Dark*Princess* skrev:
Hvaså kender i det man har brændt af så meget der ik er noget der virker længere!
Hmm det gør jeg. Har så mange abstinenser ik efter noget specielt egentlig bare et sus mere.
Det er så fuck`d jeg er helt ligeglad med om det så var kiks, morfin, dexo, sovepiller bare noget jeg får et sus af.
...
Hvorfor kan jeg ik bare holde op med at eksperimentere sådan og tage stofferne sikkert. jeg fylder bare i mig for at blive blæst. kender ik konsekvenserne før jeg mærker dem og desværre nyder jeg en nedtur på en måde. er sku inderligt bange for det ik før en ende før jeg er død af det her. Det er den vej jeg søger vejen med det vildeste sus dog med døden til følje.
Hej Dark Princess,
Lige nu lyder du relativt selvmorderisk i dine tanker, og mit første gæt vil være, at du har en smerte, som du forsøger at slå hårdt ned med stoffer. Det er sikkert også derfor du ikke bare kan kvitte - du får jo al din glæde gennem stofferne, så naturligvis vil din krop råbe på mere.
Samtidig vil en stigende tolerans mod diverse stoffer mindske effekten, og med tiden vil det gøre din krop mere og mere ude af stand til at regulere sig selv.
I det hele taget er du er nok lidt i krig mod toleransen lige nu. Er sgu ikke helt sikker på, at man kan vinde den kamp i længden. Kroppen og hjernen er alt for irriterende på det punkt

Jeg ved godt, at det ikke "bare sker" (for så var der nok flere, der gjorde det

). Men det ville nok i det lange løb være bedre, hvis du genvandt lysten til livet og fandt motivationen til at finde flere "ikke-stof-ting", der kunne give en hverdag med indhold. Sommetider kan man distrahere sig selv, dyrke sport, lave en masse intellektuelt, tvinge sig ud i en større social omgangskreds og knokle med alt muligt, hvorved man glemmer stofferne lidt. Det behøver ikke engang være voldsomme oplevelser, men små, jævne glæder i dagligdagen giver en smuk understrøm af lykke og tilfredshed, som mindsker lysten til at lamme sig konstant. Følelsen af isolation og at være på bunden øger derimod næsten altid lysten til at tage stoffer.
Og stofferne: prøv at tænke over et mere realistisk niveau, hvor du kan holde dig kørende resten af livet. Der er forhåbentlig nogen derude, der kører en HR indgangsvinkel til tingene - det gode ved dem er, at det ikke drejer sig om at kvitte stofferne helt, men bare om at finde et bæredygtigt niveau, så du kan have glæde af dem i lang tid fremover.
Læger/psykiatere kunne måske også overtales til at udskrive nogle medikamenter, som i hvert fald er kendetegnet ved farmaceutisk kvalitet. Om ikke andet øger det sikkerheden hos dig og det kan måske også hjælpe økonomisk.