Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Fik lige tilsendt noget fra ethno,men det var sgu' en svag virkning.Der var selfølgelig heller ikke så meget,kun til et bonghoved.Og jeg mener min sugeteknik skulle være OK.
Jeg kunne godt mærke det i kroppen,men fik ingen visuals Billede .Det skal lige siges at jeg kombinerede det med noget rigtig slasker,er der nogen,som ved om det kan dæmpe effekten?
FED & FRED

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg kar aldrig selv prøvet kombinationen, men de rapporter jeg har læst, siger at en smule hash faktisk skulle intensivere effekten af salvia betydeligt.
Salvia er på mange måder et underligt stof. Nogen mennesker opnår aldrig en tilfredsstillende virkning selv med ekstrakter, mens andre kan blive helt væk af et par hoveder ubehandlede blade.
Jeg har selv opnået svage visuals og en ret psykedelisk effekt med 5X ekstraktet, men jeg syntes ikke at virkningen var specielt behagelig.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Jeg vil sige det vigtigste ved Salvia rygning er at holde flammen på extraktet når man indhalerer, og holde røgen i lungerne i minumun 20 sek.

Jeg kan ikke forstå du ikke har fået nogen effekt, jeg får sådan en mærkelig sitren i kroppen og pludselig glemmer jeg at jeg har røget det og falder.

Jeg synes faktisk ikke extrakter virker så behagelige, men ganske almindelige Salvia blade har en fantastisk effekt, som om man forstår alt.

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Takker!!
Meen..Jeg holdt altså røgen nede i min 20 sek,og sørgede naturligvis for at få ordentlig ild i lortet.mht. de tørrede blade,
så tror jeg lige de må tjekkes ud.I soma sagde de at de skulle tygges og det virkede bedst med 3-4g.Så fik jeg den obligatoriske om at det smagte af pubæ og valge herfor noget sugbart.Er der en max grænse for hvor meget man bør ryge??
Og hvad hvis man kombinerer med PH?
FED & FRED

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Salvia 5x ekstrakt FUNKER!!! Det sies at noen må innta salvia flere ganger for å få et "gjennombrudd".Jeg har røyket salvia 12-15
ganger i vår-sommer, det har virket hver gang.Kameratene som jeg har introdusert det for, er VELDIG POSITIV til salvia- effekten. Jeg har kun prøvd salvia i små doser( opp til 0,1 gr. 5x ekstrakt,denne dosen funker for meg og ALLE kameratene mine.Siste gangen jeg prøvde det, fikk jeg et skikkelig gjennombrudd. Det var en fantastisk tripp som varte i 10-15 minutter.
Fortsett å prøv,og du vil ikke bli skuffet.
(Det refereres veldig ofte til et "bonghoved, hvor store er deres "bonghoveder"? Hva med å nevne dosering i gram isteden?

"Alt er såre vel"

Dedikeret medlem

hehe

hmm.. ja salvia er noget mystisk noget.. jeg har prøvet hvor hele min krop specielt mit ansigt sitrede og føltes som krystaller der gled opad hinanden.. meget underlig effékt.. lidt firkanter for øjnene og så var jeg ør i hovedet ... jeg røg 5x koncentrat..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Nu vil jeg ikke gøre mig klog!!! For jeg aner absolut intet om Salvia... Men hvor lang tid er virkning for det? Er det 10 - 15 minutter der nævnt længere oppe? For hvis det er det, så kan jeg simpelthen ikke forstå nogen folk vil indtage et stof!!! Det er ligesom poppers... Altså helt ærligt... Det er da det laveste. Og man får hovedpine, synsforstyrrelser, mavekramper, galdebræk, ens hoved falder af, ens hund æder ens sutsko, osv... Psykedelia, der kun virker under en time, kan man sætte et stort spørgsmålstegn ved... Så er der nogen der kan fortælle mig om Salvia?

Du har ret, rylle, Salvia Divinorum's effekt er ret kortvarigt. Jeg har prøvet det en del gange efterhånden, og jeg vil sige toppen ligger på ca. 15-20 minutter. Effekten kan man dog mærke godt en times tid bagefter.

Effekten af SD. bryder jeg mig faktisk heller ikke om, efter at jeg har prøvet større doser. Pludselig kortslutter min hjerne, og jeg kan ikke forstå tingene omkring mig.

Jeg kan ikke forstå din holdning til at psykedelika, skulle være dårlige bare fordi de varer kort tid. DMT er et andet eksempel på et korttids varende stof, som varer ca. 1 time, hvis det er røget. Jeg synes faktisk kun det er en fordel, at et psykedelisk stof varer i kortere tid, og det kan give mig mindst en ligeså lærerig oplevelse.

Mvh. Loonie

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har bare altid haft den forestilling, et trip er en helaftens fornøjelse... Og en time er altså ikke en hel aften. Og hvis man hver halve eller hele time, skulle indtage et stof, ville jeg føle mig som en narkoman... (Nu tænker jeg på alt andet end fed...)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvorfor skulle man da også have lyst til at tage kraftigt hallucinogent stof hver time, såsom salvia divinerum og DMT. Så kunne man ligeså godt erklære sig imidlertidig sindsyg. Det er ekstremt kraftige stoffer, der forandrer virkeligheden, man kan opleve egotab og tidsfonemmelsen mistes nogen gange totalt - således at 5 min føles som en 1 time etc. Her er en rapport fra Daniel Siebert, manden der først isolerede salvinorin A, det giver virkelig en ide om hvor stærkt et stof salvinorin A er. http://www.lycaeum.org/drugs/Salvia/salvia-experience.html

Ashoka

Medlem

Geografisk sted: København
Salvia.........

Behandl hende med respekt, men det ellers meget specielt at ryge salvia. Og hvis folk skal ha en ordentlig virkning råder jeg jer til at ha 1 gram 5x extract. Og så sidde og ryge en 5 bonghoveder i træk hvor du holder røggen nede så længe så muligt. OG meget vigtigt ha et glas vand til at stå ved siden af for du kan få en ustyrlig lyst til vand.

Men ellers sidst der var hun ved at lokke mig på en bus ned i gulv tæppet eller sådan noget jeg var værtfald Meget Meget fucked.

Men heldigvis vare det ikke ret længe

Junior medlem

Geografisk sted: Støvring, Danmark
Jeg har prøvet Salvia et par gange, og jeg synes det er vildt fedt, første gang røg jeg et ½gram salvia 5x ekstrat, jeg fik så ondt i maven, fordi jeg grinte så meget Billede, men jeg havde kun meget svage visuals.
Siden da jeg røget 50mg, et par gange, af det der sage's salvia, og det har sådan set givet den samme effekt, dog af har jeg oplevet noget af det mest underlige en af gangene, det kan ikke forklares.

Er der også andre der får mega grineren på når de ryger salvia?
Jeg har tænkt mig at prøve noget billigere noget, for jeg vil gerne se om man griner liges meget af det.

Medlem

Ja faktisk.

En aften hvor nogen venner sad ude ved mig vi havde fået nogen mexier ca. 2g vær (havde lige bestilt 18g mexier og 2g salvia fra indra). Vi var godt og vel et par timer inde i svampe trippet da de fik lyst til at ryge salvia. Jeg advarede dem da jeg ikke havde roget salvia før og jeg vidste ikke så meget om det. Men vi kom da i gang og den første der røg, ja han blev lidt underlig rejste sig op gik om bag sofaen og gemte sig. der gik en 10min så kom han frem igen og ja han kunne ikke rigtig lige huske hvad det var der var sket. Nå men næste skulle ryge. Han fik den vildeste griner på. så det med grineren er ikke helt unormal. Meen en af mine venner samme aften blev noget skræmt fordi han havde roget to hoveder salvia uden rigtig at mærke noget gik så op i køkknet med en anden og lige pludselig var han bare underlig. Men det sku for meget at skrive for der skete fandme meget den aften.

Junior medlem

Til Salvia
Hvor meget plejer du at ryge, og hvilken slags?

Medlem

Jeg plejer at ryge 5x extractet. Og så det der giver det vildeste og fedeste trip er at syge 5 bong hoveder efter hinanden og du skal syge dybt og holde det nede. Men prøv selv fordi der er stor forskel på hvor meget de forskelige skal ryge. Men hvis du bruge min metode ja så burde den være helt 100%.

Men et godt råd der må ikke være for lyst helst helt mørkt fordi så kan du være heldig at se de floteste mønstre og farver. og du skal ha mulighed for at komme ned at ligge med det samme fordi balancen kan godt smutte.

Og en ting til et glas koldt vand. Du tager nok kun en tår men du for sådan en underlig lyst til vand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes sku det der lyder utroligt spændene hvad koster det og kan man spise det eller drikke det ??? HVis ja hvor meget ekstra skal der så bruges ???

------------------
Sig nej til hårde stoffer, støt fri hash.

Junior medlem

Det er også spændende.

Man kan købe det hos www.ethnoplanet.dk, www.indra.dk og www.soma.dk

mængden af det ethnoplanet har, er så lige at man kan kun skal ryge et lille bonghoved, det koster dog ca. 170 kr.

Så kan du købe noget 5x ekstrat hos indra og soma, det koster 250 kr. pr. gram, der er til et par gange, det skal også ryges.

Hos soma kan du også få noget til 50 kr. pr. gram, jeg har dog aldrig prøvet det, så jeg ved ikke hvor meget man skal bruge, men jeg mener man både kan ryge og tygge det.
Hivs der nogen der har erfaringer med det billige, så skriv venligst!

Junior medlem

Er der nogen der har prøvet det der salvia man kan få som en væske? kan man få det nogen steder i danmark, eller skal man bestille det hos Sage's?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Første gang jeg skulle prøve salvia, købte jeg et gram normale blade, tyggede dem godt og lagde dem under tungen. Det smagte fælt og gav næsten ingen effekt.
5X ekstraktet er rigeligt stærkt for de fleste. Jeg ville gerne prøve et af de flydende ekstrakter, som man anvender oralt, men jeg har ikke set det i DK endnu.
Jeg så for resten et sted på nettet hvor man kunne købe ren salvinorin A.... Det kostede en formue, men dosis er også under et miligram!

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Darkraver:
Første gang jeg skulle prøve salvia, købte jeg et gram normale blade, tyggede dem godt og lagde dem under tungen. Det smagte fælt og gav næsten ingen effekt.
5X ekstraktet er rigeligt stærkt for de fleste. Jeg ville gerne prøve et af de flydende ekstrakter, som man anvender oralt, men jeg har ikke set det i DK endnu.
Jeg så for resten et sted på nettet hvor man kunne købe ren salvinorin A.... Det kostede en formue, men dosis er også under et miligram!

<HR></BLOCKQUOTE>

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]