Aron skrev:
Hej jeg ville lige høre hvilke former for piber i nyder mest at ryge noget fed på? Joint indgår også....
Så har jeg også et spørgsmål.
Her igår sad mig og nogle venner og røg noget tjald på en vandpibe vi har købt. Det er godt kvalitet som vi røg. Det var bare ikke somom det var så stærkt når man røg det på en vandpibe. Kan det nu også passe? Vi røg så senere nogle joints og på en almindelige pibe. Vi fik ikke røget så forfærdeligt meget. I sidste uge fik vi røget rigtig meget. Det skal så siges at jeg har på fornemmelsen at det vi røg på vandpiben først trådte i kraft meget senere end normalt. Da jeg fik det lidt skidt. Det plejer jeg ellers aldrig at blive af at ryge fed. Jeg havde heller ikke røget specielt meget. Tilgengeld havde jeg drukket en sjat øl bare for ikke at være for tør i halsen. Det kan være at min krop ikke har godt af alkohol og THC på en gang.
Altså kan det være rigtigt at det vi røg på vandpiben først kom meget sent? Jeg ved at når man ryge igennem vand så får man omkring 80% THC i blodet... Så det er derfor jeg næsten tror at jeg fik det mere stenet end normalt?
Den skarpe smag af god hash, kan let blive skjult bag den søde vandpibetobak. Og rusen på vandpibe er lidt snigeren og indtræffer nok først cirka en halv time efter at i har røget. Grunden til at du fik det skidt skyldes højst sandsynligt at du blev røget på vandpibe, du får utroligt meget H2O og nikotin i lungerne, da det jo som sagt ikke er helt normalt at riste sin vandpibetobak.
Min erfaring er at vandpibe er noget lort at ryge sit weed på. Man kan hurtigt ryge alt for meget hash/skunk inden man overhovedet når at kunn mærke noget. Og så er nikotin+thc heller ikke en særlig god kombination.
Kan huske en gang for lang tid siden, hvor jeg kom hjem helt hvid i hovedet og brækkede mig udover hele toilettet midt i aftensmad med familien. På grund af alt for meget vandpiberygning.
Har dog også haft nogle chilleren episoder med vandpiben, men min erfaring er at der skal alt for meget weed i sådan et hoved.
Men hver sin mening og erfaringer

EDIT: Vil da også lige smide min top3.

1. Joint/blunt
2. Spand
3. Bong/bang