Jeg har meldt dem, men hør så her, nu bliver det rigtig latterligt.
Jeg ringer til politiet efter de er kørt væk og betjenten i telefonen griner lidt af mig. "Der skete jo ikke noget, vel?" "De er jo kørt" var ca. hvad han havde at sige, jeg talte noget mere med ham, forsøgte at forklare betjenten, i den anden ende af røret, at de måtte jo gøre et eller andet.
Fordi det kunne jo ikke passe at jeg som borger, ikke kunne få hjælp, nu når jeg havde brug for det. Efter han har sagt at de havde vigtigere ting at tage sig til, en bilbrand og et indbrud, så ville jeg komme sidst i køen. Der var klokken lidt over 22.
Da jeg så har lagt røret på, går jeg nedenunder igen, for at se hvad der er sket med døren. Den ene rude var smadret, karmen var smadret og noget af væggen var ødelagt. Jeg lukker døren, men den kan ikke låses.
Jeg vælger så, fordi min kæreste var småbange, at blive ovenpå indtil politiet kommer. Jeg var lidt bange for de skulle komme igen og så være de 20 de snakkede om. Tænkte det var bedst at kæmpe fra highground.
KL. 23.35
Politiet kommer. Altså efter 1½ time med paranoia og kæderygeren på, oppe på mit loft, med min jernstang.
Jeg skrev i starten at nu blev det rigtig latterligt. Det gør det egentligt først nu.
De to betjente, et par unge fyre, kom med deres maglite og lyste igennem den knuste rude. De kommer ind og de spørger hvad der er sket.
Jeg fortæller dem så hvad der er sket, fortæller jeg kender ham der gjorde det, samt at jeg vidste hvor han bor.
Derefter sagde jeg at de gjorde det, fordi jeg skulle skaffe dem narkosvampe eller også mente de jeg havde nogle liggende.
De siger så der ikke rigtig er nogen sag. Jeg siger så jeg gerne vil melde ham for trusler, indbrud og hærværk. De siger jeg ikke kan melde ham for noget, fordi der er jo ikke sket noget....

Så nu skal i grine!
De sagde så min udlejer kunne anmelde ham for hærværk, men det var så det.
Så kørte de!
Jeg havde gemt mit stash inden de voldspsykopater kom, og også grow gearet. Så jeg turde godt lade politiet kigge rundt i huset. De ville have kunne finde det alligevel.
Det er virkelig fucked up, når man skal udsættes for sådan noget pis, bare fordi staten gjorde svampen ulovlig. Hvad gør de så for at beskytte deres borgere? Ansætter idioter, der ikke kender lover, til at håndhæve den. Latterlig regering.