Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Halløjsa!

Ja, med terrorpakken må politiet nu gennemkigge al jeres internetaktivitet, ja selv jeres private samtaler over diverse messenger-services - uden dommerkendelse! Internetudbydere i Danmark er tvunget til at gemme alle oplysninger om deres brugere i minimum et år, hvor de står til rådighed for de kære politifolk - uanset om man er under begrundet mistanke eller ej.

Det er fuldstændig vanvittigt og et grumt brud på privatlivets fred. Forhåbentlig bliver sagen engang prøvet ved menneskerettighedsdomstolen (det håber jeg da - vi kan jo ikke blive ved med at ligge på knæ og lade os kneppe i røven af et magtapparat, som efterhånden må gøre, hvad de har lyst til uden så meget som at skele til grundloven, som hele terrorpakken er i total strid med).

Men indtil det engang bliver bedre, kan I evt. besøge denne hjemmeside og hente et lille program, som forhindrer folk i at kigge jeres internetaktiviteter. Det er ganske gratis og fuldt ud lovligt.

Og til jer, som vil argumentere med, at "hvis man ikke har noget at skjule, kan man jo være ligeglad": Ville I også være ligeglade, hvis politiet måtte kigge al jeres post igennem, jeres dagbøger og de gamle kærestebreve, I gemmer under sengen? Nej vel? Men princippet er fuldt ud det samme!

Send venligst linket videre til så mange som muligt.

Mvh TheBo

Titel:
In our memories

:stop: :stop:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg har tilladt mig at kopiere din tekst, nu skal den bare spredes.
Tak for linket

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
:yeah:
Frugthat skrev:
Jeg har tilladt mig at kopiere din tekst, nu skal den bare spredes.
Tak for linket

Propper linket på min msn..

Men er de hersens prgs nok til at stoppe selveste policen, jeg mener er de ik pænt avancerede når det kommer til sådan noget?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

http://vidalia-project.net/ kan også anbefales.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Godt link. Thebo. Jeg venter lige et øjeblik, til jeg får softwaren ind af døren fra min fagforening. :)

Titel:
Dedikeret medlem

brug dog Simp kryptering til msn :=), det er så dejlig nemt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan fungerer softwaren?

Er den kompatibel med Windows, eller er det rent faktisk Linux man skal til at køre?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
mmn, I don't like this ! Hvem fanden giver dem lov til det her?...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Scented skrev:

Det gør Folketinget.

Titel:
Dedikeret medlem

Nu har jeg installeret og prøvet programmet, som i øvrigt hedder Torpark. Er der nogle af jer andre, der har prøvet? Jeg oplever desværre, at det fucker min forbindelse ret meget op. Altså gør den enormt langsom, og det er jo ikke så fedt.
Stonez, du linkede til et andet program. Fungerer det bedre?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Java Anonymous Proxy

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ManFromAnotherPlace skrev:
Scented skrev:

Det gør Folketinget.

Skullle vi ikke hellere sige Regeringen, da der trods alt er nogle fornuftige personer i Folketinget...[fact]MEN DET ER DER FANDME IKKE I REGERINGEN[/fact] :!: Lene E, Helge A.M. og Fjogh´et er nok tovholderne på dette latterlige projekt...og de skulle fyldes med bly...ja, de skulle!

Hvis I skulle finde på at køre gennem en anonym proxyserver, så husk på at de dyre drenge fra Klausdalsbrovej 1 godt kan lægge to og to sammen, såfremt der f.eks logges "anonymt" ind på hjemmesider man allerede har frekventeret med en non-anonymous IP.
Hvis man logger ind i samme brugernavn både anonymous og non-anonymous, er det selvsagt ikke så anonymt længere...!
Man kommer langt med sund fornuft - faktisk meget længere end Regeringen kommer med deres falske Antiterrorpis :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Dex, det JAP du linker til gør også forbindelsen sløv som bare pokker. Det er da lige godt surt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

TheBo: Torpak og Vidalia kører begge over Tor netværket, så jeg tror ikke der er forskel på hastigheden, jeg selv foretrækker dog vidalia-pakken.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
CannaChem skrev:
ManFromAnotherPlace skrev:
Scented skrev:

Det gør Folketinget.

Skullle vi ikke hellere sige Regeringen, da der trods alt er nogle fornuftige personer i Folketinget...[fact]MEN DET ER DER FANDME IKKE I REGERINGEN[/fact] :!: Lene E, Helge A.M. og Fjogh´et er nok tovholderne på dette latterlige projekt...og de skulle fyldes med bly...ja, de skulle!

Nej, altså Folketinget er jo den lovgivende forsamling i Danmark og eftersom vi for øjeblikket (som det er ret almindeligt her i landet) har en mindretalsregering, kan regeringen jo ikke alene vedtage nogen love. Den er jo dog så heldig at have Dansk Folkeparti som parlamentarisk grundlag.
Udover det er jeg selvføglelig enig med dig. :P

Titel:
Psychedelia Sponsor

Helt enig, det sux.

Det store problem er at det er så nemt at argumentere for stramninger, for hvem vil ikke fange terroristerne og voldtægstforbryderne? Men lur mig om vi ikke med tiden kommer til at se grumme sager, hvor almindelige mennesker bliver forulempet- ikke fordi de er terrorister eller voldtægstforbrydere, men fordi deres private oplysningerne alligevel er sevet eller fordi loven senere bliver modificeret.

Husk på de eneste to domme der er fældet med stramningerne fra første terrorpakke er:
1. Dom mod Greenpeaceaktivister for at have sat et banner op på Axelborg.
2. Dom mod dem som lavede t-shirts med slogans der støtter forskellige militante grupper i den tredje verden.

En anden og måske endnu mere skummel ting ved det er, at ingen kan gennemskue hvilke oplysninger der vil blive delt med udenlandske tjenester. Echelon er en realitet, har Europaparlamentet konkluderet, og det skulle undre mig meget om ikke amerikanerne vil have lyst til at udvide deres IT-terrorberedskab til også lige at scanne nogel mia. gigabytes fra Europa om dagen. Når det handler om terrorbekæmpelse så står DK og USA last og brast, hvilket betyder at hvis oplysningerne er tilgængelige, så vil de med garanti bliver brugt.

-Og nu vil de fandme også bygge et missilskjold!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skide kontrolsamfund, hvis begrebet demokrati nogensinde bliver upopulært, så ved jeg godt hvorfor !!

Her i dk har vi da slet ikke brug for en sådan lov, her er jo ingen terror? Kun angst og frygt for at blive bombet, men risikoen for at blive slået ihjel under et terror-angreb er jo minimal... :x

- Hvis vores kære politikere ikke snart kan tage sig sammen, så tror jeg sgu at jeg går ud og laver noget terror ;)

Mvh. Visias

Titel:
Junior medlem

Visias skrev:
Skide kontrolsamfund, hvis begrebet demokrati nogensinde bliver upopulært, så ved jeg godt hvorfor !!

Her i dk har vi da slet ikke brug for en sådan lov, her er jo ingen terror? Kun angst og frygt for at blive bombet, men risikoen for at blive slået ihjel under et terror-angreb er jo minimal... :x

- Hvis vores kære politikere ikke snart kan tage sig sammen, så tror jeg sgu at jeg går ud og laver noget terror ;)

Mvh. Visias

Der er en grund til terror er så effektivt. Paranoia bliver næsten til en folkesygdom.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg vil næsten hellere udsættes for et terror-angreb, end have taget mit privatliv fra mig. En død mor, ven eller kæreste kan man på et tidspunkt komme over, men at jeg skal gå og være paranoid over alting? Nej tak.

Det er det samme med kameraer, jeg bliver paranoid over dem, egentlig helt uden grund.

Overdrivelse fremmer forståelsen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]