Minimal..
Folk kommer ud i fucked up ting med stoffer på grund af at de er ulovlige, derfor kommer de ind i kriminelle omgangskredse osv..
Ja der er sikkert mange der ikke vil kunne klare stoffer -men de mennesker bør lære deres kroppe og sind at kende.
minimal - synes du så at det er okay at bryde loven? siden du vil have at vi alle skal forblive kriminelle..?
ville du ikke også foretrække et land som danmark gik i spidsen for sine borgere, sørgede for vores velfærd, sørgede for at vi kunne "lamme os"(alle samfund har brug for at lamme sig) i det mindst skadelige? eventuelt med flest valgmuligheder - så vi også kunne vælge hvilken slags oplevelse vi ville have? et land hvor du kunne være sikker på at den ecsatasy du købte, ikke indeholdte PMA(eller andre "forkerte" ting)..?
et åbent samfund, hvor vi så ville kunne bruge vores skræmmekampagnepenge på informationskampagner i stedet for - så vi får et mere uddanet folk?(se det i forhold til usa, der går det en del mere ud på at skræmme folk end at få dem til at forstå)
kig dog på tallene fra holland..

Jeg vil håbe der kommer en dag, hvor vores samfund ikke er bygget op af etiske regler - men af logiske regler, der skaber det mest velfungerende samfund, samtidigt med at borgerne kan være lykkelige
jeg håber på at der kommer en dag, hvor rusmidlerne nydes af alle klasser i samfundet, ikke kun de nederste - en dag hvor selv interlektuelle personer tør stå frem og fortælle om deres brug af psychedeliske stoffer
ikke at det ikke sker idag, men mange af de personer herinde der er igang/eller færdige med vindergående uddanelser - holdet det ikke som en hemlighed?
(nederste klasser, mener at det typisk er kriminelle der har "patent" på stoffer- eller det er jo en selvfølge da de er ulovlige - men den type der gør 1 ting galt, gør gerne flere ting galt, desværrer)
befri rusmidlerne!
(undskyld de mange rettelser, men var igang med at falde ned fra noet keta da jeg skrev, typisk 'dødsnarko' at få mig til at lave mange fejl)