dopamin skrev:
puha 3 kiks på en gang, lyder som om man bliver spejlblank hvis det er nogle kraftige knapper man har fået fat i

Men er det virkelig så skadeligt hvis man tager en aften/nat skudt af på kiks (mayb 8-10 timer), det skal jo siges at det allerhøjst er en gang om måneden, eller måske nærmere hver halvanden månede.
2 kiks er sjældent nok til mig, har jeg snart fået bekræftet. Jeg skal som regel op på 3, før jeg er tilpas påvirket, og det gælder de fleste af de nyere kiks som damer, puma osv. Og jeg har aldrig tolerance, da jeg spiser kiks 2-4 gange om året. Men jeg kender rigtig mange, der slet ikke har brug for 3, så jeg er nok bare en af de mere naturligt tolerante. Jeg er så også så uansvarlig, at jeg ender med at have ædt 6-9 stykker, men jeg kan sagtens mærke, hvordan jeg har det bagefter. 8-10 timer på kiks er totalt udbrænding. Det er superskadeligt. En gang om måneden med sådan en tur skal nok sætte sine spor, hvis det fortsætter længe.
dopamin skrev:
Og lige et spg. til, når der nu står at både cola, amf og kiks er skidt at blande med alkohol, er det så ikke kun pga. risikoen for at man drikker meget mere end kan tåle og så falder om når narkoen ikke virker mere? For der synes jeg så bare ikke at man har lyst til at drikke særlig meget på de forskellige ting alligevel og så skader det vel ikke med en sixpack pils i løbet af aftenen(selvom det er helt umuligt for mig at drikke så meget hvis jeg har spist e).
Ikke helt. Alkohol er bedre at blande med amfetamin end med coke, da mixet af alkohol og coke nedbrydes til et stof, der er mere skadeligt end kokain i sig selv. Det er dog ikke her, at den vilde fare ligger. Sådan en tur er alligevel noget sundere end at køre kiks i 8-10 timer.