Hejsa jeg har for lidt over en time siden taget ca 260 morning glory frø og kværnet dem til pulver i en peberkværn. For så lidt over en halv time siden har eg så indtaget alt det pulverne der nu var og slugt det i nogle mundfulde og skyldet med hyldebærsaftevand. Inden jeg indtog det hele drak jeg 2 glas vand og spisete et æble. Der er nu gået over en halv time og det eneste jeg har kunnet mærke indtil videre er en meget slem kvalme det kom ca efter 5-10 min efter indtagelsen. Efter et stykke tid fik jeg ondt i maven. Nu har jeg så fået en lille smule ondt i knolden men det er ikke så slemt. Da jeg rejste mig op for lige at gå ned med nogle ting. Så kunne jeg kun lige mærke at jeg havde lidt tumult i et meget kort øjeblik.
Så nu er det jeg spørger hvornår kommer effekten altså den gode side. Og hvornår forsvinder bivirkningerne helt? Det er første gang jeg prøver et psychedelika-stof. Det eneste jeg har prøvet af "stoffer" er hash og så nogle urter som kratom, katteurt osv altså sådan nogle urter som ikke er særlig stærke.
Nu er der gået et kvarter 20 min siden jeg skrev det ovenover. Og den eneste forskel er at jeg ikke har så meget kvalme mere men mine tendinger føltes lidt ømme og der er sådan en underlig kulde i min krop. Det kan selvfølgelig være fordi brændeovnen er gået ud nedenunder

Men da jeg så rejste mig op igen ligefør så føltes det lidt anderledes og underligt end normalt.
Jeg ved ikke om morning glory er et elskovsmiddel, men Jeg fik lyst til at skrive til en pige der hedder Ditte som jeg ellers ikke skriver så meget med men jeg har tænkt lidt på hende på det sidste ikke sådan på en kæreste måde men bare på en rar og dejlig måde. Hende har jeg så ligget og skrevet med i en 20 min ca måske mere. Hun er så faldet i søvn nu og jeg har sendt en lille besked til hende på 4 sider eller sådan noget. Så det må vel virke som elskovsmiddel?
Nogle der ved noget. Jeg vil meget gerne høre fra jer hurtigst muligt så jeg ved hvornår jeg kan regne med den gode virkning kommer klokken er nu 00:50