Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Paranoia, ja.
Jeg havde engang en oplevelse til en fest på 2C-B.
Min ven, den kære fenriz, var blevet væk fra mig. Jeg satte mig for mig selv og var en anelse angst af en ukendt årsag.
Der sidder 2 personer ved siden af mig som er fra Sverige, den ene er vidst træt og sidder og holder sig lidt til hovedet og kigger ned i jorden, den anden spørger så på ret dårligt engelsk om et eller andet med om en undercover-politibetjent godt kan buste én hvis han vil sælge én noget og derefter giver sig til kende. Jeg lytter, blæst som jeg er, og får øje på ham den trætte og jeg er derefter sikker på at jeg virkelig er på røven nu og at ham den trætte godt ved det. At han tænker: "Nej, nej, nej, nu er det ude med dig! Du er busted!" og at ham der spørger mig om spørgsmålet er ude på at få ram på mig på en eller anden måde. Stemningen virkede i hvert fald helt forkert. Syret oplevelse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det må I sgu ikke det der ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
TheBo skrev:
Arh, come on MethylOle... Han skriver jo netop herinde, fordi det er et problem for ham. Han ville da først være usympatisk, hvis det IKKE gik ham på, at han blev paranoid og aggressiv.

Jeg ka godt se hva du mener, måske lige overilet nok skrevet af mig. Har dog stadig intet til overs for folk som ik ka se det forkerte i vold. Påvirket eller upåvirket.
Men for at svare på bass-34´s spørgsmål, så er det ik pillerne der er noget galt med, men din hjerne der fucker.

Stop med det!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
MethylOle skrev:
Har dog stadig intet til overs for folk som ik ka se det forkerte i vold. Påvirket eller upåvirket.
Men for at svare på bass-34´s spørgsmål, så er det ik pillerne der er noget galt med, men din hjerne der fucker.

Stop med det!

Læs nu hvad han skriver, han kan jo netop godt se at det er forkert og prøver at finde en vej ud - så hop lige ned fra mandens ryg!

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Bass-34

Ville bare komme med en undskyldning på mine rimelige negative svar på din ellers seriøse tråd, omhandlende dit problem med agression i forbindelse med kixe indtag. Det er ik min mening blot at smide med lort, men må sgu indrømme at jeg blev så gal indvendig da jeg læste din intro, at jeg skrev før jeg tænkte.
Mit eget issue med voldelige personer kan du selvfølgelig ik bruge til noget i den forbindelse, ej heller at blive svinet til.

Jeg håber VIRKELIG at du kommer over dit problem, og kan bruge stofferne til at dyrke lykkefølelsen i stedet for udefrakommende negative vibrationer.

Så sku det vist være på plads.
Held og lykke med det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]