Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
MEGATRON

Hey er helt ny bruger så bær lige over med mig hvis jeg bryder nogle forum regler :)

Men mit første spørgsmål er hvor skadeligt det er at blande amf og ecstasy, har nemlig prøvet kiks to gange og begge gange med masser af snitter, og mit spg. er så nu om det er nok til at have gjort skade?

Andet spørgsmål er hvor mange dage efter "mdma rusen" er stoppet er det normalt at man oplever små eftervirkninger?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er faktisk en ret giftig blanding. Når amfetamin og ecstasy blandes, øges den skadelige effekt meget i forhold til, hvis du tager dem hver for sig. Der er nok ikke sket det store ved at have gjort det to gange, og mange har lavet den kombination et utal af gange uden at være blevet grøntsager. Det ER bare en skidt blanding for systemet.

Personligt får jeg også enormt værre og længerevarende bivirkninger, når jeg blander de to (hvad jeg aldrig gør igen!). Kan i hvert fald mærke det to dage efter.

Titel:
Insane psychedelia user!

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=15324

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

phl skrev:
Hey er helt ny bruger så bær lige over med mig hvis jeg bryder nogle forum regler :)

Men mit første spørgsmål er hvor skadeligt det er at blande amf og ecstasy, har nemlig prøvet kiks to gange og begge gange med masser af snitter, og mit spg. er så nu om det er nok til at have gjort skade?

Andet spørgsmål er hvor mange dage efter "mdma rusen" er stoppet er det normalt at man oplever små eftervirkninger?

Hej PHL og velkommen til!

Ja det er skadeligt at blande MDMA med amfetamin. Især hvis der er snak om ecstasy piller og amfetamin da der så kan være tale om endnu flere kombinationer da indholdet af pillerne er ukendt. Amfetamin og MDMA er en kombination man for sin egen sikkerhed bør holde sig fra IMO.

Har hørt om folk der har oplevet MDMA nedtur en uges tid efter indtagelse men det er ekstremt forskelligt fra person til person, hvor meget man har indtaget og hvor meget man har gået op i Harm Reduction (HR).

Ved doser på max 200 mg MDMA (eller ca 3 piller) på en aften og en god HR med 5-HTP vil jeg ikke mene man skulle få den helt store nedtur på. Har dog aldrig selv prøvet 5-HTP og kun prøvet E 4 gange. Den største dosis var 4.5 pille spredt over en hel aften (min første gang, dårlig HR i know) og der havde jeg det da lidt nederen dagen efter men efter godt med vand,mad,vitaminer og søvn var jeg frisk på 2 dagen.

Mvh Farmand

Titel:
MEGATRON

Okay så lader jeg i hvert fald bare være med at blande de to ting fremover, men lige et spørgsmål mere, i jeres HR tilgang til ecstasy står der "Undgå såvidt muligt redosering. Prøv at nøjes med ca. én dosis af den ønskede størrelse.", skal det forstås sådan at hvis man fx. har 6 kiks til rådighed, så er det bedre at tage dem allesammen på en gang i forhold til at tage dem over hele aftenen/natten.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dopamin skrev:
Okay så lader jeg i hvert fald bare være med at blande de to ting fremover, men lige et spørgsmål mere, i jeres HR tilgang til ecstasy står der "Undgå såvidt muligt redosering. Prøv at nøjes med ca. én dosis af den ønskede størrelse.", skal det forstås sådan at hvis man fx. har 6 kiks til rådighed, så er det bedre at tage dem allesammen på en gang i forhold til at tage dem over hele aftenen/natten.

Nope. 6 kiks er en for stor dosis på en gang, og det øger også den skadelige effekt. Meningen er, at du skal tage en optimal dosis (som regel 2-3 piller) på en gang og så ikke tage flere.

Det kan dog godt være svært, for vi ved jo godt, at man kan holde et ecstasytrip kørende i en del flere timer, hvis man doserer et par gange igen. Dog bliver man også betydelig mere smadret, og ens hjerne tager betydelig mere skade af det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
dopamin skrev:

Nej selvfølgelig ikke, hva ville du så gøre med 50!?

Men man skal kun indtage den dosis man nu kan klare, 1-2 piller! (Og ved godt der mange som kan indtage mere end det på én gang også.)
Og så skal man ikke ha flere, for bivirkningerne bliver bare værre, men din blæser bliver ikke bedre af, at du putter flere piller i hovedet.

Titel:
MEGATRON

puha 3 kiks på en gang, lyder som om man bliver spejlblank hvis det er nogle kraftige knapper man har fået fat i :D

Men er det virkelig så skadeligt hvis man tager en aften/nat skudt af på kiks (mayb 8-10 timer), det skal jo siges at det allerhøjst er en gang om måneden, eller måske nærmere hver halvanden månede.

Og lige et spg. til, når der nu står at både cola, amf og kiks er skidt at blande med alkohol, er det så ikke kun pga. risikoen for at man drikker meget mere end kan tåle og så falder om når narkoen ikke virker mere? For der synes jeg så bare ikke at man har lyst til at drikke særlig meget på de forskellige ting alligevel og så skader det vel ikke med en sixpack pils i løbet af aftenen(selvom det er helt umuligt for mig at drikke så meget hvis jeg har spist e).

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dopamin skrev:
puha 3 kiks på en gang, lyder som om man bliver spejlblank hvis det er nogle kraftige knapper man har fået fat i :D

Men er det virkelig så skadeligt hvis man tager en aften/nat skudt af på kiks (mayb 8-10 timer), det skal jo siges at det allerhøjst er en gang om måneden, eller måske nærmere hver halvanden månede.

2 kiks er sjældent nok til mig, har jeg snart fået bekræftet. Jeg skal som regel op på 3, før jeg er tilpas påvirket, og det gælder de fleste af de nyere kiks som damer, puma osv. Og jeg har aldrig tolerance, da jeg spiser kiks 2-4 gange om året. Men jeg kender rigtig mange, der slet ikke har brug for 3, så jeg er nok bare en af de mere naturligt tolerante. Jeg er så også så uansvarlig, at jeg ender med at have ædt 6-9 stykker, men jeg kan sagtens mærke, hvordan jeg har det bagefter. 8-10 timer på kiks er totalt udbrænding. Det er superskadeligt. En gang om måneden med sådan en tur skal nok sætte sine spor, hvis det fortsætter længe.

dopamin skrev:
Og lige et spg. til, når der nu står at både cola, amf og kiks er skidt at blande med alkohol, er det så ikke kun pga. risikoen for at man drikker meget mere end kan tåle og så falder om når narkoen ikke virker mere? For der synes jeg så bare ikke at man har lyst til at drikke særlig meget på de forskellige ting alligevel og så skader det vel ikke med en sixpack pils i løbet af aftenen(selvom det er helt umuligt for mig at drikke så meget hvis jeg har spist e).

Ikke helt. Alkohol er bedre at blande med amfetamin end med coke, da mixet af alkohol og coke nedbrydes til et stof, der er mere skadeligt end kokain i sig selv. Det er dog ikke her, at den vilde fare ligger. Sådan en tur er alligevel noget sundere end at køre kiks i 8-10 timer.

Senest rettet af Minimal 26 feb 2007 00:01, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

dopamin skrev:

Ja det er sq skadeligt at holde et MDMA trip kørende i 10 timer! Desuden skal man MINIMUM holde 4 ugers pause mellem hver MDMA indtagelse uanset mængde hvis man vil køre en god HR

Og det med alkohol er fordi det er vanddrivende

Titel:
MEGATRON

Farmand skrev:
Ja det er sq skadeligt at holde et MDMA trip kørende i 10 timer! Desuden skal man MINIMUM holde 4 ugers pause mellem hver MDMA indtagelse uanset mængde hvis man vil køre en god HR

Ja okay men hvad fanden skal man så lave efter de første 3-4 timer når kiksnene ikke virker mere, både alkohol og amfetamin er jo blevet bandlyst. Og søvn er måske ikke så tiltrækkende hvis man lige har været oppe og køre.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Den må du sq selv rode med. Jeg plejer bare at ryge noget god stener hash og se en masse tv indtil jeg kan falde i søvn

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dopamin skrev:
Farmand skrev:

Ja okay men hvad fanden skal man så lave efter de første 3-4 timer når kiksnene ikke virker mere, både alkohol og amfetamin er jo blevet bandlyst. Og søvn er måske ikke så tiltrækkende hvis man lige har været oppe og køre.

Nemlig. Det er røvsygt at trippe i 3-4 timer og så lade det hele stoppe. Man er nødt til at vælge: Fucke sig selv op eller kede sig (eller begynde at sniffe coke, når pillerne ikke virker mere).

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
eller begynde at sniffe coke, når pillerne ikke virker mere

Hvilket igen, heller ikke er skide god HR. Den er svær, MDMA skulle bare peake 6-8 timers tid så var den der! 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:
eller begynde at sniffe coke, når pillerne ikke virker mere

Hvilket igen, heller ikke er skide god HR. Den er svær, MDMA skulle bare peake 6-8 timers tid så var den der! 8)

Det er sgu stadig det bedste bud, jeg kan give ham, hvis han nægter at sidde og kede sig. :P Coke er altid lækkert på comedown. Ellers kunne det være GHB eller noget psykedelisk som fx 2C-B.

Titel:
MEGATRON

Minimal skrev:
Nemlig. Det er røvsygt at trippe i 3-4 timer og så lade det hele stoppe. Man er nødt til at vælge: Fucke sig selv op eller kede sig (eller begynde at sniffe coke, når pillerne ikke virker mere).

Coke er måske lige dyrt nok til en su-bums som mig :D

Men er det så okay hvis man fx. starter med 2 kiks og så tager 2 mere efter en time, så holder trippet lidt længere med ikke det samme som at køre i meget lang tid. Man kunne fx. også sniffe de sidste kiks, så stopper effekten da hurtigere.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Man kunne fx. også sniffe de sidste kiks, så stopper effekten da hurtigere

Var det ikke netop det modsatte du ønskede? :?

Dårlig ide at tage ecstasy nasalt IMO der er jo ikke kun MDMA i men også stivlese og hvad ved jeg der får pillen til at hænge sammen + evt andre aktive stoffer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dopamin skrev:
Minimal skrev:

Coke er måske lige dyrt nok til en su-bums som mig :D

Men er det så okay hvis man fx. starter med 2 kiks og så tager 2 mere efter en time, så holder trippet lidt længere med ikke det samme som at køre i meget lang tid. Man kunne fx. også sniffe de sidste kiks, så stopper effekten da hurtigere.

Joeh, det er faktisk ikke en helt tosset måde at finde et kompromis mellem et godt trip og sin egen velfærd. Jeg ville dog alligevel ikke sniffe pillerne, det er fandeme ulækkert at få op i næsen. :wink:

Titel:
MEGATRON

Minimal skrev:
Joeh, det er faktisk ikke en helt tosset måde at finde et kompromis mellem et godt trip og sin egen velfærd. Jeg ville dog alligevel ikke sniffe pillerne, det er fandeme ulækkert at få op i næsen. :wink:

Good, så gør jeg det næste gang :D

Men ka godt se at det ikke er så ret at sniffe at kiks, har prøvet det en gang og det var ikke den store succes :/

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
dopamin skrev:

Jeg er ret sikker på, at det er mindre skadeligt at drikke lidt alkohol (nok til at blive fuld) efter MDMA'en er stoppet med at virke, end at redosere med MDMA.

Så start evt. med et par genstande, eller en joint, tag din MDMA omkring midnat eller hvornår du nu vil, og slut så aftenen af med at drikke dig halvfuld, så du ikke mærker nedturen fra MDMA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]