Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 17:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Ja jeg er en newbie der skal have cola med en lidt mere erfaren ven her om nogen uger. Jeg glæder mig lidt men er også lidt nervøs. Derfor vil jeg gerne lige vide om der er noget man skal tag højde for når man er newbie i gamet. Jeg har bare hørt om folk der er blevet slået ihjel ved deres første psykedeliske oplevelse. På forhånd tak.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Kokain som jeg går ud fra du mener er ikke psykedelisk. Det er en stimulans og du kan læse mere om denne hvis du klikker "Fakta om stoffer" ude i venstre side.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jaja psykedelisk er bare et ord jeg elsker, det bruger jeg om alt næsten så bare glem det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Jaja psykedelisk er bare et ord jeg elsker, det bruger jeg om alt næsten så bare glem det.

Den var ny :lol: :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har fået at vide det er den ultimative psych oplevelse. Altså du føler dig spaced out, med stjerner og måner omkring dig og alt er én stor farverig planet. Men det kan da være cola ikke er det rigtige valg så. Jeg er som sagt newbie :P

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Jeg har fået at vide det er den ultimative psych oplevelse. Altså du føler dig spaced out, med stjerner og måner omkring dig og alt er én stor farverig planet. Men det kan da være cola ikke er det rigtige valg så. Jeg er som sagt newbie

Altså?

Du har fået at vide at Kokain er den ultimative psychedeliske oplevelse? Hvis ja, hvem fortæller dig så alt det pis? :lol:

Kokain er overhoved ikke noget psychedelika det er et stimulans. Hvis du vil have en psychedelisk oplevelse så er svampe eller 2c-b nok svaret til en første gangs oplevelse.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Men man kan måske godt alligevel få en psykedelisk oplevelse af cola, hvem ved haha :D

Det er en af mine gode venner, måske fordi han ikke er så erfaren igen. Jeg har bare virkelig brug for sådan en oplevelse.. 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Moonloop... Hvor gammel er du?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Er det relevant? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja.

Når man overvejer de rygter du har hørt vedr. kokain, så virker din omgangskreds (og dermed også dig) ikke særligt gammel.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Men det er vel stadig ikke relevant hvad angår min alder. Han tager måske bare fejl, ikke andet..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Moonloop skrev:
Men det er vel stadig ikke relevant hvad angår min alder. Han tager måske bare fejl, ikke andet..

Smid nu bar den alder ud.. Det er relevant i forhold til din psyke og hvor udviklet du er.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ro på skipper! :D

Jeg er 17.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Men man kan måske godt alligevel få en psykedelisk oplevelse af cola, hvem ved haha

Øhm nej

Du lyder bestemt heller ikke moden nok til en psychedelisk oplevelse IMO. Vent noget tid og brug vente tiden på at læse om div psychedeliske stoffer her på siden. Du aner tydeligvis ikke en fis om div stoffer så at kaste sig ud i det nu ville være alt for dumt. Do your reseach!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er vel forskelligt fra person til person? :P

Tja måske, på den anden side er der også bare et eller andet over at bare kaste sig ud i det! :shock:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Det er vel forskelligt fra person til person?

For sidste gang nej! Din ven kan være i og åh så brændt af på Coke men det kan ikke være en psychedelisk oplevelse.

Citat:
Tja måske, på den anden side er der også bare et eller andet over at bare kaste sig ud i det!

Wow du er virkelig dummere end jeg trode! :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tja jeg er ung og uerfaren, og spørger bare lidt her og der. Men det er da okay hvis du synes jeg er dum pågrund af det :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Grunden til den negative respons her, er at du naivt nægter at tage imod de råd du får herinde af ældre, langt mere erfarne brugere.
Det er desuden også temmeligt dumt at kaste sig ud i ting som stoffer uden at have lavet nogen research overhovedet - thumbs up for at du beder om hjælp her dog, men tag dog og godtag det du får at vide :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er man dum, hvis man som ung vil kaste sig ud i en ting som stoffer? Ok, I alle sammen er dumme, men det er ærlig talt en naturlig ting for mennesket at danne sig sine egne erfaringer og at kaste sig ud i livet.

Men udover dét er kokain en ond ting. Det er den hårde narko, og du får ingen farverige oplevelser ud af det, kun en kraftig overlegenhedsfølelse, som din hjerne ønsker at forblive i. Svampe, 2C-B, LSD e.l. ville give dig en meget vildere oplevelse med space og farver, som du ikke kan risikere at blive stofmisbruger af. Men det er helt op til dig selv.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moonloop, jeg tror du skal prøve med lidt svampe (1-1,5 gram) eller et halvt gram god hash i kakao eller kage. Så skal du nok få dig en god begynderoplevelse men læs lidt på det herinde, god fornøjelse!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]