Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Ehehe god sammenligning deX [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At æde 7-9 g ephedra ekstrakt kan være livsfarligt, især hvis du ikke kender til dine evt. latente hjerteproblemer (det gør de færreste)
Man kender til en del dødsårsager i USA i nyere tid, grundet overdreven brug af ephedra præparater. I 70érne var ephedra oppe i medierne i en kort periode, grundet en flok uheldige eksperimenterende hipppiere - derfor blev ephedra som rusmiddel forbudt i DK!
Nu har man igen glemt alt om ephedra sinica, men hvis en eller anden idiot ender med at tage en overdosis af ekstrakten, eller lokke en anden til det, så vil det helt sikkert ende med endnu en lov.
Ephedra må betragtes som et softdrug - men disse drugs er kun vedvarende indtil nogen fucker det op.... (remember the shrooms?)
Husk at alt over 3 g ekstrakt kun medfører bivirkninger - ephedra er uskadelig hvis det ikke misbruges. At æde 7-9 g er misbrug! Køb dog den ægte vare hvis ekstrakten ikke er nok!

(RygerSmiley)

[ 26 September 2001: Besked ændret af: zionboy ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeps 7-9g er sq ikke sundt men vi havde det sjovt!
Som sagt er vi (mig og mine venner) også stoppet helt med det shiat!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
spis heller mere gurana end ephedrea.
det giver en noget bedere rus.
3.5 gurana og så 2.5 ephedrea

la være at spise svampe sammen med fy føj det er en dårlig blanding.

Insane psychedelia user!

jeg spiste 3 gram ephedra og 3 gram guarana og ventede 45min, og der skete ikke noget. Spiste 1 gram til, sammen med 1 gram guarana og der virkede det.. Jeg tror sgu´ ik´ man tag skade af 4 gram ephedra, men så heller ikke mere. Jo, forresten, hver gang du tag ephedra giver det grobund for hjerteproblemer....

-daff

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Well, hvis det er Ephedra ekstrakt fra Maya, så kan jeg garantere dig at 2-3 gram er mere en rigeligt...

Medlem

Okidoki så det vil sige 3,5 gram guarana 2,5 gram ephedra i bomber..... Det må konklusionen være på dette spørgsmål..?? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Glææææder mig... der er altid en herlig spænding når man skal prøve noget nyt for første gang... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil foreslå at du tager et gram af hvert ad gangen... evt. 1.5 gram af hvert til at starte med, og så løbende supplerer op...

La' vær' med at overdosere Ephedra eller Guarana... du får ikke andet ud af det end mavekramper og koldsved!

In our memories
Brugeravatar

Ang. muskat nød... Jeg har prøvet det et par gange (af en eller anden stupid årsag) og er blevet pisse syg af det begge gange. Jeg kunne mærke omkr. 3 dage efter hvor jeg stadig blev svimmel med et par minuters mellemrum... Slå hellere hovedet ind i en væg eller drik 4 liter saltvand, for muskat er fandme ikke sjovt. (indeholder også lidt MAOi)

Insane psychedelia user!

Muskatnød indeholder også safrol og det er et nyttigt stof, bare spørg ham der bandil (fordi han kan sit kram indenfor kemi). Nah skriver det bare selv, kan bruges til MDMA er en precurser for MDA, kan sgu bruges til så meget. Det er også i Sassafras rødder.

Medlem

Heyy.....

Ok tror ikke jeg har lyst til at prøve muskat så... Lyder ikke særlig fedt...
Æv har stadigvæk ikke fået det fra ethno endnu, synes det plejer at gå hurtigere... Så denne weekend har sq været kemisk........ Nå men jeg r ude..... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dette er ikke for at flame ethno eller noget - det er min helt egen personlige mening - men listen lige......

Det eneste der faktisk er værd at købe fra Ethno er efter min mening...

Meskalin
Salvia
LSA Frø (til ekstrakter)
Skunk Frø
Kapsler og fyldere
Zip Poser
Testkits

Alt andet er jo ikke andet end - well - pengemaskinen i det hele - men ok - de skal squ osse tjene deres penge....

Mener bare ikke selv at der er nogen grund til at erstatte sit ellers udemærkede kemiske præparat amfetamin med noget som ikke virker overhovdet som noget der er i nærheden af det - men well - smag og behag og det var hvad jeg havde at sige......

Medlem

Hej Elven

Jeg kan kun give dig ret det du siger, men du skal også huske på, at ikke alle folk er interesserede i de samme ting.

Alle de ting du selv mener er noget urtebras hjælper faktisk nogle mennesker. Feks er St Johns urt antidepressiv, mens Yohimben giver dig stådreng, hvis du skulle have et problem :-) Sådan afhænger det jo af øjnene der ser, hvad der er brugbart.

Vh

Para

Ja Para - vi er alle forskellige - men det var osse kun min personlige mening -altså - garanteret for at andre kan bruge noget af alt det andet herbal noget til noget spændende - det tvivler jeg ikke på - ethnoplanet beder osse om at man skal sige hvis der er noget man savner - og ja det er der - jeg savner faktisk noget wear af en eller anden art - de kunne (eller I - har ikke helt fattet om det er dig der står for ethno eller ??????) sagtens have noget fedt wear - ikke nødvendigvis i Subwear eller Freakandfrolic stilen - men nogle fede trøjer - storebukser (sådan nogle tynde nogle men stadigvæk kasse-like) lidt hippie/flipper stil - med et strøjf af raver aspektet........

Forresten - de der Urtejoints - er de noget værd eller er det osse bare en del af pengemaskinen?

Medlem

Ja, vi har overvejet wear af præcis den type du efterlyser, så måske. Prøv at undersøge hvad mærket spacetribe er.
Urtejoints er hvad det er. Nogle indeholder urter der giver en mild afslappende effekt, mens andre giver lidt mere buzz. Så nej, du bliver ikke skæv af dem.

/para

Fedt at vide at der er nogen der tænker lidt ligesom en selv *gg*

tjekker det der spacetribe ud...

Medlem

Yeeeeeeeeeeaaahhhhhhhhhhhhhhh nu har jeg endelig modtaget min pakke fra ethno. guarana ephedra og bhwr.
I morgen skal jeg prøve guarana og ephedraen, så prøver jeg at lade amfen blive derhjemme......... (men jeg syns fandeme det er svært at lade stofferne blive derhjemme når man skal i byen når man ligefrem har dem liggende derhjemme.).......... Viljestyrke viljegstyrke..........!!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]