Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
jeg vil i denne heftige debat smide et link til en støtte sang, egentlig mest fordi den er sjov

Firehouse - support ungeren special(den 2. nederste i den lille afspiller)
http://www.myspace.com/firehousesounds

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
Jaspar skrev:
Lad da bare svenskerne komme - lad dem da bare kæmpe de unges kamp.
Men inden i lukker lort ud, så tjek seneste update - politiet har kontroller ved alle indgange til landet. Øresundsbroens passagerer bliver tjekket etc.

Jeg synes det er så latterligt, at der skal så meget vold til.

Der behøver ikke være vold (ved gdot det kommer til at ske)

Synes ærlig talt de bare skal have deres demo uden at nogen blander sig, ja der ryger vinduer, men der kommer så ingen person skade. De går jo først amok når politiet holder dem tilbage.

Så lad dem være og lad os se hvad den demo vil :)

Titel: Re: ...
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..........

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 20:02, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Troll skrev:
Piv skrev:
Troll skrev:
Piv skrev:
Rindom skrev:
Har lige hørt på tv2 news at der skulle komme en ordentlig røvfuld fra malmö for at støtte.

FEDT!!!!

NEJ det er ikke fedt. Det vil blot skabe flere anholdelser og blod.

Der skal ikke kæmpes med panserne eller sætte ild til uskyldige.

LAM DOG KBH og hold op med de direkte kampe

håber du forstår ud fra mine andre posts at det jeg skrev var meget ironisk

Jow jow ..... men jeg mangler noget "format" i steden for den rå ting.

Som jeg skrev ville det virke bedre at lamme byen. Det kan gøres på MANGE måder uden det skal komme til kampe.

Mange år tilbage ved en skralde strejke var jeg med til at klippe diesel og hydraulik rør på både skralde biler med skruebrækkere i, samt pansernes motorcykler mv.
- Vi punkteret også 100 vis af stattens biler mv

Så ingen blev anholdt og der var ikke blod …………. Så vær smart og udspekuleret. Så undgår i at panserne kan gøre jer en skid

den rå ting overlader jeg til dig med fantasi :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Rindom skrev:
Det er jeg så sandelig ikke, Det er skam mit rammealvor. Jeg står helt fast på at der skal kæmpes, nu skal staten have en lærestreg og det er deres helt egen skyld. København kommer til at stå i flammer og det kan de takke dem selv for.

Og du er automatisk lige blevet dagens klaphat!

Hold kæft hvor er du dum at høre på. Vil du ikke pls smutte til Jylland, eller det der ligger længere væk, så vi andre som rent faktisk ønsker en fredelig løsning på det her, kan blive fri for perfide fjolser som dig?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
ryan skrev:
Rindom skrev:
Det er jeg så sandelig ikke, Det er skam mit rammealvor. Jeg står helt fast på at der skal kæmpes, nu skal staten have en lærestreg og det er deres helt egen skyld. København kommer til at stå i flammer og det kan de takke dem selv for.

Hold kæft hvor er du dum at høre på. Vil du ikke pls smutte til Jylland, eller det der ligger længere væk, så vi andre som rent faktisk ønsker en fredelig løsning på det her, kan blive fri for perfide fjolser som dig?

:yeah: can't we just have some :peace:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
det reddede sq hele min dag, da jeg hørte det i radioen her til morgen... :D endelig endelig endelig!!! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Nu må tv2 news da glæde sig voldsomt :)

Men damn folks, pas nu på jer selv... Og alle de andre..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Forhåbentligt rydder de alle bordellerne bagefter. Nu skal det fandeme være slut med at snyde skattefar! :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
...og fyrer alle håndværkere, de skal heller ikke tro de kan fuske

Hvad ville verdens befolkning flippe ud over hvis vi fik fjernet alt "ondt" , eller bare tænker anderledes, fra deres point of view? Gå efter dem der aldrig siger en lyd eller gør noget ulovligt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ryd det !! :!:

Og kun fordi det er spændene god underhodning! :P

Mvh. Visias

Medlem
Brugeravatar

ryan skrev:
Rindom skrev:

han er desværre fra øen :) og han er garanteret en knallert dør på 18 år der skal vise hvor stor en mand han er.

køb et nyt tun og smut på striben og vis hvad mand du er

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Piv skrev:
ryan skrev:
Rindom skrev:

han er desværre fra øen :) og han er garanteret en knallert dør på 18 år der skal vise hvor stor en mand han er.

køb et nyt tun og smut på striben og vis hvad mand du er

:yeah: :D

Titel:
Medlem

Endelig sker der noget, på tide det hus forsvinder. Men jeg frygter, at det her nok ikke ender ublodigt. Og for hver brosten jeg ser kastet, der mister jeg bare endnu mere respekt for brugerne og sympatisører af "ungeren"(selvfølgelig dem der er med til det ballade der). Hvis de kæmper for en plads i samfundet, så har de fandme fundet den forkerte løsning i mine øjne.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..........

Senest rettet af Troll 25 sep 2007 09:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

er det bare mig som synes, generelt jyder er mere imod ungdomshuset?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
M-D skrev:
Endelig sker der noget, på tide det hus forsvinder. Men jeg frygter, at det her nok ikke ender ublodigt. Og for hver brosten jeg ser kastet, der mister jeg bare endnu mere respekt for brugerne og sympatisører af "ungeren"(selvfølgelig dem der er med til det ballade der). Hvis de kæmper for en plads i samfundet, så har de fandme fundet den forkerte løsning i mine øjne.

Det er jo muligt at være MOD rydningen men FOR en fredelig løsning/protest.

Og jeg tror netop de kæmper for en plads "udenfor" samfundet i den forstand, at de gerne vil have plads til at være anderledes.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Lithium skrev:
er det bare mig som synes, generelt jyder er mere imod ungdomshuset?

De jyder jeg kender, er ikke imod Ungdomshuset, de og jeg er imod de metoder, brugerne tager i brug fordi de ikke kan få deres vilje.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Gad vide om der er nogen fra psy.dk som er blevet anholdt ?

Der var godt nok mange på gaden klokken 17 til den demonstration :shock:

Titel:
Medlem

Ja tror faktisk, at folk i jylland gernerelt er imod at de har et hus de ikke ejer, alle jeg har snakket med i dag har ihvertfald klappet i hænderne over rydningen. Men går også på en skole, som normalt er højre orienteret.

Zarathustra
Jamen det er jo netop derfor, at jeg skriver jeg mister respekten for dem der laver balladen. Men forstår ikke, hvorfor dem der har den holdning, at vold ikke hjælper, så ikke går hjem. Ved godt det svært, men det her vinder ikke befolkningens accept. Det ikke fordi jeg er imod et ungdomshus, bare de vælger et de rent faktisk har ret til næste gang :P .

Og så kan jeg blive stik tosset når jeg tænker på, at en politimand der blot gør sit arbejde. Risikere, at få en brosten i hovedet, og ende op som en grønsag. En betjent der sikkert har kone og børn, der gerne vil se ham igen. Skal da være den første til at indrømme politiet ikke er mine bedste venner, men ingen fortjener at få en brosten i hovedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]