Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ingen Halu
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
jeg har igennem tiden prøvet en del forskellige psykedeliske stoffer, men kun dem der er organiske... dvs. HBWR, Meskalin, Cubensis, salvia divinorum, yopo-frø osv.. men jeg har aldrig set så meget som en bue på noget.. altså jeg er da blevet vold skæv, men har aldrig haft visuals?? hva sker der? hvor meget af det lort skal man æde?
Jeg har prøvet at spise 45g friske cubensis.. og der var ingen hallu'er..men jeg var da blæst røven ud af bukserne?.. forklaring...?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu er de stoffer du nævner jo ikke nogle der er kendt for at frembringe rigtigte halluer men derimod visuals (CEV+OEV)

At du ikke har oplevet visuals på meskalin og 45 g friske cubensis finder jeg godt nok underligt. Hvilke doser har du ellers taget af de andre du nævner? Hvordan har din set & setting været ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen på meskalin spiste jeg ca. 430g frisk San Pedro.. Dette er dog før jeg tilberedte den (stilk taget fra osv..).. jeg mener at efter det hele var taget fra, var der ialt 365-380g Pedro... jeg er i perfekte settings.. jeg er hjemme ved mig selv og tager det oftest når min mor ikke er hjemme.. mit værelse er dejligt og jeg føler mig yderst tilpas der.. med HBWR har jeg spist nogle forskellige doser.. en af dem var 8 frø ved at hakke dem og smide den i et glas lunkent vand.. Yopo frø var flere baner men det virkede overhovedet ikke.. tror det var varens fejl.. og med salvia divinorum prøvede jeg 20x ekstrakt.. det blev jeg også meget skæv af.. men intet overbevisende om visuals.. jeg sys dog skyerne så anderledes ud, men det var dog kun lige som når man for anderledes opfattelser af ting når man tripper....
Problemet er vel i bund og grund, at jeg ikke VED at jeg har haft nogle visuals.. og hvis jeg har, har de været RET små da jeg slet ikke føler mig overbevidst... har venner der på små doser svampe begynder med at se buler på deres TV og væggene bevæger sig osv.. shit jeg ville gerne prøve det...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
2C-B! :wink:

Nogle folk får bare ikke visuals, men dermed ikke sagt at det er umuligt. Jeg vil i den grad forslå dig at skaffe noget 2c-b, hvis ikke det sparker gang i en fandens masse visuals, så ved jeg ikke hvad du kan gøre :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er mest til organiske stoffer.. meget i den sprituelle forstand osv.. men jeg ville gerne prøve LSD alligevel.. men der slår jeg også grænsen.. det er vel garrenteret visualls?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tror ikke LSD er mere visuelt end psykoaktiv kaktus/Meskalin og Psilocybin svampe, dog uden selv at have erfaring med nogle af delene

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
LSD, svampe og 2c-b er alle vanvittig visuelle stoffer for mit vedkommende. Smid noget mdma, cannabis el. evt. n2o oveni, så skal der nok komme farver på. Hvis ikke, må du konkludere at du ikke er modtagelig over for visuelle indputs... synd for dig, for det er satme alle tiders :P

mvh bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hehe sejt.. men bliver man ikke skør i boldten af alle de farver og buer? kan man så ikke undslippe dem hvis man nu føler det ubehageligt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Kan du vel godt.. Men vil du kun tage dem for at se farver?

Du burde kunne stilne det lidt af med en gang diazepam..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Delysid skrev:
hehe sejt.. men bliver man ikke skør i boldten af alle de farver og buer? kan man så ikke undslippe dem hvis man nu føler det ubehageligt?

For det første vil jeg lige tilføje at mit overstående indlæg var særlig god HR. :roll:

Når jeg indtager svampe el lsd, er det visuelle som regel sekundært, da de dybe tanker og søgen efter svar i mig selv overskygger alt andet.

Nu til lidt mere dårlig HR:
2c-b/svampe+mdma+n2o vil helt helt sikkert(måske) give dig farvevandfald af dimensioner. Det er nok en af de mest visuelle kombo'er jeg har prøvet. I det hele taget er n2o en god booster til det visuelle, og til at sparke en derud hvor det bliver rigtig vildt! Når jeg har indtaget disse kombinationer, har jeg ikke kunne undslippe, men det har heller ikke været ubehageligt, faktisk ret nice, vil jeg sige :P ...måske til tider en anelse forvirrende :wink:

Nu til lidt god HR:
Sørg for at være fortrolig med de forskellige substaner, inden du begynder at blande!

mvh bubbles

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ja, det lyder sgu underligt, Delysid. Når jeg nærmer mig 4 g. tørret cubensis, har jeg meget kraftige visuals - personer morpher, ansigter træder frem stole, vægge, etc. og samtidig er alt badet i energi-lignende mønstre i mange farver. Blander jeg samme dosis med f.eks. MDMA, har jeg så kraftige visuals, at jeg ikke kan se verden omkring mig.

Desuden oplever jeg altid en stærkt øget evne til at visualisere tanker uden at se dem, hvis du forstår. Altså at hjernen kan danne billeder, uden at de opfattes af mine øjne. Oplever du det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Delysid skrev:
Jeg er mest til organiske stoffer.. meget i den sprituelle forstand osv.. men jeg ville gerne prøve LSD alligevel.. men der slår jeg også grænsen.. det er vel garrenteret visualls?

Jeg kan godt følge din tanke der - men inegn natur = ingen kemi og der er satme ting i naturen der kan fucke dig sygeligt meget op...

ingen meldrøjesvamp = ingen lsd
ingen valmuer = ingen herion fx

Så tanken omkring de organiske stoffer er da ganske smuk og har også selv haft den, men har måtte indse at den ikke holder for mit vedkommende ihvertfald... Tænk bare på den mad du æder og de læskedrikke du drikker, er de organiske hele vejen igennem, højst sandsynligt ikke....

Og jeg må sgu sige at hvis salvia *20 ikke giver dig visuals, så er der sgu et eller andet i vejen eller du har gjort det forkert, for det er altså super kraftige sager du roder med der... (hvordan mon egentlig de har lavet ekstraktet, kemisk, hmmmm højst sandsynligt :wink: )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene.. sys virkelig det er ngoet jeg kan bruge til noget :D , men altså af tørret svampe der har jeg spist 2,5g men sys slet ikke det var lige så vildt som da jeg åd 40-45g friske... det var bare RIGTIG vildt mentalt.. altså.. det var til tider ret hårdt at komme igennem.. men det gik da.. og det rundede rigtig godt af..
Jeg har røget et hovede eller 2 af salvia 20x ekstrakt.. og det gjorde også at tingene blinkede lidt.. men ikke sådan vildt.. altså der var blandet en smule tobak i mixen (det var ikke min egen.. så måtte ikke tage et rent hovede af det).. så det kan være dosen bare ikke var koncentreret nok..

En af grundene til jeg ikke vil gå til de kemiske stoffer, er bl.a. afhængigheden, billedet jeg skaber af mig selv (for mig selv, og overfor andre) og også bare ideen i at udforske verdenen, eller udnytte sin krop.. ved det kan virke lidt lamt.. men jeg kan nok heller ikke klarer gymnasiet hvis jeg skal tage E og Cola i weekenden..

Jeg vil prøve en dose af 3,5-4 g tørret cubensis fra Growkit næste gang.. hvis du mener det giver buer på ting osv.. så er det det jeg vil gører.. Jeg skal også prøve Rødfluesvamp her på lørdag.. og håber det gider et fedt trip.. har ikke prøvet det før.. hehe...

Men igen.. jeg er facineret af den verden er der illustreret igennem tiden med pæne farver og bevidsthedsudvidende oplevelse.. håber da det kan opnåes engang..hehe

Men på doser som 2.5gram tørret cubensis.. burde man der begynde at få små visuals? bare små farve-ting eller buer?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Med kemiske stoffer menes jo også 2c-x, lsd osv. Uden at have prøvet lsd tror jeg ikke der er den store forskel fra lsa'en, kemisk skulle de ligne hinanden temmelig meget.

Men 2c-b tror jeg nu er hvad du søger hvis jeg skal være helt ærlig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bergthora skrev:
Med kemiske stoffer menes jo også 2c-x, lsd osv. Uden at have prøvet lsd tror jeg ikke der er den store forskel fra lsa'en, kemisk skulle de ligne hinanden temmelig meget.

Jeg synes, der er enormt stor forskel. LSA er mere forvirrende, mindre visuelt og man føler sig temmelig forgiftet - det er ihvertfald min oplevelse. LSD er, for mit vedkommende, nærmest komplet på alle punkter.

Bergthora skrev:
Men 2c-b tror jeg nu er hvad du søger hvis jeg skal være helt ærlig.

Som jeg kan forstå på delysid er han jo også meget interesseret i de lidt dybere aspekter af diverse psykedelikas påvirkning af bevidstheden, så jeg tror næppe, at han vil finde komplet tilfredsstillelse i et forholdsvis 'mildt'(mht. påvirkning af perception) stof som 2c-b. Desuden vil han jo helst ikke røre syntetiske stoffer.

@Delysid: 2,5 g. tørret, hjemmedyrket Cubensis giver mig temmelig mange visuals, som under ingen omstændigheder skal opsøges eller kan fortrænges. Den dosis sikrer ihvertfald et 2 timers peak med vedvarende farvestrålende buer, der samles i et forsvindingspunkt nederst i mit synsfelt. Ansigter og andre motiver dukker op på overflader og rummet jeg befinder mig i er oftest indelt af punkter, der trækker tracers. Det er svært at forklare, men ovenstående har jeg oplevet på hver dosis mellem 2 og 3 g.

Titel:
Medlem

Delysid, får du heller ikke nogen CEV?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Som sagt har jeg ikke prøvet LSD. Det var bare en gisning, som tog udgangspunkt i det jeg har læst om LSD og det jeg selv har oplevet på LSA :-)

Mht. 2c-b har jeg misforstået Delysid så. Var af det indtryk, at han kun søgte visuals og farver.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

CEV ved jeg ikke helt.. sys mest det er indbildning.. det er ikken rigtig noget hvis jeg ikke selv sidder og tænker på det.. så nej det tror jeg ik har jeg haft.. men jo, jeg vil da gerne bare prøve sjove farver osv, men det jeg allermest søger er en oplevelse hvor man både tripper visuelt og mentalt.. det er bare ikke til... er Rød Fluesvamp god til visuals?

Altså der er jo sådan et klip på nettet hvor man kigger ind i en skærm med et bestemt mønster der kører i sort og hvid, og når man kigger væk, så bølger ALTING bare helt vildt.. det er super fedt..! Kan man have SÅ ægte visuals på svampe? (hvis i kender det klip der... det kan ses på youtube osv.. det hedder vidst "I need no drug" eller "natural hallucination" tror jeg..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Delysid skrev:
Altså der er jo sådan et klip på nettet hvor man kigger ind i en skærm med et bestemt mønster der kører i sort og hvid, og når man kigger væk, så bølger ALTING bare helt vildt.. det er super fedt..! Kan man have SÅ ægte visuals på svampe? (hvis i kender det klip der... det kan ses på youtube osv.. det hedder vidst "I need no drug" eller "natural hallucination" tror jeg..

Det klip er det rene vand i forhold til den ægte vare - det kan slet, slet ikke sammenlignes :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hold da kæft..! det lyder sku fedt man.. !! altså hvis det er hvad i vil kalde visuals.. det som det klip svarer til.. så har jeg aldrig oplevet nogle overhovedet !! slet ikke i nærheden af noget på virkeligt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]