Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Heyhey.
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er jeg lidt aktiv igen, har været væk fra planeten i ufattelig lang tid, men sådan er det jo af og til. Som den opmærksomme iagtager kan se har jeg surfet og luret lidt på psy.dk den sidste tid, men jeg føler egentligt at det ville være mere givtigt at være aktiv og stille og svare på spørgsmål nu hvor jeg har tid til det.

Jeg håber på at se nogen af jer gamle drenge igen, men jeg ved ikke om alle stadigt er her( eller også er I bare gået whack med jeres homoerotiske nick-name skift og jeg kan ikke genkende jer ;)). Smid en PM, sig hej, farvel, eller også skrives vi ved herinde.

Kys bøss',
Tias.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Velkommen tilbage Tias! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak! Vi har allerede det første eksempel her på homoerotisk nick-switch. Jeg aner ikke hvem du er. ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Haha det tror jeg nu ikke at du ville gøre under alle omstændigheder.. Jeg hed Muugor helt til at starte med, en af de tidligere narko-børn på psy.dk :wink:

Husker dig som en meget fornuftig person, så ville såmænd bare byde dig velkommen igen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Velkommen tilbage! Jeg kender dig ikke :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nåmen... WB Tias... ingen homoerotiske navneskift her. (Andet end at der er kommet en hvis isomer af mig på boardet! :? )

Jeg udfordrer dig til en skak-duel, for at gøre en ende på det hele!
Og derefter en druk-duel bare for at sætte på plads at vi er rigtige mænd... :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo>> right! Hej Muugor :D

Visias>> Tak! Lidt om mig, til dig og andre der ikke var her: jeg kom på sitet for laang tid siden, dagen efter min 17. fødselsdag, og har aldrigt fortrudt det - min interesse for autonom psykoanalyse, sindet og forskellige virkemidler ud i dette har altid været stor men jeg har holdt en stor pause med, skal vi sige, den etnobotaniske del af det; mest på grund af omvæltninger i mit liv og en synsforstyrrelse som jeg tror kan have skyldtes brug af psykedeliske stoffer. Nu er jeg vendt frygteligt tilbage, i håb om at jeg kan bidrage med råd til folk der behøver det, og selvfølgeligt for at være vammel med de gamle drenge og piger på boardet :D

Dex>> Jeg har ærligt talt ingen hensigt om at vade mere rundt i den bæ der, alle implicerede er alligevel gledet ud af mit liv for lang tid siden. Men altså, jeg spiller hellere Civilization 3 om min ære hvis jeg har muligheden, og rigtige mænd får den alligevel i røven, så spørgsmålet er om du vil med derhen? 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
WB Tias må du tilføre boardet en smule anarkisme og homoerotisme... bla bla

Til alle andre så søger Tias mage. Hans interesser er lange ture på stranden og middage med stearinlys og ja..... anal penetration :o

Skriv en PM til manden hvis i ønsker en date... :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nåja, vi kan vel ligeså godt få det af vejen, hvis jeg ikke selv siger det skal DR-D jo nok nyde at gøre det for mig, endskønt jeg er velvidende at jeg skal høre for det 2-3 gange dagligt på psy.dk resten af mit liv nu ;) :

Jeg er sprunget ud i mellemtiden og har været kæreste med en fantastisk sej fyr i lidt over et år nu! Let tEh gayness commence..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hey Tias, kan ikke huske om du var aktiv her dengang jeg joinede. Jeg var sådan en irriterende karakter ved navn Skyd-Sven.

Så lige du postede det her i en anden post:
Citat:
Ser det hver dag på vej til skole eller ungeren.

Så har du været manglet i et par diskussioner om netop ungeren her på boardet =)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yeah yeah, jeg husker dig.

Jeg er aktivist i ungdomshuset, men jeg ved ikke om jeg gider diskutere det mere. Enten er folk bag os, eller også vil de konsekvent misforstå hvad ungeren er og hvad den står for. Der er self. flere gråzoner end lige de to, men jeg vil hellere være derinde og lette trykket for alle end jeg vil skændes med intolerante mennesker på internettet, you know?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tias skrev:
Yeah yeah, jeg husker dig.

Jeg er aktivist i ungdomshuset, men jeg ved ikke om jeg gider diskutere det mere. Enten er folk bag os, eller også vil de konsekvent misforstå hvad ungeren er og hvad den står for. Der er self. flere gråzoner end lige de to, men jeg vil hellere være derinde og lette trykket for alle end jeg vil skændes med intolerante mennesker på internettet, you know?

Selvom det der lægger utroligt meget op til en debat (nok ikke med vilje), så så lægger jeg bånd på mig selv :)

Men velkommen tilbage ihvertfald.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

arh, hvor er det bare dårlig stil at være nedladende overfor folk der ikke er pro ungeren og så ikke ville diskutere det.

men hvis du en dag skulle få lyst til at debatere så ved du hvor du kan finde en modpol :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, men løbet er jo også kørt, ikke? Ungeren bliver ryddet, jeg håber bare folk kan deres Danmarkshistorie, man skal kun 26 år tilbage for at se hvad der sker når man ikke giver unge mennesker lov til at styre deres eget liv.

EDIT: Undskyld, det er dårlig debatstil og også off-topic, jeg må bare udbede mig lidt forståelse for at jeg er drænet totalt, der er ikke mere energi til debat i mig - Det eneste sted jeg virkeligt holder af og komme, og som er så essentielt et sted for store dele af Danmarks ungdom, bliver ryddet; og det fordi( som jeg ser det) at politikerne i københavn hellere vil have kaffebarer og operahuse som ingen af os har råd til at bruge. Og jeg skal oven i det jævnligt slås på og råbes efter, fordi jeg "er en af de autonome". Jeg kan ikke diskutere mere, selvom jeg gerne ville, you know?

Lad os lade det ligge, i det mindste for tiden værende.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
kender dig godt nok ikke, men derfor skal du da stadig ønskes velkommen tilbage herfra :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Ja hvorfor ikke... Velkommen tilbage kammi!!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Heyhey Tias, din gamle aktivist og velkommen "tilbage" :)

Selvom du ikke gider at høre mere på Ungeren, så håber jeg fandme at I giver myndighederne kamp til det aller-allersidste og lader alle andre borgere og forretningsdrivende være i fred :wink:
Fuck autoriteterne!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak tak..

Godt at se dig CC, det er sgu rart at det ikke er lutter nye ansigter! No offense til de nye ansigter, sådan er det bare at være et gammelt røvhul ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå, jeg faldt sgu i alligevel. Håber I vil tage mit input til jer:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 933#215933

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]