Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Ja, man har vel lov til at tage lidt forskud på glæderne.
Efter en hård sommer(Alt for varm) og en til tider lidt for streng efterår+vinter(for meget vind og regn, og sne er en plage når man bor inde i en by - Og ja, som dansker passer jeg på min ret til aldrig at være tilfreds med vejret), ser jeg virkelig frem til foråret.
Snart skal vinterjakken lægges på hylden, kondiskoene kan tages frem igen, den kolde øl kan nydes udenfor, og hele verdenen er åben over for de opdagelses rejsende(Påvirkerket af diverse midler, vel og mærket).
Så det er en god tid vi går i møder.

Jeg udråber også denne tråd til uofficiel vejr tråd - Nu har du chancen for at brokke dig over vejret, bede til vejr guderne, takke for det gode vejr, og takke for den varme dag hvor pigernes sweatshirts endelig røg af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Super tråd. I dag var første gange i år, at jeg kunne se forårets spæde tegn. Lyset virkede varmere, flere fugle der sang etc., hvilket jeg tog god brug af, ved en lang tur med min hund, Blackie :)

Jeg glæder mig til naturen rigtig begynder at blomstre, så skal der godt nok drikkes kølige pilsnere og indtages nogle svampe :)

Titel:
Junior medlem

Svampe kan skabe nogen fantastiske minder :)
Nu har jeg kun været på svampetur en gang, men det var en god oplevelse. En pakket rygsæk med provation og væske, og et par gode venner ved sin side. Og så ellers bare traske derud af, mens man er fuldt koncentreret på at kigge efter.. Ja, en form for guld klumper er det vel. En ægte skattejagt, hvor beløningen dog sparker materialisme i maven, og istedet supplere en fantastisk oplevelse!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg glæder mig nu allermest til sommer, hvor jeg kan vandre rundt på svampetrip om natten og kaste mig ned i det bløde, fugtige græs og se på stjernerne, der danser. De danser for mig, for jeg kan se.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
God idé og herlig terapi i disse dage (skrevet efter nedenstående).

Glæder mig til at sneen forsvinder og jeg kan bryde fri.
Glæder mig til jeg kan få sparket stiklingerne, som i disse dage spirrer moderplanter til, ud i det forhåbenligt gode danske sommervejr, for at se dem vokse op. Det er virkeligt en skøn og anbefalelsesværdig hobby. (cannabis. Strains: Cinderella99 x Guerilla Gold #2 og Erdpurt x (Purple Peace x Apollo11))
Jeg glæder mig til Roskilde, hvor jeg skal mødes med andre herinde fra. Det bliver sjovt at få sat ansigter på. Måske knap så syret som når man møder en man pludseligt finder udaf har en psybruger, men det skal ikke forhindre det i at blive sjovt.
Ser også (nok mest af alt) frem til at 2.g overstås.

Titel:
Junior medlem

En af de bedste ting ved sommeren, er at slå sig ned på en grasfyldt bakketop før sol nedgang. Og sige der, og nyde udsigten, solen der står ned - Mørket der kommer, kulden der bider let i huden, og græsset der bliver lettere fugtigt. Jeg vil sige at dette er det smukeste tidspunkt på en sommerdag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Jeg glæder mig sku os til det bliver lidt varmere.. Er begyndt at træne mave / bryst og tage sol.. Vi jo nødt til at være klar 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

SÅ ER DET FREM MED PATTERNE, KÆLLINGER!!!

Titel:
Medlem

jeg spår næste forår, til at blive ultrakort, ligesom sidste år.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Let it be, let it be! Lithium, I believe!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg glæder mig sådan set bare, til det bliver varmt, og pigerne smider bluserne, som du skriver. :D Der kan ikke blive begået mange selvmord i den periode? Alle de lækre tøser! Solen skinner, bajerne er kolde, alle er glade. Aaaah!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det grå vejr hvor jeg opholder mig minder ikke så meget om forår, men det skal nok komme

Glæder mig som et lille barn til udendørs trips på div. svampe og frø, har holdt mig fra det i et kvart år nu, kun lidt cannabis er det blevet til i små mængder. Når det bliver varmere står den på seriøs frådning af psykoaktive stoffer

Mon de snart lover rigtigt forår og ingen nattefrost? Kan ikke vente med at plante hele DK til med planter :P

/edit: Ahhh klokken 17:13 kom solen også hertil mig, men nu er den på vej ned... Må ud og ryge en lille en før den forsvinder helt

/edit: Med mindre jeg finder ud af at der ikke er mere jointpapir. :( Må se om der stadigvæk er noget sne tilbage jeg kan ryge på

Senest rettet af Xpert 01 mar 2007 18:22, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Jeg glæder mig sådan set bare, til det bliver varmt, og pigerne smider bluserne, som du skriver. :D Der kan ikke blive begået mange selvmord i den periode? Alle de lækre tøser! Solen skinner, bajerne er kolde, alle er glade. Aaaah!

Jeg kan ikke andet end at være enig :D

Jeg går ind for global opvarmning til et vist punkt :D Sydhavstilstande i Danmark, ja tak.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

You got it, dikki...

Og for at det ikke skal være løgn, er det også federe at trippe om sommeren, og en flaske GHB er ekstremt rar i lækkert solskinsvejr. Kæft, hvor jeg lige pludselig glæder mig. :D

Strandtur, badeshorts, kold cola, glad musik, masser af penge og ferie... bikini-kællinger der siger "hey drenge, feste?" og "lad os drikke lidt fanta og finde et sted at hygge os, det ku' bar' være så HOT, HOT, HOT, rauw!"...

Nogen der bliver tændte andre end mig? :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
dikki skrev:

Jeg går ind for global opvarmning til et vist punkt :D Sydhavstilstande i Danmark, ja tak.

:yeah:

HØRT!
Kunne da være mega nice. :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Idag er solen sgu kommet frem i nordvestjylland.

Smutter snart ud og nyder det :joint:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
You got it, dikki...

Og for at det ikke skal være løgn, er det også federe at trippe om sommeren, og en flaske GHB er ekstremt rar i lækkert solskinsvejr. Kæft, hvor jeg lige pludselig glæder mig. :D

Strandtur, badeshorts, kold cola, glad musik, masser af penge og ferie... bikini-kællinger der siger "hey drenge, feste?" og "lad os drikke lidt fanta og finde et sted at hygge os, det ku' bar' være så HOT, HOT, HOT, rauw!"...

Nogen der bliver tændte andre end mig? :P

Ja for satan.. :D Altså hvis den fanta vel at mærke er med GHB :lol:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes også at vejret har påvirket mit humør rigtig meget idag.. Har været glad, selvom der har været meget pis med folk, der ikke fattede noget. Har været aktiv, og har haft overskud ud over det sædvanlige.

Forår ftw! Nu kommer det forhåbentlig ikke mere vinter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dikki skrev:
Ja for satan.. :D Altså hvis den fanta vel at mærke er med GHB :lol:

Jeg mente skam fanta i form af slang for GHB (fantasy). :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ja foråret er skam også så småt under opsejling herovre i sydengland... Har set et par prunustræer der er lige på nippet til at springe ud!

Jeg glæder mig sådan til at jeg kan rende rundt og sparke blomsterne af mælkebøtter.. :D

Og til at jeg kan sidde udenfor og spise min frokost istedet for inde i den lille frokosthule....

:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]