Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 23:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
jep som topic, jeg har aldrig tagetr stoffer, men sys cannabis planten er fed i udseende.. og hvis jeg nu gerne vil prøve at ryge, så sys jeg det er meget fornuftigt, det kommer fra min egen "have" så ved ejg lige præcis hva det er lavet af.
men her kommer spørgsmålene:

hvor for jeg frøene fra ?
har læst om widow og rhino planten er de fine nok til en nybegynder? hvor får jeg dem henne?

har læst en masse guides om såning osv, og jeg skal ikk have en plante der blir 2meter høje bar lige sådan en 50cm eller ligne er det helt umuligt?

de kommer til at stå i en vindues-karm med sollys ca en halv dag of resten blir med lys fra lampe, overvejer at købe en lille blæser og sætte den ved siden af så de får god ventilation ? er dette klogt ?

mvh psy :P
håber i kan besvare min spørgsmål :) vil blive rigtig glad specielt hvor jeg kan få frø henne ? evt. nogen der kan sende nogen til mig :) hehe

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

LÆS

Hvis planterne højest må blive 50 cm så skal du have fat i lowryder eller lowryder 2. Lille udbytte og ikke særlig potent men det gør vel heller ikke det store når du ikke har røget før.

Links til forhandlere er desværre ikke lovlige så det kan vi ikke hjælpe dig med (læs reglerne så ville jeg ikke behøve fortælle dig det)
Med google kan man dog finde det meste :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
okay undskylder for det :P regner faktisk ikk med det var ulovligt at handle med frø :P
men undskylder mange gange, har du nogen ide om hvor stor widow bliver ca ?
tror du det er muligt jeg kan finde ud af at høste(eller hvad det nu hedder) selv ? eller hvordan sys ærlig talt de guides jeg har fundet er noget forvirrende mht. det med at få selvet stoffet ud af planten..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er vidst nok ikke ulovligt at handle med frø på psychedelia men forhandler links er.

Hvis du vil finde info om WW så prøv :google:

Hvad mener du med at få stoffet ud af planten? Hvordan man høster topskudene og forarbejder dem så de kan ryges? I så fald har du ikke tjekket det link jeg sendte dig, der er en hel side om høst og efterbehandling :!:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Cannabis Planter kan blive meget høje, men de kan holdes nede, uanset sort.

Det kan du gøre ved at klippe det øverste skud af. Dette udløser "busk effekten" som gør din plante lille og bred, hvilket er det jeg gør i min have.

Jeg har haft planter på næsten 2 meter, de er IMO meget irriterende så derfor er jeg begyndt at buske dem. De planter jeg har nu er sjældent højere end 50cm, til gengæld er det lettere af hoppe over dem end at gå uden om dem.

Jeg startede selv med at dyrke "pot", dem du snakker om er skunk-planter og efter min erfaring kan de godt være lidt mere tricky end pot.

Vil lige tilføje at jeg er "put-i-jorden-og-vent" typen, jeg bruger lidt gødning og tager så toppene, andet gør jeg ikke. Produktet der kommer ud i den sidste ende er IMO tilfredsstillende. Det siger jeg for at du skal få blod på tanden og fordi det er ikke særlig svært, at dyrke noget god urt.

Titel:
Medlem

der er jo bare den ulempe at du kan blive nødt til at toppe dem hvis du ikke vil benytte indica´er og indicaer er der ikke så mange af der er tilvændet det danske klima.
men ellers er der jo lowryder den bliver slet ikke 50cm høj. som også er blevet forslået.
hollandshope skulle være en af de bedste/den bedste at benytte i danmark, men den skal du jo så toppe da det er en sativa og bliver forholdsvis/ret høj.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ellers er nedbinding da en mulighed. Med lidt træning og tålmodighed kan det blive en ret interessant busk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]