Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Staden, chp, dk
Hei... Nu har jeg prøvet diverse stoffer (amf, e, svampe, cola, salvia, 2ci, guarana og ephedra) gennem et stykke tid (1½ år) og været hverdags ryger med små pauser gennem de sidste 5 år.

Jeg har dog oplevelsen på e, specielt kraftige doser af mdma, at jeg ikke bliver ramt rigtigt. Jeg får mindre blackouts og står og hænger, føles faktisk bare som jeg tripper kraftigt, men er det fordi der er noget galt i mit hovede eller skal man bare blive så ramt når man tager kraftige doser. Kraftige doser mener jeg med, at efter et halv års e pause at tager tre diamanter.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
well- det er vel MEGET individuelt hvordan man bliver ramt!

Junior medlem

individuelt... vil jeg give dig ret i... men også forskelligt i forhold til hvor mange mange tager og hvor gode de er...

Normalt kommer jeg også op at køre... men ved høje doser af mdma i kix'ne bliver jeg bare superblæst...

jeg vil gerne bare vide om det er normalt, rettere om det er sket for andre? eller om det bare er mig....

Dedikeret medlem

Jeg har aldrig været oppe i høje MDMA doser, men grunden til at du kommer op at køre nogle nogle kex er vel at der er speed i! Jeg har hørt om nogle der sagde at mdma kex var dårlige fordi de ikke kom op og køre, så gakkede jeg lidt ud og fortalte dem om meningen med mdma, det fattede de ikke!

Men MDMA er vel også stimulerende, bare ikke så meget som amfetamin er!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Huh?? Ikke kommer op at køre...... Så var der sgu ngen der fuppede dem med de kiks de fik...

Den første kiks jeg fik var trekantede mizuer, dansede uafbrudt i 9 timer, på en kiks.... Det vil jeg da kalde oppe og køre... Det var selvfølgelig osse den første, såeee...

Skal snart prøve rent MDMA, tror bare ikke jeg tør at sniffe det.... Skulle være lidt for vild...

Er 700 for et gram rent MDMA dyrt??

Hygge...

Medlem

Geografisk sted: DK
Det kommer an på hvor i landet du bor, men det lyder ikke helt urimeligt..... Og du skal bare sniffe det, det er ikke sindsyg vildt, det er bare en god rus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Normalt bliver jeg bare blæst, ikke alt det danse fis, selvom energi'en tit er til det. Jeg tåger bare rundt totalt ramt, snakker med folk (håber i hvert fald de kan forstå mig hehe) og er i TOTALT fest-humør, klar på næsten alt.

Fest-humør = loved-up, elsker alle og vil være en del af alles fest og bare party-hardy [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg tror også snart jeg vil prøve det der Ecstacy, det lyder som om det er ret sjovt! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

ret sjovt er ikke ordene....... Det er simpelthen den BEDSTE rus - intet mindre...!!!!!!!!!!!!!!!!

Dedikeret medlem

Kan kun give Platon ret!

Næsten da, for der er sq mange andre RIGTIG fede ting, og i sidste ende kan meget af det ikke rigtig sammenlignes. Fx. kan følelserne på E ikke sammenlignes med de overfede Hallu'er man får på en god dosis Hawaii....tror sq snart jeg må lave sådan et XM Missile, med E og Hawaii, damn det kunne være et sus) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

E er godt ja
men jeg har bare en ting at sige: MESCALIN TIL FOLKET!!!!!!!!!!!

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Må også give Platon ret... det er den fedeste rus...
Men igen, det afhænger af hvilke! Har prøvet Blå Armanier, det var første gang, så det er vel altid fedt... Killahmitzuer gav ikke engang et trip, jeg fik det bare monster dårligt. Og Grønne Æbler er også for fede, skulle måske bare have nøjes med 1 i stedet for 2½... men et fedt trip var det i hvert fald... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hæ høje doser mdma.

Personligt kan jeg blive så ramt af mdma at jeg ikke længere kan stå op - sidder bare et eller andet sted og er blæst - savler nogle gange - men kun når det er alt for vildt......

Men man kan jo osse bare lade være med at æde 3 diamanter på engang ikke?

hæ hæ hæ hæ E er nu godt.........

Men jeg vil da kalde 3 diamanter for en ok fed dose efter ½års pause - like - jeg spiste 5-6 stykker her i weekenden - med 14 dages pause - og blev ultrablæst.. MEN DIAMANTER ER OSSE FOR FEDE..........

Dedikeret medlem

Lige netop, man får sq ikke det vilde smæk på af MDMA, ihvertfald ikke et speed-smæk!

Junior medlem

Geografisk sted: Hvidovre
diamanter rykker spiste 6 af dem her siste weekend og var monster blæst MDMA ER nok det fedeste stof.... man er bare FRI [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Hæhæ I er sq da ecstasynarkomaner alle sammen!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
nej... men vi ville være det, hvis vi kunne!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

XTC er da godt.... er'ed ik'?

Goddamn - man fatter slet ikke hvad der er sket - jeg har startet en bølge - først var det bare mig - så efter en samtale så var vi 4 - så nu kommer vi og vælter creamcropfesten imorgen... ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID ACID and XTC XTC XTC og der var en eller anden der hviskede 2C-Mærkli ind i mit øre.

Dedikeret medlem

Nu vi er ved de E, er der så nogen der ved om Røde Lyn er noget vær?

Junior medlem

Jeg kan kun give platon ret.... e er supergodt, jeg vil gufle kix end jeg vil købe cola... men som Super-Sjulle siger... mesca til folket [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] ... det bliver ikke bedre...

Efter at have læst nogle af jeres posts, synes jeg mit trip er ganske normalt.... som sagt trippet variere fra person til person...

Men nu tror jeg at jeg vil ind til soma og hente noget 2c-i, ud på staden og hente nogle amazoner og hjem og trippe med en hel del tjald.... hehheh.... så er planen for tirsdag lagt... hvad med imorgen? hehheh....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]