Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Øvre Årdal,Norge
Unnskyld Miraculix, men Amphetaminos spurte Darkraver om han visste hvor mange merker det annslås å være, og det er jo nermest et umulig spørsmål å svare på, men ein god start er vel erowid.org eller?

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Skummelt siger jeg bare... Men fuck det, det´ ik´ vigtigt!!!
Men et helt tilfældig spørgsmål, hvis der nu tilfældigvis var en eller anden person som havde købt celtic cross, er det så 100kr værd stykket???
Just kinda curious!!!

Ämphie out

------------------
It doesnt matter what it costs, as long it´s funny!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Darkraver:
Der er enormt mange forskellige slags. Det kræver ikke megen viden selv at fremstille dem hvis man blot har en god mængde LSD. De tomme ark kan købes forskellige steder på Internettet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Bare af ren nysgerrighed - hvor bestiller man tomme ark? ;-)

Medlem

Geografisk sted: DK
Nu hiver jeg lige et gammelt topic frem fra gemmeren, men kunne godt tænkt mig at vide af ren nysgerrighed, hvor man kan få fat i tomme ark???? Bare så'n for sjov.......

Mvh Platon.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dopestar> Jeg er meget interesseret i hvor du har den idé fra at gennemstnitstrippet hér ligger på 100-300? Efter alt hvad jeg har læst, ligger det nemlig på 75 mikes i gennemsnit. Det passer iøvrigt ret godt med min personlige erfaring. Jeg har tit hørt den dér 'det her er 500 microgram' osv. Men efter at have prøvet ren LSD, hvor jeg vidste hvor stor dosis var, må jeg konstatere at doserne er voldsomt overdrevne. efter at have set hvordan 150 microgram LSD påvirker folk, er der ingen tvivl. De papirtrips du kan købe er som regel LANGT under den dosis , det er helt sikkert.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
DD> Den information har jeg fra diverse testsider; jeg kan desværre ikke finde nogen af links'ene her. Nogen som kan hjælpe?
Folk fra USA bliver ofte MEGET overraskede over syretrips i Europa. Gennemsnittet i USA ligger nemlig oftest på 50-75 mics, så nogen er vant til at snuppe 5 mærker for at komme på et ordentligt trip. Hvis man snupper f.eks. 5 Hoffman 2000, Sunflower, kondomer el. lign. herhjemmefra, mister man sandsynligvis alt der minder om jordkontakt et godt stykke tid.
Mærker på 500 mics tvivler jeg også på; men omkring 200 er IMO slet ikke sjældent!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
dankdawg:
Nu skal du jo lige huske på at LSD er et let nedbrydeligt stof!
Mærkerne var nok OPRINDELIGT på 500 mics, men de mister sgu en hel del under transporten.

Så Doc! Husk at opbevare dem i fryseren, pakket ind i sølvpapir hvis du skal gemme dem længere tid! Ellers er det spild af go syre. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvad med Hoffman jubilæum...... Waaaaauuuuuaaaaaa sparkede RØV...... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Drenge svar nu lige manden der rent faktisk stillede et spørgsmål [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Mvh ham der fik beat-up i Starcraft på Boomtown idag ÆV [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Aha, jamen det er da meget muligt at tripsene er svagere i USA, men jeg mente at de lå 25-50 i USA og 50-75 her i Europa? En ting er helt sikkert..jeg har ALDRIG fået et papirstrip på 150 microgram, og jeg har ellers taget en del. Men som sagt, så skal man nok lige have prøvet at tage noget hvor man havde mulighed for at vide dosis med nøjagtighed for at kunne bedømme det.
500 mics i papirstrip, Terra? Næppe...men det er da rigtigt at stoffet nemt nedbrydes. OK, lad mig sige det sådan her: en jeg kender, havde en MEGET stor mængde trips (vi snakker for 12 år siden hér ) á 150 microgram stykket..det vidste vi fordi vi kendte de kemikere der havde lavet det og de vidste hvad de havde lavet. Alle der tog dem, havde deres største psykedeliske oplevelser ever! Men det kom bag på dem alle første gang, fordi 150 ikke lyder af meget, men når det er LSD-25 og dosen er ægte, så kan jeg love for det er meget. Det skal siges at det ikke var trækpapir..så derfor holdt det sig meget bedre.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hørt, Dank... Jeg har selv været med til at slå myter ihjel om at de adskellige hundrede mcg. mærker... Det er et salgstrick, drenge.

Det er så vidt jeg ved ikke fysisk muligt at opbevare mere end et halvt miligram på et normalt 8 x 8 mm. frimærke.

Personligt har mit kraftigste syretrip været på 225 mcg. +/- 25 mcg... og det er altså heller ikke for børn, det varede ca. 16 timer, men hvis det ikke var lykkedes mig at falde i søvn, så havde det nok varet i omkring et døgn.

Det eneste trip jeg har haft der kunne måle sig intensitet var i forgårs, d. 1 maj, hvor jeg spiste ca. ½ mg / kg. (~33 mg.) 2C-B efter en ordentlig mængde alkohol.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Dex> Tjaaeh.... Jeg kender da selv til DOB-mærker (godt nok nogen halvstore nogen...), hvor man i hvert fald skal have 2 mg aktivt stof for at få et ordentligt trip ud af det, og de virker ganske udemærket. Så teoretisk kunne der godt være en frygtelig masse LSD på hvert mærke.
Jeg holder mig til at nogen af de stærke mærker i hvert fald er på omkring 150 mics. Men selvfølgelig er der langt herfra til at tro på hvad alle de skumle sælgere siger... Hvem har ikke hørt om mærker på 800 mics...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min erfaring med syre er,at man ikke kan regne så meget med hvad de skriver der er I.
Jeg kan huske 2 af de stærkeste syre trip overhovedet jeg har prøvet,Purple Haze(hvide med små lilla prikker)og Window pain(bittesmaå gelantine stykker)skulle ang.have et sted mellem 50-100 mic´s,og de var sindsygt stærke,specielt Purple haze.Jeg fik kun et 1/4(et kvart!!)og jeg var så meget på syre,at jeg næsten ikke kunne gå,fordi jeg ikke kunne se fortovet!Det var ET stort kæmpemønster der gik en lille smule til højre(eller er det venstre?)hele tiden.Det virkede hele natten,dvs ca.12 timer.
Jeg har siden fået opsnuset,af netop de trip er ren LSD 25,så tænk hvis man tog et helt???
Det er over 20 år siden.Det syre man kan få idag,er efter min mening bovlamt i sammenligning.Nogle af mine venner var i Holland,hvor de snakkede med en rigtig syre expert-Han sagde at noget af det der bliver solgt som LSD idag,slet intet har med LSD at gøre.Skal ikke kunne sige det,men det er sq længe siden jeg er stødt ind i nogle,der snakkede om oplevelser som ovennævnte.
Ja det var sq tider!!
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 04 Maj 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Psychedelia Gay Overlord

Ja, det er jo osse et problem: at det måske ikke er de mest potente former for LSD der bliver solgt. I så tilfælde nytter det jo ikke hvis der er 150 mic, hvis de virker som 25. ALLE papir-trips jeg har prøvet (og det er del, da jeg jo er et gammelt fjols) har været betydeligt svagere end 150 mics ren LSD 25. selv hvis man tager 2-3 stykker kommer man ikke op på den samme intensitet. Så Dopestar, jeg tror altså at du overvurderer styrken, hvilket jo kan være lidt farligt..folk bliver jo så overraskede når de har taget syre i et par år og så en dag får noget ordentligt. Det kommer helt bag på dem, da de jo troede at de havde prøvet at tage 500 mics eller hvad ved jeg.
Iøvrigt rart at se Dex på boardet igen.

Insane psychedelia user!

@Dankdawg> [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Nåja, nu har jeg ikke ligefrem mulighed for at måle dosen på blotters. Men hvis det virkelig er så potent som du siger, så da så meget mere respekt til LSD-25, og så ser jeg da så meget mere frem til at prøve en ren, nøje afmålt rent stof engang.
Blotters mister forholdsvist hurtigt styrken da LSD-25 nemt omlejres til iso-LSD under påvirkning af bl.a. UV-stråling og fugt. Iso-LSD har fortrinsvist perifære effekter, men under de fleste testforhold vil det give udslag samme sted som "rigtig" LSD-25. Derfor kan nogen af laboratorietestene vise et urealistisk tal. Men denne diskussion må stå åben ind til jeg engang forhåbentlig får mulighed for at prøve en nøje afmålt verificeret rent stof.

Titel: hamp
Junior medlem

ved du noget om hampplanter

Titel: Re: hamp
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
shorty århus skrev:
ved du noget om hampplanter

Kig i Cannabis Forum.

Titel:
Medlem

Kan man se forskeld på et tomt og et "fyldt" frimærke?

Titel:
Insane psychedelia user!

LSK skrev:
Kan man se forskeld på et tomt og et "fyldt" frimærke?

Nej, og det sker da også en sjælden gang at nogen har så dårlig moral at de sælger "blanks". Jeg tror dog mest det er et festivalfænomen eller andre steder hvor risikoen for at sælger og køber løber ind i hinanden igen er lille.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]