Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
jeg er netop kommet hjem fra en fed skiferie med gymnasiet i frankring. vi var oppe i omkring 3000 meters højde, så luften har været ret tynd.
vi måtte jo have en lille pind af og til når vi ikke stod på ski eller var i byen.

og det er så her mit spørgsmål opstår! - for vi var 3-4 store drenge om at ryge bare én stor joint, og så vi var skæve i op omkring 8 timer! ikke trætte, men fjollede og høje i hovederne, med konstant griner på.

og det var ikke bare fordi det var god ryger, for det var det samme med andre folks hash.

er det udelukkende bjergluften, og hvordan kan det være?

er der nogen som har været ude for noget i samme stil....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når man er oppe i de højere luftlag får man mindre ilt tilført organismen (dermed også hjernen) hvilket ofte medfører en følelse af at være høj...

Så ja, det har nok været den tynde luft...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
De joints jeg har røget i de franske alper (også over 3000m) har virket lige på samme måde, som dem jeg har røget herhjemme.. Desværre, men tanken er meget fed..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Det må sku være vildt at tage den sorte pukkelpist mega baske.. eller bare stå på toppen og kigge ned af den :mrgreen: den må jeg have til gode..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

:yeah:

hehe, jeg var ude en enkelt dag og stå næsten lige efter jeg havde røget - jeg har stået siden jeg var 3, så jeg er slet ikke så tosset på et par ski, men det var fandme sindsygt at tåge rundt ude på bakkerne i en mega skævert - jeg kunne dårligt nok komme på stoleliften, haha! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Det, at I er udmattede efter en hård dag kan også spille ind, synes jeg.
Lige noget HR - lad være med at stå på ski skæv, du risikerer at blive "svag" i musklerne, falde og smadre ind i mig eller andre der står på ski, og så er du en dumpap - men kun hvis du altså smadrer nogen, og ikke tænker dig om ;)

Titel: snehooka?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det er sgu for nice og ryge pinde på skiferien. Man bliver virkelig relaxed i kroppen. Og det er også helt sikkert derfor i var så skæve så lang tid. Man bliver jo fuldstændig smadret af at stå på ski, og så når man ryger føles det bare helt derud af.

Var det i Alpe d´huez du var?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Jaspar skrev:
Lige noget HR - lad være med at stå på ski skæv, du risikerer at blive "svag" i musklerne, falde og smadre ind i mig eller andre der står på ski, og så er du en dumpap - men kun hvis du altså smadrer nogen, og ikke tænker dig om ;)

Som Jaspar siger, er det generelt ikke nogen god idé, at være skæv imens man kører ned af alperne. :roll:

Men når man er færdig med at køre på ski, er det jo helt ideelt med en ordentligt koger :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
CosmicMind skrev:
Det må sku være vildt at tage den sorte pukkelpist mega baske.. eller bare stå på toppen og kigge ned af den :mrgreen: den må jeg have til gode..

Det er det også! Det er en fantastisk oplevelse. Vi gjorde det, at vi kørte rundt nogle timer, så fandt vi os et ideélt sted ude i skoven, røg vores medbragte joint, og så kørte vi rundt de næste mange timer med go musik i ørerne.. Fed naturoplevelse!! -Og selvfølgelig er det ik særlig smart. Lad vær med at gøre det, med mindre man virkelig har styr på kørslen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:

hehe, jeg ved det godt. det var også kun den ene gang, men når drengene sidder og ruller en pind af ens medbragte fed, så kan man jo ikke lade være med at tage et sug eller to med :wink:

af hensyn til det med at det skulle være fordi vi var trætte, kan der selvfølgelig være noget om det, men den dag jeg røg før jeg stod var jeg af samme grund ikke ude specielt længe, og jeg var stadig skæv nogen timer efter jeg var kommet hjem.

underligt var det, men bestemt ikke negativt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]