Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kava
Insane psychedelia user!

Jeg ved ik´ om det er mig, men burde man ik´ kun mærke en dosis på 4-5gram?

Jeg havde fået købt en pose med 10gram kava på 30%.. Den første kan frådede jeg 4,5 gram i kapsler..virkning: ??, jeg kunne ikke mærker en skid! Da jeg 3 timer senere begyndte at drikke kunne jeg da godt mærke jeg blev lidt hurtigere stiv, men da ikke specielt meget...

Anden gang blandede jeg det op med mælk... Efter halvdelen var indtaget kyllede jeg rasten af helvede til, for det smagte da af H´ til! Eneste virkning: en bedøvet tunge...

Skal jeg bare fråde alle 10 gram næste gang?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg plejer at få en klart mærkbar virkning på omkring 3-5 gram af det ekstrakt.
Det giver ikke nogen vild effekt, og det nærmeste jeg kan sammenligne det med er GHB i små doser. Jeg finder den afslappende og let berusende effekt ganske behagelig, men dog ikke stærk nok til at det er noget jeg rigtigt synes om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Istedet for ekstrakt, så brug den tørrede rod! Ekstrakten er for dyr - og der skal indtages en del!
personligt fortrækker jeg en "traditionel" forberedelse.
Tag roden og put den i en strømpe (helst ren) tag derefter en fad med lunkent vand og ælt strømpen i vandet i en lille time (det er en lang process, men se det som en del af kava ceremonien. Doseringen er på 25-50 g/pr. person. Afslutningsvis drikker du din Kava. Det smager ikke skidt - og giver en "numb" fornemmelse i mundhulen. Virkningen er opløftende, personligt har jeg det altid som om at jeg ikke kan lade være med at smile!

(RygerSmiley)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]