedeste idé!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
HEEEEEEEEEEEEEELT SIKKERT MAN!

Hvem er frisk fra KBH at tag derud :P

Ej jeg er sku frisk til noget frisk roldskovs luft :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Julle, vi nupper farve-færgen derover, det skal sku nok blive skægt.

MethylOle skrev:
Petter skrev:
Det kunne være super fedt.
Det skulle bare være på sjælland, så er jeg frisk.

Ellers laver vi da bare en lille gruppe fra Kbh, og følges derover..!
Hvis man da godt må komme med selvom man er københavner..?
Synes det lyder som den fedeste idé!

Det vil være lidt af en omvej hvis jeg skulle tage til kbh først, bor på midtsjælland ;)
Og selvfølgelig er vi velkommen, ALLE er velkommen, undtagen dem vi ikke kan li' og brian-typerne.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alle velkomne, selv københavnere. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:

Hmm.. Københavnere og brian-typer kan da komme ud på et .. ;)

Så nej, vi vil ikke have jer med :P

haha

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Visias skrev:
Schizophreniak skrev:

Hmm.. Københavnere og brian-typer kan da komme ud på et .. ;)

Så nej, vi vil ikke have jer med :P

haha

:stupid:

Vi gider ikke briankøbenhavnere der er bange for skoven. Den er altså mørk om aftenen og der ligger ikke en 7/11 eller en kinagrill nede på hjørnet. I skoven laver man selv mad og der bor dyr derude. De dyr er ikke spærret inde og man må ikke slå dem. Hvis i kan leve med det, må i godt komme med. Husk telt, Husk Mad, Husk Vanddunke.

Jeg har forresten en lille bøn! INGEN ALKOHOL. Hvis det er muligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
:O

Ikke bare en lille 6pack? :P

Hvad vis man ikke er brian type københavner ..

men bare bange for skovens mørke :P

Må man stadig komme med

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var kun en bøn. Men en 6pack skader ikke, gider bare ikke det der drikkeri, det er sjovere at være på stoffer i skoven.

Men du skal ikke være bange for den mørke skov, vi har bål. Så det er den spooky og mørke skov du skal være bange for. :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg tænkte på om der er nogen rafter ude i den skov?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Der ligger en stor plads lige i nærheden (der er flere pladser, men tilsyneladende uvished om hvor vi slår os ned) kendt som jamborettepladsen. Der blev World Jaboree - en stor international spejderlejr (større end fucking blå spejderes fucking blå sommer, bwah) afholdt. Der var jeg faktisk selv med :wink:

Så blev i lige så meget klogere. Altså Ja, der er rafter og Ja, jeg har været spejder. Gul spejder motherfucker.. Men jeg skal nok forsøge og lade være med at være alt for striks og spejderlig. Bare i respekterer at vi har lånt skoven. (- og rafterne, selv om jeg tvivler på du er nogen bølle Petter)

Titel: .
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Rigtig god ide...
jegt bor selv i nordjylland og er 100% med på ideen du siger bare til hvornår det sker så er jeg klar.. hvis ikke jeg skal noget andet selvfølgelig...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
Der ligger en stor plads lige i nærheden (der er flere pladser, men tilsyneladende uvished om hvor vi slår os ned) kendt som jamborettepladsen. Der blev World Jaboree - en stor international spejderlejr (større end fucking blå spejderes fucking blå sommer, bwah) afholdt. Der var jeg faktisk selv med :wink:

Det eneste jeg ikke vidste, var så lige at jamborettepladsen overhovedet lå der. Og pas hellere på hvad du siger om de blå spejdere, det er "dem" der står for Apokalypseløbet, som du nok ved er DK's hårdeste spejderløb, og der bliver ikke holdt jamboree i Danmark hver 4. år, så du kan godt se hvem der vinder i længden ikke? ;).

Nice, jeg ved ikke lige hvorfor men tænkte at vi nok skulle have et skraldestativ, måske en fedtfælde, spisebord hvis der var fællesædning og en bålplads.
Du må sku gerne være spejderagtig for min skyld. :lol:
Btw. Vi skal lige huske at det ikke kun er skoven vi har lånt, men også den jord vi betræder hver dag, og derfor skal vi... Okay, skal nok holde min kæft nu.

Men Jeg går ud fra at du sørger for sav, økse, sisal og patruljetelt siden du nu bor så tæt på ? :P

Edit: Julius, jeg skal nok holde dig i hånden i dit meskalin-trip hvis du får noia på ;)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Schizophreniak skrev:
Det var kun en bøn. Men en 6pack skader ikke, gider bare ikke det der drikkeri, det er sjovere at være på stoffer i skoven.

Nja.. Man kan sagtens hygge sig i skovens mulm og mørke uden at være på stoffer. Og det kan også sagtens være lige så sjovt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Petter: Jeg har såmænd selv været blå spejder, så jeg har lidt mere end en idé om hvad jeg snakker om. De blå spejdere er for det meste nogle sissies der bruger tiden på at lave perlekæder, kastanjefigurer og lime blade på papir. Resten af dem mobber hinanden.

Ej, der er sikkert nogle udmærkede blå spejdere blandt. De gule er bare langt overlegne.. Husker tydeligt Ipiza (eller Ibiza?)-løbet i Rold skov.. Historien kan du altid få, men min gamle gruppe (blå) var med og vi var der også som de eneste gule. Vi vandt langt overlegent over samtlige grupper (og der var fanme mange). Desuden bustede jeg en leder i at give forkerte instrukser om hvor næste post lå. haha, han nægtede at tro at nogle gule spejdere havde ret tilsyneladende. Det gik ham i hvert fald på at vi havde havde ret. Fjolset havde allerede sendt andre ud af den vej.. Det var sgu ikke særlig fedt.. Sådan kan de gå hvis man ikke er klar til den store farlige natur - eller i hvert fald tror at man er klar til alt muligt :wink:

Glimrende ekspempel, hvor jeg endda stod der selv.

Btw behøver en rigtig spejder ikke alt det crap du nævner :twisted: - det er et af problemerne ved jer blå spejdere. I er så pokkers afhængige af jeres grej og pis og lort. Jeg har brug for mit hoved. Har jeg en økse er jeg glad og kan stort set alt. En pressening oven i købet og det er ren luksus :wink:

Når det er sagt, så forvent ikke at jeg lever på den måde. Grunden til at jeg stoppede som spejder, var at jeg ikke så nogen grund til at dyrke konkurrencegenet yderligere. Det blev noget Selvhøjtideligt hitlerjugend i mine øjne. Men det er nok også fordi jeg begyndte at tage svampe på det tidspunkt og var skæv til nogle af møderne :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er idioter over alt, også i DDS. Det er bare fordi at de gule spejdere er i så meget undertal at idioterne slet ikke ved de findes.

Kan også sagtens overleve med mit hoved og min nøgne krop :lol: . Men nu er det ligesom en tur med bål, råhygge og en masse stoffer, og ikke en overlevelsestur, så vil jeg sku foretrække at ligge i et telt frem for på det bare skovbund, håber du ved hvad jeg mener.

Man stopper da ikke til spejder fordi man er skæv til møderne, det har jeg været i 1½ år, eller i hvert fald til de møder jeg ikke missede fordi jeg var FOR skæv :twisted: ...Hash og naturaktiviteter går udemærket hånd i hånd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Klart - lige det med at formulere sig lidt bedre: "Når det er sagt, så forvent ikke at jeg lever på den måde." - her mente jeg i henhold til turen.
Og det der med at man ikke kommer fordi man er skæv er også en misforståelse - jeg mente at jeg blev bevidst om mine rettigheder på det tidspunkt. vidst også af den grund cannabis blev ulovligt - man snakkede i hvert fald om dovne mexicanske soldaterm der ikke gad i krig og negere - ja ordet "neger" siger vel sig selv. Man kunne prakke hvad som helst på de stakler, men tror frem for alt at det var det oprørske sind der udgjorde truslen.. politik i ved, man siger noget, (det skal føre til noget andet) og man mener noget tredie. De blev til blodtørstige psykopater kan jeg i hvert fald huske blandt argumenterne. Imo er der sgu kun et argument for at cannabis er ulovligt og det er at man bliver sløv bagefter.. Kan man få et liv til at fungere så er det en menneskerettighed at man ryger ved siden af når der er plads til det.

he, stadig lige bevist om mine rettigheder. Så fik vi også lige lidt OOT med om rusmidler og lovgivning.

Skal vi se om vi kan holde tråden nogenlunde ren igen? :wink:

Titel:
MEGATRON

Schizophreniak skrev:
Jeg tænker n-ethyl-2c-b.

Så nup det oralt, insuffleret virker det kun et par timer, og så skal du leve med at være HELT NORMAL resten af natten *GYS*

Eller du kunne vel også bare tage flere/andre stoffer :D

Titel:
Kanon god ide, vi er et par jyder der er mere end friske (nu snakker jeg godt nok på andres vejne, MEN!)
Det kunne være griner at mødes og se hvem man egentlig skriver med og høre "historier fra grottten" :D

Håber ikk folk falder fra, plejer de at gøre når det drejer sig om en tur arrangeret? online

Peace out, sorry for stavefejl.. Satans til øl
!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]