Neglen skrev:
encephalon skrev:
Jeg kan på ingen måde se hvorfor du overhovedet skulle blande de to ting sammen for at få synsforstyrrelser. Meskalin er et utroligt dybt stof og er spækfyldt med synsforstyrrelser, og hvis du er utilfreds, kan du altid ryge cannabis. Det er bare ret svinsk og respektløst at indblande sovepiller i meskalinrusen.
Cannabis ændrer rusen markant (egen rusvirkning + MAOi (styrker meskalins egen virkning). Dette kan resultere i en dybere, meget mere visuel og utrolig intens rus. Så overdoser ikke cannabis, og tag det ikke før meskalinen har toppet.
En god tommefingerregel er, ikke at blande psykedelika med andre stofgrupper, især ikke stimulanser. Nogle bruger downers til at slå et "badtrip" ned med, men de folk burde ikke ha taget rejsen til at starte med.
Du får det til at lyde som en blasfemisk handling at mixe med sovepiller, hvorimod cannabis er okay. Hvorfor????
Cannabis virker selv psykedelisk og dæmper ikke trippets budskab, i modsætning til sovepillers virkning. Jeg synes det er indlysende, at hvis en kombination overhovedet skal finde sted, så skal det da være med cannabis og ikke sovepiller.
Når jeg overvejer at kombinere psykedelika med noget, er det cannabis jeg først og fremmest overvejer. Det er let at dosere og dæmper ikke trippet i den forstand. Ægte psykedelika ville skabe voldsom synergi (det vil cannabis også, men doseringen er tusind gange lettere og skaber de ønskede visuals!), downers ville dæmpe trippet og stimulanser vil blot gøre dig halvskizofren med psykedelika.
Giver det mening nu?
Åndsamøbe skrev:
encephalon skrev:
Cannabis ændrer rusen markant (egen rusvirkning + MAOi (styrker meskalins egen virkning).
Øhh

Normalt plejer jeg at være god til at decifrere alternativt formulerede sætninger. Men det der kan jeg ikke få til andet end at cannabis skulle have en virkning som MAOi, er det virkeligt tilfældet???

Det er rigtigt forstået