Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan ikke lide at være fuld. I dette moment er jeg fuld.
Men jeg kan ikke lide det.
hvis der er andre i 12-18 års alderen, kan I lide at være fulde?

Jeg har ingen kontrol over hvad jeg skriver, og gentager tit mig selv.

Jeg kan ikke lide det. Det gør mig mærkelig..
Det åbner sider af mig selv, jeg ellers ikke ville snakke om.
- Lad os sige jeg er på hash/pot/noget lignende, så vil jeg ikke snakke om personlige ting; snakker gerne om ting der handler om os alle, men ikke personlinge. Anyways, fuck alkohol.
Det er et slags sandheds serum...

Nå, men anyways. Jeg fik fortalt min ven om mIRC psychedelia kanalen.. Jeg er sku ikke meget for det at fortælle andre om at jeg er interesseret i stoffer, men.. Lorte alkohol (sandheds serum).. Det gør, at jeg fortæller noget jeg ikke vil.
Lige nu, ved jeg ikke helt hvad jeg skriver om.

Men mit spørgsmål lyder: Når jeg bliver ældre, 18+, så vil jeg gerne indtage noget andet end alkohol... Hash og noget andet måske, men, gør disse andre stoffer sådan at I kan snakke med andre? Kan I snakke med andre når I er på stoffer? Vi snakker om dexofan, LSD etc. her.. (Ok, jeg ved ikke meget om andre stoffer end alkohol og hash, men der er da noget der hedder hash og dexofan og lignende.. LSD?)

Summeret ned, kan I snakke med andre, opføre jer socialt normalt overfor andre når I er på andet end alkohol? Svarer lige imorgen tidligt.. :)

(Ikke tage dette alt for seriøst, da jeg var/er stiv da jeg skrev det..)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Er selv godt godt snalret i skrivende stund. Ja, alkohol er en so, hun får dig til at handle urationelt og kan mange gange være skide irriterende, men jeg kan nu godt lide det.

Du snakker om sandhedsserum. Jeg synes ikke, at alkohol er det, men derimod svampe, det er virkelig den nøgne sanhed. Ting jeg prøver at twiste, ting som jeg ikke bryder mig op, og som bliver undertrykt i min hverdag, de kommer op, når jeg indtager svampe.

Er det, hvad du ønsker? Tænk dig godt om, før du rodder med nye stoffer.

Love.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej.. Jeg ønsker at opleve mig selv. Synes at alkohol får mig til at sige ting jeg ikke burde.. Være det negative eller positive. Vil bare gerne prøve noget andet.. For måske at kunne sammen ligne..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Prøv svampe. Jeg har blevet overrumplet af den utrolige ærlighed der er over for mig selv. De ting jeg benægter, slår hen, you name it, de står alle klart.

På det punkt synes jeg, at svampe er virkelig gode til et selvrensende formål.

Undersøg badtrips. Kan du se noget godt i dem? Jeg kan - en negativ følelse kan jo skyldes nogle urolige elementer i dit normale liv, og de bliver virkelig forstærket i en rus af svampenes kalibrer, og du kan få mulighed for at bearbejde dem, på et dybere niveau.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Bryder mig ikke specielt om at være fuld, med undtagelser føler jeg mig dum og mental handikappet, men der er dog situationer hvor det kan være rart at være dum, og have en undskyldning for det.. Men bryder mig mere om at være skæv(cannabis), men det duer ikke så meget for mig til større selskaber.

Titel:
Flueknepper kongen

Først vil jeg sige... 12-18-årige? :roll:

Det er sgu lidt svært at konversere på Dexofan. Men LSD - det er noget, det du'r. Man lyder bare utroligt dum, hvis andre ikke er "på noget".

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Levose-Mis skrev:
Først vil jeg sige... 12-18-årige? :roll:

Det er sgu lidt svært at konversere på Dexofan. Men LSD - det er noget, det du'r. Man lyder bare utroligt dum, hvis andre ikke er "på noget".

16 årig. Fremgår vidst rimelig tydeligt.

Og jer andre: tak, will do.. Men tror ikke helt jeg er frisk til at prøve svampe pt..

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg kan ikke kommunikere nåe jeg er på cannabis - jeg ligger mig bare i en dyb dvale. Jeg nyder det når jeg er alene, men i selvskaber syntes jeg ikke det er passende, og det begynder at chikanere mit sind

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Personligt syntes jeg godt om alkohol hvis det vel og mærke er i små mængder.Hvis jeg derimod drikker mig ordenligt stiv så bryder jeg mig ikke om det. Hverken selve rusen men bestemt heller ikke dagen efter :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Da jeg selv drikker alkohol i næsten hver weekend (plus det løse :wink: ) må jeg nok indrømme at jeg godt ka li alkohol. samtidig så har jeg utrolig stor respekt for de gyldne dråber, på grund af at jeg oplevede en masse stive voksne, da jeg selv var barn. Ikke en særlig rar oplevelse iøvrigt!

Mit syn på det alkohol, er at det kan få det bedste og dårligste frem i folk. De fleste kender nok det med at sidde og dele en masse bajere, virkelig bare hygge igennem, og få snakket sammen på et helt andet niveau, og komme tæt ind på folk. Eller i byen for den sags skyld. Det gør det også lettere at komme i kontakt med tøser.. eller hva man nu er til. :P

Men de fleste kender nok også oplevelserne med lidt for stive folk, der ik ka styre deres aggresioner, følelser eller lemmer.
Jeg synes at stive ubehagelige mennesker, der ik kan styre deres brændert, er noget af det mest skræmmende jeg kan komme i tanke om.

Hvis du er på stoffer og laver noget lort, så er det fordi du har det i dig i forvejen, hvorimod næsten alle ganske normale unge mennesker, kan komme til at drikke sig for stiv, og lave ballade osv..
Ved ik om i synes det er en lidt grov generalisering, men sådan ser jeg det lidt ihvertfald.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg er egentlig ret glad for alkohol i moderate doser, også i større, men ikke i hjernedøde mængder(sjovt nok). Jeg kender godt til at man åbner op på en ubehagelig måde når man bliver for stiv, det er dog meget sjældent, og lang tid siden dte er sket for mig....

Mht at åbne op for sig selv, har jeg oplevet at svampe, lsd og ecstasy har været klart det bedste værktøj. :wink: Disse stoffer er bestemt ikke legetøj og bør behandles med stor respekt!! Vent til du er moden med at eksperimenter.

mvh bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
på cokain snakker jeg helt vildt, eller på amf, men der er det også mere "fuldesnak" end hvis jeg har røget hash! Når jeg ryger hash, og sidder med nogle gode venner og ryger, kan vi virkelig få nogle gode samtaler om ALT!! universet, naturen, dyr, computerspil, film, musik, you name it!

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kan for eget vedkommende ikke udtale mig om andet end hash og alkohol. Jeg har ikke drukket mig fuld i 1.5 - 2 år da jeg synes der er alt for mange dårlige oplevelser relateret til det. For at sige det som det er, synes jeg ikke det er så nemt at styre og hvis jeg havde en god aften på alkohol stende jeg, kedede mig eller faldt i søvn :S
Drak dog en hel del (og også alt for meget) da jeg var 13-14 år.

Til dit spørgsmål:
Jeg mener selv at jeg er fuldt ud i stand til at være sammen med andre mennesker når jeg fyrer. Det er faktisk det eneste jeg gør, har aldrig røget alene. For mig har cannabis altid været noget socialt, man kan vel og mærke nogle gange godt trippe over noget forskelligt men for mit vedkommende er det et socialt stof.
Det bliver dog straks sværere hvis du skal til store fester og sådan noget da folks tolerance og festers stemninger generelt ikke holder til det - så holder jeg mig væk fra dem :) Har det sku fint med at have en god griner for 1/10 eller mindre af hvad en druktur koster.

My 50 cent

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
jeg kan dog meget godt lide at være stiv.. jeg kan godt se det er et af de lammeste stoffer.. specielt da man gør mange lamme og ubetænksomme ting, men jeg sys det skaber en stemning, og jeg sys det er fedt at man kan sidde og drikke i timevis sammen med folk, uden at bliver for smadret. Med næsten alle andre stoffer der er det indtaget og overstået, og så er der ikke så meget fællesskab over det mere, men Drikkeriet er bare "Jolly good times" hele vejen igennem ... :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LasseFar skrev:
Jeg kan ikke lide at være fuld. I dette moment er jeg fuld.
Men jeg kan ikke lide det.
hvis der er andre i 12-18 års alderen, kan I lide at være fulde?

Jeg kan efterhånden bedst lide at være moderat fuld. Jeg gider ikke rigtig længere være sanseløst beruset. Specielt ikke efter at der er kommet alternativer, som jeg holder af.

LasseFar skrev:
Jeg har ingen kontrol over hvad jeg skriver, og gentager tit mig selv.

Jeg kan ikke lide det. Det gør mig mærkelig..
Det åbner sider af mig selv, jeg ellers ikke ville snakke om.

Ja, det er alkoholens velsignelse og forbandelse. Selv om mange hader alkohol, så har det nu et potentiale mht. at åbne sider af sig selv, som man kan blive tvunget til at forholde sig til. På godt og ondt.

Men klart nok - hvis det åbner op og gør dig ondsindet mod omgivelserne, så brug det med forsigtighed.

Jeg synes ofte at alkohol får åbnet op for den åbenhjertige snak, men det er ofte på bekostning af ens empati.

LasseFar skrev:
Men mit spørgsmål lyder: Når jeg bliver ældre, 18+, så vil jeg gerne indtage noget andet end alkohol... Hash og noget andet måske, men, gør disse andre stoffer sådan at I kan snakke med andre? Kan I snakke med andre når I er på stoffer? Vi snakker om dexofan, LSD etc. her.. (Ok, jeg ved ikke meget om andre stoffer end alkohol og hash, men der er da noget der hedder hash og dexofan og lignende.. LSD?)

Summeret ned, kan I snakke med andre, opføre jer socialt normalt overfor andre når I er på andet end alkohol? Svarer lige imorgen tidligt.. :)

Der findes ikke et stof, som beruser dig og samtidig ikke "gør et eller andet ved dig". Om det konkrete stof er godt eller skidt for dig, er dit eget problem.

Nogle stoffer kan gøre, at du er "langt væk" og det fremmer selvfølgelig ikke samtalen. Synes selv at store mængder hash ikke virker godt sammen med andre, mens moderate mængder hash og alkohol går utroligt godt i spænd for mig. Alkoholen åbner op, og så synes jeg hashen lægger en hinde af empati og skønhed ned over alkoholen. Andre stoffer som LSD kan være for meget og er slet ikke party drugs. Så er der også stoffer som amfetamin og kokain - funktionelle stimulanter, som mange ynder at tage med alkohol, men spørgsmålet er igen om du ønsker deres virkning?

Prøv at læse en hel masse triprapporter om stofferne, også fra Erowid.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
vil nok sige hvis ikke du har prøvet noget før, så er det nok lidt hårdt at ligge ud med svampe, dexo, LSD mv. Det kan godt ske man bliver mere "åben" af disse, men ovevej lige om du har lyst til at rende rundt i en forsamling og ikke kan styre det, eller ikke skjule at du er påvirket.

For mit vedkommende, så kan lidt coke gøre underværker. hvis man er rimelig stiv i forvejen, så er det godt lige at få en snitz, så falder man ned igen, og snakker ikke så meget fuldemanssnak. Amf skulle nok også være ok til at få snakkern på, hvor man også kan "styre" sig.

Men mit råd vil være at bliv ved alkoholen, kan godt ske den har nogle trælse sider, men det har alt andet også, INTET ER PERFEKT, så tænk dig om inden du bevæger dig ud i noget nyt..!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]