Incognito skrev:
Citat:
Du sidder og skriver at du er vågnet op med selvmordstanker, du har taget beroligende medicin i løbet af dagen, og så slutter du dagen af med et svampetrip - det lyder som den direkte vej til et badtrip.
Ja direkte vej til badtrip, men det var det jo overhovedet ik. Jeg havde det jo faktisk fint nok!
ke skrev:
Citat:
En anden og nok vigtigere pointe er, at du direkte siger, du har lyst til at tage narko, når du har nedtur. Errr...
Ja kan ik helt beskrive hvorfor, men får det bedre når jeg så tager noget selvom jeg godt ved at bagefter er der rigtig stor chance for at få det endnu værre.
Fanny skrev:
Citat:
Jeg tror din tilstand er alt andet end normal (hvis der da overhovedet findes noget man kan kalde "normalt"?) Men altså, hvis jeg skulle definere en tilstand som "normal" så må det være en tilstand som indfinder sig efter en længere tid på baseline. Kroppen skal finde tilbage til sine naturlige biorytmer, uden at blive skubbet frem og tilbage i diverse trips, beroligende medicin, og hvad du ellers tager.
Ja det er nok rigtig nok, men at holde fra stoffer i et stykke tid er bare svært når man står i situationen og har det skidt eller er fest klar.
hmm skrev:
Citat:
Har du slet ingen "udenfor miljøet" - altså nogen der ikke tager stoffer - som du kan snakke med - og virkelig snakke med....
Nej jeg stoler ik på nogen overhovedet. Så ynkeligt som det end lyder, men det er noget af det jeg har sværest ved. Det er sku derfor jeg spørger her inde!
Farmand skrev:
Citat:
Måske. Jeg tror nu mere det er fordi hun tager LSD dagligt, så vidt jeg har forstået?
Nej holder mig fra LSD i en periode nu. Har haft taget det på næsten daglig base, men mit hoved kan ik holde til det. Mine tanker er syre præget hver dag. Prøver at give det en ende.
T.... skrev:
Citat:
Kan du ikke selv se den er helt helt helt, helt gal?
Ååh jo jeg kan. Det er bare ik altid det er nok at vide det er galt det man gør for at lade være!
T.... skrev:
Citat:
Kender en mand som er blevet syg i hovedet af svampe og lsd fordi han tog det hele tiden..
Kender os selv en der blev sindsyg, så det er ik fordi jeg ik har set konsekvenserne og jo det skræmmer mig fra vid og sans.
T.... skrev:
Citat:
Ikke for at spille smart og bedømme eller sige hvad der er godt eller skidt eller løftet pege finger eller what the fuck. - Men det går fucking galt for dig i sidste ende hvis du ikke stopper så heftigt et forbrug.
Ja det kan jeg os godt selv se, men at stoppe uden alternativer er svært.
CosmicMind skrev:
Citat:
Hvor meget syre tager du og hvor tit ?
Har haft en periode på ca. Hver anden dag. det er dog slut nu. Gør alt hvad jeg kan for at holde mig fra det nu eftersom mine tanker ik har fungeret normalt siden.