Kom til at diskutere med en ven under en skævert om hvad der skete hvis man indtog alt alt for mange svampe i forhold til normale doser, men aner faktisk ikke hvad der ville ske
Bliver trippet ekstra kraftigt, på grænsen til det ustyrlige eller er der en øvre grænse for hvor meget man kan blive påvirket?
For hvis 6g cubensis virker rigtig godt, så må 12g tørrede jo i teorien blæse en af helvedes til. Men hvad sker der? Bliver man dårlig, sindsyg, god ved dyr, får et sygt trip eller forsvinder effekten ved meget høje doser?
Noget andet vi kom til at snakke om, hvad hvis man blander psykedelika, f.eks. indtager 10 HBWR frø og 3g cubensis?
Er det noget der er muligt, eller skal man holde sig langt væk fra kombinationer af psykedeliske stoffer?
Ikke at det nødvendigvis var noget jeg ville prøve, men er bare nysgerrig, har tænkt på det før under et af mine første svampetrips.
Sidde blæst med 40g (tørret) cubensis i hånden og være lige ved at spise dem bare for at se hvad der sker er ikke smart

Kan dog forestille mig at en kombo af LSA, psilocybin og skunk ville give nogle virkelig heftige visuals og et meget dybere trip end noget andet jeg har prøvet, men kan jo også være direkte modsat