Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 11:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: xplayn
Medlem

http://xplayn.com/forum/topic/47814

Prøv at se hvad de allesammen skriver derinde.. jeg har prøvet at forklare dem en masse ting som jeg regner med passer hehe :P

Der er en som skriver

misbrug af MDMA i længere tid nedbryder din hjerne, hash sløver dig også og har diverse psykologiske faktorer, såsom de fleste stoffer har.

Kan slet ikke se grunden til at poste lign. for at guide folk der vil tage stoffer og reklamere for psychedelia.dk, folk der tager stoffer fejler generelt et eller andet i deres hovede, ellers ville de me garanti komme til at fejle noget.

Passer det? :/

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Det lyder lidt som en endeløs diskussion derinde. Ihvertfald iforhold til herinde. Da de fleste her har både lært en masse om stoffer i praktisk, og læst en del om hvad man går ind til.

Tror ikke at de fleste derinde ved særlig meget om stoffer, og de måske kun bygger deres viden på udsagn fra folkeskolen, venner, familie osv.

Dog ser det også ud som om at der er nogle derinde der har lidt styr på hvad de snakker om. Og ja, der er vel også nogle counter-strike nørder der tager stoffer :)

Citat:
#67 27.03.2007 18:44

Jeg syntes stadig det er noget rod, og der er saa mange folk, boern, osv der bliver udnytted og salaaset ihjel bare fordi folk skal ha deres stoffer.
No Soup For You! Bubbleboy
vitus - DotA <3

:roll:

Titel:
Medlem

ja hehe det er der :P .. Men ja synes også det virker som en endeløs diskution.. hvergang jeg prøver at fortælle dem at de skal ta herind og læse om diverse stoffer og erfaringer og sådan noget.. Så kommer de bare med den der med at jeg opfordrer folk til at ta stoffer.. Gør jeg nemlig ikke.. Vil bare ha dem til at forstå :D .. Men de er nærmest hjernevasket :(

Titel:
Insane psychedelia user!

Sådan er det på ALLE communities der ikke har rusmidler som centralt omdrejningspunkt. Folk tror de er så fucking kloge fordi de a) selv har taget stoffer, b) ukritisk har slubret statspropaganda i sig. De tror de ved fra A til Z om rusmidler, men alligevel kender de ikke engang basale fysiologiske begreber. Hvordan er man så egentligt i en position til at udtale sig? Jeg gider personligt ikke at bruge tid på den slags diskussioner. Hvad hjælper det at man ved hvad man taler om, når ens udsagn druker i idioti?

Titel:
Medlem

Har du helt ret i :)

Senest rettet af GaleHuset 28 mar 2007 15:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
godz skrev:
Hvis det var ment til mig om at jeg spiller klog uden at vide noget såå er det ikke helt sådan.. Jeg fortæller dem bare at de skal vide noget om stofferne inden de tager dem :)

Skulle mene at han snakker om størstedelen på det forum, som du har linket til.

Titel:
Medlem

Ja lavede den os lige lidt om :D .. misforstod sku :oops:

Titel:
Dedikeret medlem

jeg er osse aktiv på xplayn.com, og stoffer er bestemt ikke velkomne derinde, de kender ikke sanhededen og tror derfor på alle de skræmme historier som der blir fyret af, og hvis du siger dem imod, så er du NARKOMAN.

Titel:
Dedikeret medlem

Forresten godz tror ik det er smart du linker til psychedelia.dk derinde :D,
det kan kun medføre en masse brugere ala karina90, men self så kan det osse gå i den positive retning men chancen er minimal :D

Titel:
Medlem

Nej tænkte os lige over det .. men ku ik lade vær for håber lidt at folk gider læse noget mere om det .. Men bliver nok meget svært for dem :cry:

Titel:
Dedikeret medlem

godz skrev:
Nej tænkte os lige over det .. men ku ik lade vær for håber lidt at folk gider læse noget mere om det .. Men bliver nok meget svært for dem :cry:

Yea det er sørgeligt at det eneste de ved er det de lavede i 7 klasse som projekt :P, men mål gruppen derinde er, 12 og op, og desuden har jeg aldrig set et community mere barnligt eller snæversynet end det :P

Titel:
Medlem

Nej har jeg heller ikke .. må indrømme jeg selv var en idiot engang da jeg var mindre på xplayn.. men er blevet klogere med alderen.. Men der er bare mange derinde som virkelig ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt.. De vælger også bare at misforstå alt med vilje for bare at ku svare tilbage med noget provokerende af en art :/

Titel:
Ville faktisk selv have postet den herinde :P.

Men så kom du i forkøbet hehe.

Ja jeg kan slet ikke holde dem ud som bare siger "Ja du er lige så sej som niarn fordi du ryger hash"

Titel:
Dedikeret medlem

Stangss skrev:
Ville faktisk selv have postet den herinde :P.

Men så kom du i forkøbet hehe.

Ja jeg kan slet ikke holde dem ud som bare siger "Ja du er lige så sej som niarn fordi du ryger hash"

det er ligepræcis derfor du skal stoppe med at smide psychedelias link derinde, på ligepræcis det site er det sku ik meget at komme efter desværre :). men det kan self osse gavne men jeg tvivler KRAFTIGT på det :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]