Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Nu nævner du salvia, og det undrer mig lidt at det her bliver nævnt som et hallucinogen der ikke giver den store effect. Jeg vil sige at det, ivertfald i forbindelse med de stærke ekstrakter, er et utroligt stærkt hallucinogen, der kan fjenre en fuldstændigt fra realiteten, og give nogle ret kraftige visuals. Altså, mere end blot forrængelse af omgivelserne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Delysid i forhold til den video ting du omtaler så ja.. De visuals du fx. kan opleve på LSD, 2c-b eller svampe er meget vildere.. Kan måske bedste forklares ved at i stedet for det kun er der hvor du kigger, så er det ALLE objekter i rummet der skifter form og farve omkring dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Jeg havde også troet at Salvia 20x ville gøre det for mig.. men det var der ikke meget i.. (har overvejet at tage det igen snart) det jeg sys jeg oplever på salvia, er bare jeg bliver meget "spacey" hvis i forstår? sådan underligt fri.. men så får jeg også en irriterende prikkend under armene

Tror jeg skal satse på at få fat i noget LSD så.. det må være en skudsikker plan.. tror også det er det mest garanteret.. Men hvor hårdt "tripper" man, altså inden i hovedet.. sys nogle gange på de lange trips jeg har haft (meskalin 12timer og lange svampe trips) at jeg bliver skør i boldten til sidst af alle de forvirrende tanker.. men det sker jo kun i de store doser. Får man det meget trippet af LSD eller er meskalin, LSA og svampe mere trippet? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Delysid skrev:
Får man det meget trippet af LSD eller er meskalin, LSA og svampe mere trippet? :)

Tja du får det anderledes trippet, hehe... :wink:

LSD trippet er ca. 10-12 timer langt, og hvis du har let ved mindfuck, vil jeg ikke anbefale en dosis højere end 100-150ug. Jeg er lidt usikker på den dosis jeg selv har indtaget, da mærkerne næsten aldrig er til at stole på, men tror det var omkring 150ug. Det var i hvert fald visuelt, og det hele flød lækkert igennem hele trippet. Jeg synes mine tanker var mere jordnære, og kropsfølelsen ikke nær så tung, som på feks. svampe, hvor det hele lynhurtigt bliver mystisk, spaced, og ...hehe svampet. Det dog stadig hamrende psychedelisk og spædet op med lidt god skunk, er LSD i mine øjne det mest komplette stof! :P

mvh bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Tusind Tak!
Det er virkelig nogle ting jeg kan bruge til noget! hehe Jeg vil jo helst ikke kaste mig ud i noget dumt, så det er lækkert lige at få et fingerpej.. Jeg har ikke på det sidste fået mindfuck, men har 3 gange eller noget tidligere i mit liv fået det, nogle af dem langvarige nogle kortvarig....

Altså jeg ved jeg sagtens kan styre HBWR trips.. har taget det i nogle forskellige doser, og det har stortset været perfekt hele vejen igennem.. hehe.. der hvor jeg har haft mndfuck har været på cubensis svampe, men på meskalin har det været helt fint...
;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]