Det kommer også an på hvor meget arbejde du skal ligge i dem. F.eks går det ikke at plante direkte i dit Rhododendron bed, der vil ph'en i jorden ganske enkelt ikke passe.
Så hvis du ikke har valgt dig et sted at have planterne nu, vil jeg anbefale dig at komme ud og kigge haven godt igennem. Når du så har valgt dit sted, så grav jorden godt igennem, og tilsæt eventuelt hestemøg. Det ved jeg der er rigeligt af i nærheden af hvor du befinder dig;)
Malkavien skrev:
Du kan ikke normalt dyrke rent indica/skunk udendørs. Udeskunk er en mulighed, men mange af disse sorter kan have svært ved at blive færdige (uden at du tager dem ind, i drivhus og/eller under lamper).
Eller tvinger dem i blomst. Dette kan dog være rimelig besværligt. En god ide er at se på hvordan vejr udsigten bliver de næste par dage. Det er godt hvis det er lidt overskyet og lidt koldere end det er normalt. Det du gør, er sådan set bare at mørklægge planten over en eller to dage, og det vil stimulere den til at begynde på blomstringen.
Hvis du derimod bedst kan lide sativa, som jeg har kunnet forstå på det hele, ville et par pot planter heller ikke være af vejen. De kan næsten med garanti nå at blomstre færdigt. Og så giver de en high effekt, i stedet for den stenede couchlock rus, som indica giver.