Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Hey igen igen..! :D

jeg kom lige til at tænke på om der var nogen her på psy der har prøvet vapourizers?.. til dem der er i tvivl, så er det en lille flaske med en let fordampelig væske, som man så sniffer dampene fra.. meget ligesom poppers, men man bliver FULDSTÆNDIG brændt af på dem!! var i the red light district i London, hvor jeg fandt en lille butik der solgte dem.. jeg anede ikk hva det var, og spurgte ekspedienten efter den kraftigste de overhovedet havde.. den hed BUZZ.. historien om mit første møde med vapourizers er rimelig underholdende, men det er vist off-topic, så den sparer jeg jer for! :P Men jeg har aldrig set dem her hjemme, så ville lige høre om der var nogen der havde prøvet det.. ps. måske har det et andet navn her hjemme...

peace out! 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad jeg forstår ved en vaporizer er et rygeinstrument, som opvarmer hashen uden at danne røg.

Jeg har umiddelbart ingen anelse om, hvad de der såkaldte vaporizers skulle indeholde.

(test)

Senest rettet af Minimal 22 feb 2007 01:15, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
...den hed BUZZ.. historien om mit første møde med vapourizers er rimelig underholdende, men det er vist off-topic, så den sparer jeg jer for! :P Men jeg har aldrig set dem her hjemme, så ville lige høre om der var nogen der havde prøvet det.. ps. måske har det et andet navn her hjemme...

Jeg tror faktisk det vil hjælpe hvis du beskriver rusoplevelsen indgående, så folk kan gætte hvad det såkaldte "Buzz" har været for et stof. Det er umiddelbart meget svært at vurdere hvad der er tale om, når man kun får udleveret et varenavn. Prøv at beskrive stoffet, virkningen osv. så grundigt som du kan, og se om der ikke er nogle gamle knarkhoveder fra psy.dk der kan gætte sig frem til hvilket rusmiddel der er tale om.

Jeg kan dog slet ikke forstå at du vælger at indtage et ukendt stof, købt i red light district, uden den fjerneste anelse om hvad det er. Det kunne jo være alverdens giftige gasser!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mit bud er poppers. Også selvom du tilsyneladende allerede har prøvet dette.

Jeg kan umiddelbart ikke se hvad det ellers kunne have været, for hvis der ikke har været involveret noget mekanik og/eller varme, så har det næppe været en vaporizer...

Måske har producenten erstattet amylnitrit med et andet flygtigt opløsningsmiddel som virker endnu kraftigere (og dermed er undnu mere skadeligt for hjernen...)?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Mit bud er poppers.

me2, der er også nogle poppers med navnet BUZZ....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg ville sige at det måske kan være ren alkohol, har hørt om nogen der er begyndt at indånde det, på en eller anden måde, i en maske

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er sgu da lattergas.... en vaporizer er et rygeinstrument...

Men lattergas patroner er vist ganske udbredt i udlandet, og også dispensere til disse... no more flødeskumsmaskine...

Titel:
Site Admin

Let fordampelig væske man bare lige lugter til og bliver brændt af? Der er vidst ikke meget tvivl om det bare er poppers i ny navneforklædning.

MVH
KenIshii

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
hmmm... det er muligt at det bare har været poppers men de virkede ikke bare muskelafslappende..
jeg så i butikken at de havde sådan nogle glasting som man skulle hælde lidt af væsken i og så sniffe det der fra.. det mindede på en måde om en meget kompliceret hashpibe.. jeg spurgte manden i butikken om man skulle bruge sådan en, men han sagde at det ikk var nødvendigt.. jeg skulle bare sniffe det direkte fra flasken.. (en af mine veninder fandt senere noget på nettet hvor der stod at dette kunne være livsfarligt! :? )
men da jeg senere kom hjem på hotellet og var alene tog jeg et ordenligt "hvæs" af flasken.. det sved en smule, men ikk noget vildt.. få sekunder efter følte jeg at jeg svævede rundt inde på hotelværelset.. det mindede mest af alt som at sidde i en RIGTIG vild rutsjebane i et tivoli.. alt snurrede rundt og suste forbi ørene af mig..
men pludselig begyndte mit hjerte at banke VIRKELIG overdrevet meget.. mit hoved dunkede og trykkede, og jeg var bange for at dø...
jeg fik kæmpet mig ud på toilettet og tog noget koldt vand i hovedet og få sekunder efter var hele virkningen væk.. inkl. bivirkningerne.. og da jeg tænkte over det var det egentlig ret fedt da der ikk skete mere med hensyn til hjertebankenen.. og derefter kørte jeg den fuldt ud med den lille buzz.. sniffede flere gange i timen og den holdt i ca. en måned!..
det er snart 3 år siden, så jeg må have været 14 -15 år.. jeg ved det lyder fuldstændig sygt, og jeg fatter heller ikk mig selv når jeg ser tilbage på det.. jeg var virkelig rykket i taget dengang :shock: !!.. og det er jeg lidt ked af.. men heldigvis er jeg blevet meget mere ansvarlig og betænksom med hensyn til rusmidler med tiden! :)

Men da jeg vænnede mig mere til virkningen var det meget ligesom virkningen af kokain, bare MEGET kraftig og så varede rusen kun ca. 4 - 5 minutter ad gangen.. men jeg kunne godt forestille mig at der i den periode blev brændt flere hjerneceller af end jeg kunne undvære hehe.. det er mega nedern.. men kan ikk lave om på det nu.. men siger virkningen jer noget?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det lyder klart som poppers - specelt pga hjertebanken - men div opløsningsmidler kunne altså være svaret her, æter bla...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det må være Poppers, som der allerede står skrevet, findes der Poppers med navnet Buzz. Med en lille bi på flasken, hvis jeg ikke husker helt forkert?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]