Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psycheholic skrev:
Jeg har fået at vide at deja-vu er når hukommelsen lager dobbelt, også føler man at man har oplevet det samme som sker før.

Nope, det er når de ændrer noget...

Titel:
Insane psychedelia user!

:lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
jim fear skrev:
Psycheholic skrev:
Jeg har fået at vide at deja-vu er når hukommelsen lager dobbelt, også føler man at man har oplevet det samme som sker før.

Nope, det er når de ændrer noget...

:lol: Hvor er du syg!

Titel:
Medlem

da jeg var mindre drømte jeg næsten altid jeg var nøgen i skolen, og andre dumme steder

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg drømmer tit om, at du er nøgen i min seng og andre mærkelige steder...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
ZlazkeFrø skrev:
Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
well, hvis du har nogle fobier er det et godt udgangspunkt til at huske drømme synes jeg :shock:

Ahva... Fobier? Har ikke nogen så vidt jeg ved, men forklar venligst, jeg tror ikke helt jeg forstår hva du mener??

jeg mener, at hvis man har nogle fobier og man drømmer om dem, så kan oplevelsen være svær at slippe. Det er tilfældet for mig i hvert fald.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
kemal skrev:
Kender i den følelse af at man lever 24 timer i døgnet?

Altså, når jeg ligger mig til at sove. Begynder jeg at drømme helt vildt.
Jeg drømmer kun om realistiske ting, alle mulige forskellige situationer jeg er i, enten alene eller med venner.

Tingene jeg drømmer er så virkelige og klare, at jeg tit har svært ved at kende forskel på virkelig og drømmeverden engang imellem :lol:
Det er nogle gange først om aftenen, at det går op for mig, at det altså bare var en drøm :P

Det er noget der har foregået i det meste af mit liv, og som kommer i perioder. Det skal dog lige siges at jeg ikke giver nogen som helst stoffer skylden, da det også har stået på, før jeg overhovedet prøvede noget :)

Jeg ser intet dårligt i dette, men ville bare høre om der var andre der havde det på samme måde :roll:

:yeah: :yeah: Har endda tænkt på at oprette næsten samme tråd, men tak skipper.

ingen årsag :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Som regl er det noget der egentlig er sket i løbet af de sidste par dage.. Bare lidt forvrænget version. De drømme kan jeg næsten ikke skælne fra min hverdag.

Har det også på samme måde. Hvis jeg drømmer at jeg i drømmen er hjemme hos en makker foreksempel. Så bor han altid i et anderledes hus i drømmen. Hvis du forstår? Altså, episoden er forvrænget, som du siger :)

Titel:
Medlem

jeg ved præcist hvad du mener, har det meget sådan for tiden. det med kammeraten kan jeg også kende, dog er det mit kvarter den er gal med i mine drømme. det har altid den samme fejl, mit stam værtshus er flyttet og der er et nyt spisested der ikke findes .. og det er altid. det er lidt mærkeligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Efter jeg er stoppet med at ryge de brede, får jeg meget tydeligere drømme. Desværre også tit realistiske nightmare, for en uge siden drømte jeg at der stod en og kiggede på mig imens jeg lå og sov. Vågnede uheldigvis op i et kulsort lokale så fik et pænt rush :!:

Har også prøvet at vågne og tænke "what the f... skete der"
Hvis man tænker over kan nogle drømme faktisk minde lidt om et svampe trip. Så er kun glad for at have fået mine drømme tilbage :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lester skrev:
jeg ved præcist hvad du mener, har det meget sådan for tiden. det med kammeraten kan jeg også kende, dog er det mit kvarter den er gal med i mine drømme. det har altid den samme fejl, mit stam værtshus er flyttet og der er et nyt spisested der ikke findes .. og det er altid. det er lidt mærkeligt.

Ja der er mange ting der er flyttet. Drømte en dag jeg var hos en af mine pushere, og i drømmen boede han kun en gade fra mig :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige på grænsen og så altid lidt mere (SYRE)
Ja har prøvet næsten det samme.
Oplevede det ca. Halvandet år hvor jeg blev proppet med truxal dog. Det var utroligt ubehageligt. Det første halve år havde jeg kun mareridt. Det lyder måske som en løgn, men det er sku rigtigt nok. Det er noget der udmatter en helt vildt, for når ens drømme er så virkelige føler man aldrig man får sovet. Ønsker aldrig at skulle igennem det igen.
Lyder yderst ubehageligt du bare oplever det naturligt (Uden former for medicin eller stoffer).

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dark*Princess* skrev:
Lyder yderst ubehageligt du bare oplever det naturligt (Uden former for medicin eller stoffer).

Ved ikke om posten var til mig. Men lad mig lige understrege endnu en gang at jeg intet negativt ser i det. :roll: Jeg tager det som en gave fra gud. :lol:

Dine oplevelser lyder yderst ubehagelige, men kan på ingen måde sammenlignes :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]