Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Nu synes jeg, debatten er gledet helt af sporet, så jeg starter del 2 i Fuckforum på efter opfording.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
NoName: Jo tak... :D Men sjældent jeg ser et venligt smil fra de hippier jeg render ind i...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
tiffany skrev:
Der er for det første forskel på at blive skubbet til og på at blive trumlet ned. er blevet skubbet til og har selv skubbet til andre når jeg dansede (egentlig derfor jeg smutter på scenen. der kan man trække vejret og svinge med armene), det er da klart, men folk der i en eller anden tåge ikke kan se at der er andre i rummet end dem selv... det har 90% af gangene været hippier....

Hvad er det da også for noget forbandet lort at lukke ud at det er hippierne der er der for at nyde musikken og cola-drengene er der for at vise sig frem??? fordi at jeg har lollisocks osv er det da overhovedet ikke ensbetydende med at jeg er der for at vise mig frem. er der for musikken ligesom alle andre. er iøvrigt heller ikke fordi at hippier byder alle velkommen i deres store fede fællesskab. tværtimod. ved ikke hvorfor hippierne altid er "de gode" og resten af verdenen er de onde.

hvorfor ikke bare være ligeså imødekommende over for alle andre som for hippier? får du tæv hvis du går hen og snakker med de drenge? ærlig talt føler jeg mig mere velkommen hos dem end hos hippierne. Om det er fordi jeg er en kælling skal jeg ikk kunne sige, men ifølge dig burde jeg vel også være velkommen hos hippierne.

Der må jeg sq skuffe dig. Tror du sq prøve at vende tingene 180' og tage et kort kig på verdenen derfra. jeg taler i det mindste af erfaring og ikke af fordomme.

Jeg deler skam ikke alle op i hippier og cola-brød, de er blot nogle af de personer jeg nævner.
Personligt elsker jeg når nogle klæder sig ud i noget tøj der virkelig skiller sig ud, det er altid sjovt - så længe at de ikke opfører sig aggressivt eller dominerende.
"Rigtige" hippier kan være ligeså fordømmende og ligeglade eller værre end alle andre end dem der er præcis ligesom dem!
Læs det igen, jeg står stadig ved det men nu har jeg også uddybet det. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
tror det var uddybelsen der manglede for vi er vist mere på samme linie nu.. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]