Arkimedes skrev:
@Karina90
Grunden til at steder med alkoholbevillig ikke må udskænke alkohol til personer under 18 år er at når man er under 18 er man ikke myndig og dine forældre er dine værger. en bar eller et diskotek ville blive nødt til tage ansvar for de personer som er under 18 år, og det ville kræve navn osv. BTW så koster det stedet 5000 kr for hver person under 18 som bliver taget i at drikke alkohol på et diskotek eller bar.
hvad tror du vi andre gjorde den gang vi var i din alder!? vi drak os i hegnet før vi tog i byen! du er over 16 så du må købe øl i netto, det er sgu da os så meget billigere at drikke ren pils end at skulle give fucking 45 kr for en fadbamse!
:yeah:
Tilføjelse til ovenstående.
Hvis du er så vild med at drikke, når du er i byen, så skulle du/i overveje at gemme 2 liters flasker, med færdigblandet drink et sted udenfor diskoteket. Så er det bare at gå udenfor og bælle når man ikke længere er stiv nok.
Noget andet jeg ikke kan forstå ved ungdommen i disse dage, er tendensen til det handler om at være FUCKED UUP i byen! Det handler vel om at hygge sig med alle menneskerne, danse rundt og gå glad hjem i seng når den tid kommer. Der er da ikke noget der er mere irriterende, end at sidde i byen og være helt skudt af, det kan man gøre steder hvor det hører sig til, hvilket IMO ikke er på et diskotek i byen.
Privatfester, Technofester, Festivals og nytårsaften, er alle gode tidspunkter at skyde den max af på, hvis det da er det man ønsker med sit forbrug af stoffer. Nu er jeg ikke den store stimulans bruger, jeg bruger for det meste kun hallucinogener, hvilket resulterer i jeg ikke så tit bruger stoffer for sjov, jeg har som regel en mening med mit Trip, men det hænder da jeg indtager et stof for at grine, græde og lukke galskaben ud.