Schizophreniak skrev:
Din mor prøver på at lære dig nogle ting, ikke andet. Hun har nogle regler i sit hus, dem vil hun gerne have du overholder.
Jeg kender det fra mig selv, da jeg boede hjemme. Nu hvor jeg bor ude, bliver jeg irriteret når folk smider deres sko over hele min gang. Det samme gør jeg hvis folk glemmer at slukke et lys, eller ikke stiller ting ud til opvask efter der er færdige med dem. Jeg bliver herre negativ, når folk ikke smider deres affald ud og i stedet bare lader det ligge og flyde.
Der er dog ingen grund til at blive sur på sin mor. Det er jo ikke hende der er skyld i, du er smadret og bare vil være alene, det er dig selv der har bragt dig i situationen. Lad være med at lade det gå udover din mor. Det er synd for hende. Tro mig, i sidste ende vil hun gøre alt for dig, det kaldes kærlighed og det er ikke til at spøge med.
ka godt se hvor du vil hen med det og så'n og jeg forstår det os godt.
men... når hun begynder på sit show så er det at hun begynder og komme med alle mulige andre ting hvor jeg ikk er ind blandet. der i blandt, en fra hendens arbejde ; bla bla bla. og ting som vi har fået ud af verden kommer os lige på banen igen. ..
og selvom man ber hende sænke sin stemme så blir hun bare mere og mere negativ og det jo os rigtig fedt når man står der efter brændt på kiX
og når det sker så gør jeg normalt det at jeg prøver og få sagdt "OK" til det vi nu startede med også prøve at komme væk enden der sker mere.
men... så det først nu det går helt galt. forså begynder hun med og sige at det hende der bor der og bla bla bla men hallo jeg betaler sQ halvdelen af huslejen så syntes hun skulle tag og luk.
og det ender sQ altid med hun står og siger jeg ska skride fra huset NU (kl.00.30) og at hun vil ringe til politiet og så'n noget..
mmmm ved ikk hvor meget kærelighed der er i det !?
jo self. er der den "modrelige" kærelighed men hmmm hun ka bare ikk ung mennensker, og så'n er det..
ja flyttehjem fra mm i know.. lejelighed er i komme.
håber du ka se det fra et lidt andet syn nu end før ?!
ps. hehe.. er 21

men har ikk boet hjem hele mit liv så rolig nu ell. hehe hmmmm !?!?!?!