Jeg er vist i undertal her... come on, guys, det er jo en lorteserie! Det første afsnit er pisse fedt pga. kaosscenen på stranden, men derfra bliver det jo bare værre og værre.
Næh, tag I og anskaf jer nogle af de serier, der ikke bliver sendt her i Danmark. De er i flere tilfælde langt bedre, fordi de ikke er skræddersyet til et hjernedødt, internationalt publikum og ikke lefler for folk for at indtjene flere penge (Prison Break, anyone

).
Jeg kan klart anbefale serien
Carnivale. Vanvittigt gennemført serie, som handler om et omrejsende freak show i 30'erne. Folk som kan lide Twin Peaks vil nok sætte stor pris på denne serie.
Derudover tror jeg, mange herinde ville finde
Weeds enormt fed. Handler om en husmor i en amerikansk forstad, som sælger tjald for at tjene til dagen og vejen. Serien er tydeligvis lavet af folk, som IKKE går ind for USAs latterlige stofpolitik.
Og i den lidt mere mainstreamede kategori er der
Heroes. De første syv afsnit er pisse fede, men derefter begynder den at træde vande.
Og så tag lige og vær lidt kvalitetsbevidste, folkens! Helt ærligt, hvem fanden gider sidde og se film og serier på peekvid eller quicksilverscreen, når de er rippet i så lav en kvalitet, at man knap kan se ansigtsudtryk?! Køb dog serierne eller download dem på en fildelingstjeneste og få det optimale ud af dem! Geez!