Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Stiv eller skæv?

http://www.chilinet.dk/default.asp?id=4 ... 7&nid=3014

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Skæv, tak :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
supper fed artikel.
den viser det de fleste garvede rygere ved.
man kan fugere nogenlunde normalt selv om man har ryget sig en ortenlig bønne på. :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
AKFisken skrev:
supper fed artikel.
den viser det de fleste garvede rygere ved.
man kan fugere nogenlunde normalt selv om man har ryget sig en ortenlig bønne på. :D

fuldstændigt :) det er de færreste, der kan fungere nogenlunde normalt, hvis de har drukket en snes bajere.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Fed artikel. Og som allerede nævnt taler resultatet sit tydelige sprog. Man kan fungere langt mere "normalt" i en THC rus end i en alkohol rus.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Godt nok utroligt, hvor dumme folk er - hvis de læser artiklen igennem, så kan de også se, at en THC rus er langt mere under kontrol - om den er at fortrække, ja, det er jo så op til det enkelte individ.

Men jeg bliver så skide gal i skralden, når jeg læser alle de spader, som ikke ved en pløk om cannabis, eller dets virkning.

Og ja, det bekræfter alt - alkohol er lammende, men skide morsomt.

Hash er sløvende, men ikke lammende - også skide sjovt.

Udover det, så kunne Chili også have indraget forskellige strå - jeg vil vove at påstå, at der er en i øjnefaldende stor forskel mellem dem, hvis man altså ville teste dem.

Læste lige en kommentar;

Som udgangspunkt er jeg ligeglad med hvad folk gør mod deres egen krop.. Når det er sagt så fatter jeg ikke folk kaster penge efter bagmænd og pushere som efterhånden alle har anskaffet sig skydevåben og ikke tøver med at bruge dem. Alene på dette grundlag synes jeg det ville være i orden at tvagsafvænne mennesker der er afhængige. Hvorfor pokker er der ingen andre der går ind for det?

Nøøøøøj :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Som udgangspunkt er jeg ligeglad med hvad folk gør mod deres egen krop.. Når det er sagt så fatter jeg ikke folk kaster penge efter bagmænd og pushere som efterhånden alle har anskaffet sig skydevåben og ikke tøver med at bruge dem. Alene på dette grundlag synes jeg det ville være i orden at tvagsafvænne mennesker der er afhængige. Hvorfor pokker er der ingen andre der går ind for det?

Netop derfor burgte dyrkning til eget forbrug legaliseres!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige på grænsen og så altid lidt mere (SYRE)
Citat:

Hmm tvangsafvænning det er da for lant ude i hampen. Det kan man sku ikke. Det kan ik lade sig gøre, det giver bagslag så det gør noget, hvis man prøver for ligeså snart folk så slipper fri igen er jeg sikker på om ik bare i protest man så begynder igen. Ihvertfald hvis det var mig!! Jeg skal nok flette den første hat af papir til den det lykkes for at få indført tvangsafvænning :lol: Har sjældent læst noget så dumt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg læste artiklen og blev positivt overrasket! Bladet bliver delt ud på mit gymnasium, så jeg tænkte at det bare var endnu en "hash-er-ondere-end-djævlen-selv"-artikel, men da jeg læste, kunne jeg se det var en mere objektiv synsvinkel, denne artikel var blevet skrevet ud fra. Hash vandt, og jeg synes det er fedt at der endelig er nogen der siger sandheden, og ikke bare giver Lene ret.

Thumbs up til Chili herfra!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Grineren, men egentlig også spændende artikel :)

Jeg synes det hele er beskrevet præcis som jeg selv ville have oplevet det, hvis det var mig! Altså f.eks. på daten - skæv ville jeg have gjort meget ud af at virke sød og betænksom, men helt sikkert glemme lidt pointer hist og her. Stiv ville jeg udelukkende skulle koncentrere mig om ikke at gøre klamme ting og få den der klamme alko-fråder på :)

Ingen tvivl om at ryger holder frem for hash :wink:

Dog bemærkede jeg én blandt alle de lallede kommentare som på sin vis havde noget i sig. Forsøgspersonen virkede meget mere stiv end blabbet, altså nu ikke sagt at man kan måle det fuldkommen, men han kunne sagtens have røget så meget så hukommelsen f.eks. havde svigtet en del mere, og øjnene evt. havde skiftet farve til det lidt rødlige! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Søren00 skrev:
Ingen tvivl om at ryger holder frem for hash :wink:

Yup! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]