Prøv at ligge mærke til hvor meget omhandlende alkohol der er i medierne. Det kan godt være det er lovligt, men det er ihvertfald et af de hårdere stoffer med fysisk ubehag ved normal indtagelse og div. dårligdomme, ligesom så mange andre stoffer
Lederne af landet drikker champagne og vin på TV når de skal fejre noget
Reklamer for øl som bekræfter det som værende en naturlig del af DK
Øl, vin og spiritus i store mængder bliver drukket over det hele, uden at der er særlig mange der ser skævt til dem. De er jo bare på druk! Men ligeså snart man fortæller at man har røget en joint engang bliver man stemplet som psykopat
og meget meget andet. Prøv at kigge efter det.
Jeg har selv drukket store mængder i mine teenageår, men drikker ikke så tit nu tildags. Hvis jeg gør er det mindre mængder, for det er ved nogle få genstande at alkohols gode virkning kommer. Jo højere man kommer op jo værre bliver det. Drikker mig stiv et par gange om året højst
Drikker dog øl om sommeren, og kan da også sagtens drikke en øl eller to til maden, det smager jo godt det pis, og det er ikke for at drikke mig stiv
Nu er reklamer for tobak jo forbudt, hvorfor er det egentligt lovligt at reklamere for alkohol?
Er begyndt at diskutere med folk der råber op om stoffers farlighed, mens de sidder med en øl i hånden, for satan da din spasser, øl er også et stof, bare et lovligt et. "Jamen det er jo ikke ulovligt?" Øhh nej, men det ville det have været, og det er ikke ulovligheden der afgør om et stof er farligt. Tit er der ingen research bag en ulovliggørelse
Sorry hvis det er lidt usammenhængende, har drukket to øl og røget et par joints. Er jeg nu en skidt person?
Jeg er sku ved at være træt af DK for tiden, tror jeg tager et par år til udlandet når jeg er færdig med udd. En øde cannabisfyldt ø i stillehavet måske