Tja synes lige jeg ville skrive om det herinde, dog ikke for at prædike moral da jeg alligevel ikke forventer at nogen herinde lytter til fornuft før det går galt

Anyway her i sidste weekend sad mig og nogle kammerater og holdt en "snitte-fest" hvor jeg selv fik indtaget 1.5 g amf(har taget amf ca. en gang om måneden i et års tid), blev rimelig godt blæst men da jeg kom hjem fik jeg det så ret dårligt, når jeg gik rundt hamrede mit hjerte med 180 i timen og jeg fik prikker for øjnene, men når jeg derimod lagde mig ned kunne jeg ikke mærke hjertet mere, og mine fingre/tå spidser blev kolde, også mine ører læber næse hud osv. blev koldt som om at der ikke løb blod ud til det, blev pga. amfen meget bange og panisk og det gjorde det ikke bedre at jeg begyndte og hallucinere voldsomt når der var mørkt, efter at have gået rundt i 30 minutter (med 112 tastet ind på telefonen) og spekuleret på hvad jeg skulle gøre besluttede jeg mig for at ringe til giftlinjen, her blev jeg så mødt af en venlig ældre dame der talte mig til ro og fortalte mig at det højst sandsynligt var fysiske abstinenser og at jeg ikke skulle være bange for at fingre og tær rådnede af! Vil lige bruge anledningen til at rose giftlinjen der gav mig kyndig vejledning uden at prædike. Men hun sagde at jeg kunne tage på skadestuen hvis det blev værre og ellers skulle jeg bare prøve at sove det væk, nuppede så 2 phenergan'er og gjorde det sidste, vågnede en del timer senere og havde bare lidt standard amf tømmermænd.
Alt i alt en MEGET ubehagelig tur hvor jeg troede jeg skulle dø, men en god ting er der kommer ud af det, og det er at jeg ALDRIG nogensinde rør amf igen, og jeg mener virkelig ALDRIG!!

FUCK SPEED !!!!!!!
ps. kommer til at tænke på hvor ligegyldigt det var at have 112 klar på mobilos, som om jeg kunne nå at ringe hvis jeg fik hjertestop :S
Hmm tror du ikke der er blevet blandet noget i det amf der? For det med at du begyndte at hallucinere voldsomt burde ikke kunne ske på ganske almindelig amf...