Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvad gør man når man bliver SVINET til over PM? Er der en mulighed for at blokere, eventuelle poptøser fra at skrive til en på en usaglig måde?

Her er noget af det lort, jeg har fået kastet efter mig.

Citat:
Tag diq sammen dit fucking narkovrag , man . ! Fuck hjem til jordhulen , og ryg nogle svampe me din narkomor !

Fucking syge bums , man !

Citat:
Hva en i helvede laver du så? Du er en gangske almindelig forbruger af rusmidler? Du tror ikk bar du er en ganske almindelig narkoman? Du vil ik engang erkende a du har et problem, og hvis du har så skide meget styr på tingene og dit liv, hva fuck laver du så herinde ? :S

Citat:
, Jeg siger min mening , hvis du ik ka tåle o' høre den fra en der bar er en lille smule fornuftig, så er det måske dig der skal smides ud herinde fra , ik smarte (:

Nu gider jeg ikke nævne navne, men de fleste kan vel gætte hvem det er.
Jeg kan også godt poste mine PM's til personen, for ligesom at vise at min tone er god.

Hvad skal jeg gøre? Eller er der overhovedet noget, at gøre ved det?

Titel:
Insane psychedelia user!

Du tager sagen op med en admin. I smell ban.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg tror iværtfald jeg har gættet hvem det er :lol:

Du kan enten vælge at være ligeglad, men det er du jo nok ikke siden du poster her, så vil råde dig til at skrive til admin@psychedelia.dk og anmelde det som spam.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Du er IMO et skvat, Skizo, hvis du ikke kan ignorere noget som er skrevet på et offentligt board :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skal jeg så bare skrive en e-mail, eller åbne et nyt topic med et link til dette?

Det hele startede ud med at jeg skrev

schizophreniak skrev:
Tror du skal til at slappe lidt af med dine fordomme og lær for fanden da at skrive.

CannaChem skrev:
Du er IMO et skvat, Skizo, hvis du ikke kan ignorere noget som er skrevet på et offentligt board :roll:

Nej, jeg er ikke et skvat, men når jeg skriver til en person, for at hjælpe personen, med ikke at blive kendt som et fjols, så ser jeg gerne at personen i det mindste kan snakke ordentligt. Desuden var det ikke på boardet, men over PM. Men hvorfor skal jeg nu svines til af dig? Har da aldrig gjort dig noget cannachem!

Og nej, jeg kan ikke ignorere at der sidder en og sviner mit liv og min mor, så bliver jeg stødt, det gider jeg ikke finde mig i, så derfor lavede jeg det her topic. Ikke fordi jeg er et skvat, men fordi jeg ikke gider sådan noget pjat.

Senest rettet af Freakaling 02 mar 2007 11:16, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Tror du skal til at slappe lidt af med dine fordomme og lær for fanden da at skrive.

Så har du IMO heller ikke det store at beklage dig over.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:

Så har du IMO heller ikke det store at beklage dig over.

Enig i jeg ikke skulle have skrevet det sidste, men personens måde at skrive på, går mig bare så meget på, jeg havde jo nok logget på arto hvis det var at jeg ville have deltaget i ikke-faglige emner med folk, der på irriterende måder, mishandler det skrevne sprog.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Citat:
Men hvorfor skal jeg nu svines til af dig? Har da aldrig gjort dig noget cannachem!

Nej da. Jeg kender dig jo slet ikke :wink:
Jeg påpegede blot min mening om din reaktion.
Jeg har selv prøvet at blive svinet til og få dødstrusler, men sålænge det er på et offentligt board, incl. PM!, så er det ikke pissesvært at ignorere, synes jeg.
Det er noget andet når man irl bliver konfronteret med hævet gun, men det er dette jo ikke!

Push the IGNORE button and get on with it goddammit :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Yep bare vær ligeglad.. Den var lidt grov med stavningen, men jeg tror faktisk de fleste af os herinde har sagt det :oops:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvilken IGNORE knap snakker vi om, jeg kan ikke finde den.

Skal lige siges jeg ikke ønsker at personen skal bannes, bare sættes på plads, for det ender med, jeg skriver et eller andet svinsk til personen, det niveau gider jeg ikke synke ned på. Fordi hvis der er en, der har brug for HR, så er det den person, medmindre det personen skriver er løgn og latin.

Citat:
eg har nærmest levet på gaden siden jeg var 14 , og taget kokain lige siden , og små fuckhoveder som dig , der kritiserer hvad jeg skriver til ANDRE, skal bar holde sig langt væk ! Har du fattet det !?

Gør mig en smule nervøs og ønsker ikke andet end at hjælpe personen.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Den må du dykke ind i dig selv og finde :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:

Den må du dykke ind i dig selv og finde :wink:

:lol: ja okay!

Men det er svært at være ligeglad, når et andet menneske "lider" på den måde, det er jo en nedadgående spiral, personen er ude i, hvis personen altså ikke bare lyver, for at spille smart. Kan bare ikke klare, når unge mennesker brænder deres lys i begge ender, fordi et ban ender vel bare ud med, at personen dummer sig gevaldigt på et tidspunkt.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
hvis personen altså ikke bare lyver, for at spille smart

Hvis personen har levet på gaden siden 14 års aldren hvor skulle han/hun så have lært arto sprog? :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ungdomsklub, skole, venner, bibliotek.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:

Ja det burde det kunne lade sig gøre.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:

Ja okay du har ret :wink:
Der er sq nok flere steder som arto sproget har inficeret end bare internettet (DESVÆRRE)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Citat:
Men det er svært at være ligeglad, når et andet menneske "lider" på den måde, det er jo en nedadgående spiral, personen er ude i, hvis personen altså ikke bare lyver, for at spille smart. Kan bare ikke klare, når unge mennesker brænder deres lys i begge ender, fordi et ban ender vel bare ud med, at personen dummer sig gevaldigt på et tidspunkt.

Du har ret! Det lader til at du er et ganske hæderligt menneske og jeg kan også godt forstå din reaktion mht. at hjælpe personer der er på vej ned i sølet.
Men du erfarer nok, at der færdes en pæn del af sådanne eksistenser herinde, som bare ikke vil hjælpes. De er uden for rækkevidde og de kan i mine øjne egentlig bare lægge sig til at dø, så vi slipper for at høre på deres ynk!
Men så er der jo også de personer, som virkelig har et problem og ønsker hjælp til at kvitte deres vaner og afhængigheder og sådanne personer skal da have al den hjælp som de fortjener.
Men der er flere "lejre" end blot dem, som ønsker hjælp og opbakning :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Farmand skrev:
Jeg tror iværtfald jeg har gættet hvem det er :lol:

Du kan enten vælge at være ligeglad, men det er du jo nok ikke siden du poster her, så vil råde dig til at skrive til admin@psychedelia.dk og anmelde det som spam.
´

Tror det fleste kan gætte hvem det er :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan bare ikke forstå personens tankegang, personen tager ifølge sig selv en del kokain, hvilket er et stof, man bare ikke misbruger og samtidig sviner personen andre med ord, der egentligt passer på personen selv, det er jo et tydeligt tegn på at der er et eller andet galt. Håber på at personen gider deltage i denne diskussion, for eventuelt at ændre sin opfattelse, fra at leve i et narkohelvede til et liv med intet forbrug, eller et fornuftigt velovervejet forbrug. Et eller andet må man da kan gøre, Dark Princess er IMO længere ude, men hun lytter da i det mindste, til fornuften der gemmer sig bag narkosløret og hun har jo misbrugt, et langt mere langtids-skadende stof end kokain. Det går mig på sådan noget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Kan bare ikke forstå personens tankegang, personen tager ifølge sig selv en del kokain, hvilket er et stof, man bare ikke misbruger og samtidig sviner personen andre med ord, der egentligt passer på personen selv, det er jo et tydeligt tegn på at der er et eller andet galt. Håber på at personen gider deltage i denne diskussion, for eventuelt at ændre sin opfattelse, fra at leve i et narkohelvede til et liv med intet forbrug, eller et fornuftigt velovervejet forbrug. Et eller andet må man da kan gøre, Dark Princess er IMO længere ude, men hun lytter da i det mindste, til fornuften der gemmer sig bag narkosløret og hun har jo misbrugt, et langt mere langtids-skadende stof end kokain. Det går mig på sådan noget.

Har det på samme måde.. Det hårdt at se på fra sidelinien.. Man føler sig så magtesløs.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]