Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det hører nok ikke hjemme på dette forum overhovedet, men jeg kan ikke lade være med at dele min oplevelse fra i går med jer.

Damen og jeg sidder og ser på tossekassen, slapper af og hygger.
Så ringer mine telefon, det er en kammerat "D", han spørger om jeg har noget røg, det har jeg så ikke, ryger jo kun i weekenden og har aldrig noget liggende ellers.
Han ligger på igen og der går 2 timer, så ringer han igen og begynder at snakke om svampe, fordi han ved at dem har jeg nogle af, jeg vil så ikke sælge ham nogle, jeg er jo ikke en pusher og jeg har ikke så mange, dyrker kun til eget forbrug. Det vil han imidlertid ikke finde sig i og giver sin 18-årige kikseklapper ven telefonen, straks begynder han og svine mig til, sådan rigtig svine mig til. Mine svampe var noget lort og jeg vidste ikke en skid om noget, så bliver jeg jo irriteret og begynder at udspørge ham om diverse ting. Han når så frem til at MDMA er grundstoffet i E, så skreg jeg af grin, forklarede ham derefter at E er slang for MDMA. Han når så frem til at han ved alt om stoffer fordi han spiser E tit, så skriger jeg af grin igen. For at gøre en lang historie lidt kortere så får jeg ham til at falde ned efter at han har spillet smart i telefonen, i ved den der "VIL DU NOGET" "KA DU NOGET" "SKA DU SPILLE SMART ELLER HVA". Det gider man jo ikke og høre på, men jeg for som skrevet kølet ham ned og jeg afslutter samtalen. Så skriver jeg til D, for at spørge ham om hvorfor han fortæller folk jeg ikke kender om hvad jeg dyrker og hvad jeg ikke dyrker. Det ender ud i at de kommer på besøg, smadrer min fordør og råber og skriger at de vil slå mig og min kæreste ihjel, de spiller rigtig smarte. Mig og damen er, inden de ankom, gået oven på og har lukket loftslemmen pga han sagde de kom over 20 mennesker. Da han så åbner lemmen op til loftet slår jeg ud efter ham med en jernrør, sådan et til en parasol, derefter stikker de begge to af.

Men er det ikke fucked up? Det er første gang jeg oplever en gå amok over han ikke kan købe mine eneste svampe, faktisk er det første gang at en kammerat gennem 6 år går amok på den måde. Nogle der har oplevet lignende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Nej det har jeg godt nok aldrig oplevet, det er jo helt groteskt..

Kan der være sket noget inden, mellem dig og din ven der har gjort at han har set sig sur på dig, det lyder hel vanvittigt i mine øjne!!

Kunne de evt. finde på at melde dig af ren jalousi?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
ville fandme ikke kalde ham der en kammerat... ville sq fjerne alt hvad jeg havde liggende og så ellers køre den vilde tudefjæs sag om indbrud osv... men jeg er også en kælling. psykotisk type alligevel. håber du aldrig taler med ham igen!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Smid de svampe ud, og alt hvad du har relateret til dem lige nu! Du kan altid købe nye spore igen.

Hvis ikke din psykopat-X-ven allerede har stukket dig til politiet, synes jeg selv det er på tide at du anmelder ham og hans "ven" for indbrud, trusler om vold, hærværk og grove beskyldninger om besiddelse af ulovlige stoffer.

Uanset hvad, så ville jeg ikke have noget liggende hvis jeg stod i dine sko.

held og lykke

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg ville som de andre, skaffe alt mit gro gear af vejen, evt. have det liggende hos en ven.

Men ligefrem at pudse politiet efter de to? Arh... nu tar i lige 5 minutter hvor i slapper fuldstændigt af.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:17, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Synes sku det ville være ok at involvere politiet nu. At man tager svampe og dyrker dem selv skal ikke gøre dig til pusher. Derudover skal det da slet ikke bringe dig og din kæreste i fare og bringe dig i større risiko for indbrud end andre. Det kan sku ikke være rigtigt.
Jeg ved dog ikke selv om jeg ville involvere politiet, det indebærer måske også en risiko selvom din "kammerat" og hans ven lyder som nogle idioter der spiller smart uden at have en skid at have det i men det ved du nok bedst selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Har selv oplevet at folk har ringet og spurgt efter fed, mange gange.
Men det har sku aldrig udviklet sig på den måde. Jeg ville ikke kontakte min ven igen hvis han begyndte på sådan noget lort.
Men når man får de der "Vil du noget?!"-typer i røret, så er det bedste råd at lytte til pingvinerne "Wave and smile, boys, wave and smile" billedeligt sagt og bare være en smule ydmyg.
Kan godt være de så sidder bagefter og griner deres røv i laser fordi man var en "kylling" men man ved godt indeni hvem der var der største idiot, og det kan til tider være den største sejer.

BTW. Sig ikke til nogen du dyrker noget hvis du ikke har kendt dem i laaang tid og stoler 100% på dem.

og som Lalandia siger, respekt for at de ikke fik nogen shrooms alligevel!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Jeg ville helt klart prøve at få dem begge ned med nakken. Politianmeld dem!

Hvis politiet intet kan gøre, ville jeg bruge selvtægt. Dette er ingen opfordring.

Titel:
Dedikeret medlem

Han lød jo ikke til at have for meget forstand på narko, så du kunne jo også give ham 20g og sige, at det gav en perfekt lille rus til at tage i byen på ;-) Mon ikke han nok skal ændre opførsel på den ene eller anden måde efter det...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har meldt dem, men hør så her, nu bliver det rigtig latterligt.

Jeg ringer til politiet efter de er kørt væk og betjenten i telefonen griner lidt af mig. "Der skete jo ikke noget, vel?" "De er jo kørt" var ca. hvad han havde at sige, jeg talte noget mere med ham, forsøgte at forklare betjenten, i den anden ende af røret, at de måtte jo gøre et eller andet.
Fordi det kunne jo ikke passe at jeg som borger, ikke kunne få hjælp, nu når jeg havde brug for det. Efter han har sagt at de havde vigtigere ting at tage sig til, en bilbrand og et indbrud, så ville jeg komme sidst i køen. Der var klokken lidt over 22.

Da jeg så har lagt røret på, går jeg nedenunder igen, for at se hvad der er sket med døren. Den ene rude var smadret, karmen var smadret og noget af væggen var ødelagt. Jeg lukker døren, men den kan ikke låses.
Jeg vælger så, fordi min kæreste var småbange, at blive ovenpå indtil politiet kommer. Jeg var lidt bange for de skulle komme igen og så være de 20 de snakkede om. Tænkte det var bedst at kæmpe fra highground.

KL. 23.35
Politiet kommer. Altså efter 1½ time med paranoia og kæderygeren på, oppe på mit loft, med min jernstang.
Jeg skrev i starten at nu blev det rigtig latterligt. Det gør det egentligt først nu.
De to betjente, et par unge fyre, kom med deres maglite og lyste igennem den knuste rude. De kommer ind og de spørger hvad der er sket.
Jeg fortæller dem så hvad der er sket, fortæller jeg kender ham der gjorde det, samt at jeg vidste hvor han bor.
Derefter sagde jeg at de gjorde det, fordi jeg skulle skaffe dem narkosvampe eller også mente de jeg havde nogle liggende.
De siger så der ikke rigtig er nogen sag. Jeg siger så jeg gerne vil melde ham for trusler, indbrud og hærværk. De siger jeg ikke kan melde ham for noget, fordi der er jo ikke sket noget.... :shock: Så nu skal i grine!
De sagde så min udlejer kunne anmelde ham for hærværk, men det var så det.

Så kørte de!

Jeg havde gemt mit stash inden de voldspsykopater kom, og også grow gearet. Så jeg turde godt lade politiet kigge rundt i huset. De ville have kunne finde det alligevel.

Det er virkelig fucked up, når man skal udsættes for sådan noget pis, bare fordi staten gjorde svampen ulovlig. Hvad gør de så for at beskytte deres borgere? Ansætter idioter, der ikke kender lover, til at håndhæve den. Latterlig regering.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Lidt OT fra det egentlig emne, men...

Citat:
Latterlig regering.

Hvordan er måden du er blevet behandlet på af nogle lokale betjente, regeringens skyld?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvaa.. det jo lamt ! Troede sku politiet var her for at overholde lov og orden.. Men de vil jo ikke andet end at inkasser bøder er efterhånden hva jeg synes om det :S

At blive taget med stoffer til egetforbrug har efterhånden højere straf end at udøve vold / trusler.. Lamt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TheBo skrev:
Han lød jo ikke til at have for meget forstand på narko, så du kunne jo også give ham 20g og sige, at det gav en perfekt lille rus til at tage i byen på ;-) Mon ikke han nok skal ændre opførsel på den ene eller anden måde efter det...

Han skal ikke have 20g af mine svampe. Det er en ok led ide, men jeg ville få det meget skidt med mig selv, hvis han gik psykisk ned, det er jo ikke til at vide hvad han tror på 20g mexicanske svampe. Personligt har jeg ikke lyst til at tage så mange gram. 40-50g frisk svamp er mit maksimum. Jeg forsvinder fra mig selv på den dosis. Så at give en person der ikke har trippet før, 20g tørret svamp. Det ville jo gå galt, selvom de har mistet meget af potensen. egodød på diskodasko til latterlig dance, med et par X'r for at spille ekstra smart. Nej tak, tanken er fed, virkeligheden en anden.
Dog havde jeg tænkt på noget andet i samme stil, men det kommer senere.

zlaskedågge skrev:
Jeg ville helt klart prøve at få dem begge ned med nakken. Politianmeld dem!

Hvis politiet intet kan gøre, ville jeg bruge selvtægt. Dette er ingen opfordring.

Jeg er selv ude i selvtægt. Først havde jeg overvejet at anskaffe noget flydende LSD. Så fandt jeg ud af hvad det kostede heromkring. Alt for mange penge.
Planen var ellers at dryppe ham med 2000ug syre, efter han var blevet bundet til et træ, ude i den mørke skov. Gagged and ready to go.
Sepultura, Pantera og Cannibal corpse på mp3'eren.

Derefter rydde et område omkring træet, lave små bålpladser omkring i en cirkel 2 meter fra træet, tænde bålene og gå fra ham.
Synd syren er for dyr, så jeg snakkede med 2 af mine bedste og mest loyale venner. De var så med på at besøge ham for at "snakke" lidt med ham. Det bliver gjort i næste uge. Jeg skal til min kærestes farfars fødselsdag i morgen. Gider ikke sidde der med mærker. Jeg er ikke Leon the streetfighter, men jeg kan bare ikke finde mig i det her.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jugg skrev:

Citat:
Latterlig regering.

Hvordan er måden du er blevet behandlet på af nogle lokale betjente, regeringens skyld?

Hvis nu de svampe var lovlige, så kunne de have købt dem i en headshop eller online. Så havde de overhovedet ingen grund, til at smadre min dør og true mig på den måde.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Jeg er selv ude i selvtægt. Først havde jeg overvejet at anskaffe noget flydende LSD. Så fandt jeg ud af hvad det kostede heromkring. Alt for mange penge.
Planen var ellers at dryppe ham med 2000ug syre, efter han var blevet bundet til et træ, ude i den mørke skov. Gagged and ready to go.

Derefter rydde et område omkring træet, lave små bålpladser omkring i en cirkel 2 meter fra træet, tænde bålene og gå fra ham.
Synd syren er for dyr, så jeg snakkede med 2 af mine bedste og mest loyale venner. De var så med på at besøge ham for at "snakke" lidt med ham. Det bliver gjort i næste uge. Jeg skal til min kærestes farfars fødselsdag i morgen. Gider ikke sidde der med mærker. Jeg er ikke Leon the streetfighter, men jeg kan bare ikke finde mig i det her.

Problemet er bare at så er du ikke en skid bedre end dem. Jeg ved godt du lige nu sidder og er pisse bitter og mest af alt har lyst til at flække kraniet på din "ven", tro mig, det går over! Istedet for at gå ud og lave noget fuldstændigt overilet, så vær dog for fanden det bedre menneske istedet og lad være med at gøre noget fysisk ud af det. Det hjælper jo ikke en skid på hvad der har sket, men kan der imod føre til at din dør bliver smadret igen eller det der er værre, for din "ven" har jo tydeligvis ingen skam i livet what so ever.

Kom ned på jorden, og brug en uges tid på at tænke sagen igennem. Jeg tør næsten vædde på at du om nogle uger har fundet ud af at det nok var meget godt du ikke gjorde mere ud af det for kender det selv. Lige efter man er blevet ophisset er man klar til at tage den vildeste hævn. Men efter noget tid hvor man har fået tænkt det hele igennem og vreden lige som er drevent over, ja så indser man at det sq nok var meget godt at man lod den ligge.

Bare mine 2 cents

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Du kan ikke både tage affære selv og tilkalde polisen - det var helt klart et råddent træk de to gutter gjorde, men det er enten eller hvis du spørger mig..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:

Problemet er bare at så er du ikke en skid bedre end dem. Jeg ved godt du lige nu sidder og er pisse bitter og mest af alt har lyst til at flække kraniet på din "ven", tro mig, det går over! Istedet for at gå ud og lave noget fuldstændigt overilet, så vær dog for fanden det bedre menneske istedet og lad være med at gøre noget fysisk ud af det. Det hjælper jo ikke en skid på hvad der har sket, men kan der imod føre til at din dør bliver smadret igen eller det der er værre, for din "ven" har jo tydeligvis ingen skam i livet what so ever.

Kom ned på jorden, og brug en uges tid på at tænke sagen igennem. Jeg tør næsten vædde på at du om nogle uger har fundet ud af at det nok var meget godt du ikke gjorde mere ud af det for kender det selv. Lige efter man er blevet ophisset er man klar til at tage den vildeste hævn. Men efter noget tid hvor man har fået tænkt det hele igennem og vreden lige som er drevent over, ja så indser man at det sq nok var meget godt at man lod den ligge.

Bare mine 2 cents

Det er ikke første gang han dummer sig, han har lavet alt muligt andet lort overfor mig. Jeg ved han er en tøsedreng inderst inde, kender ham jo. Når han ikke er påvirket er en han wuzz. Tror bare at han skulle blære sig overfor kammeraten, med at han kendte en der dyrkede svampe. Da han så ikke kan få nogle, så er de vel flippet af i kraniet. Nej de skal have tørt på, jeg flækker jo ikke kraniet på ham. Det er meget sjældent jeg bruger vold, fordi det som regel ikke kan betale sig. Man kan sige at dette var dråben der fik bægeret til at flyde over.

Jeg er et godt menneske, men for at være et godt menneske, skal man være fortrolig med sin onde side. Onde mennesker smadrer folk sønder og sammen, gode mennesker slår et par gange, fortæller personen man ikke gider finde sig i hans lort mere og at han bare skal holde sig væk.

Jeg er ikke ude på noget psykotisk. Jernrøret havde jeg kun fordi jeg troede der kom 20, jeg skal ikke have tæsk af så mange mennesker og et jernrør kan få folk til at tænke to gange, inden de går op af en trappe.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Jugg skrev:

Citat:
Latterlig regering.

Hvis nu de svampe var lovlige, så kunne de have købt dem i en headshop eller online. Så havde de overhovedet ingen grund, til at smadre min dør og true mig på den måde.

Ja og hvis bare der var lovlige steder hvor jeg ku smadre jøder og negere, så ville jeg ikke behøve at lave alle de hatecrimes.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jugg skrev:
Schizophreniak skrev:
Jugg skrev:

Citat:
Latterlig regering.

Ja og hvis bare der var lovlige steder hvor jeg ku smadre jøder og negere, så ville jeg ikke behøve at lave alle de hatecrimes.

Gider du lige svend? Det er total off topic og røvprovokerende... Har ingen konstruktiv funktion, STRAM OP!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]