Da jeg gik hjem fra byen i torsdags blev jeg og to andre overhalet af en solariebrun ung mand. Han var yderst misfornøjet og lagde heller ikke skjul på at han var så noia (højst sandsynligt efter en omgang coke) at han var sikker på at vi snakkede om ham. Vi måtte slet ikke indføre et ord eller forklare hvad vi snakkede om.
Nå, han gik videre og vi skulle samme vej.
50 meter senere stopper han op og venter på os "følger I efter mig? Hvad er det i vil?" vi forklarer igen, eller forsøger, at vi ikke har tænkt os at belemre ham på nogen tænkelig måde.
Sådan gentager det sig 3 gange - sidste gang siger han "så er det sidste chance I har for at gøre mig noget". Yderst akavet situation men han går sin vej efter lidt tid. Så kommer han sgu tilbage og skubber mine to venner ind i hinanden. Jeg er stadigvæk lam af GHB, hash og lidt øl så det her er absolut ikke en situation jeg er glad ved. I starten var det da lidt komisk at han er så paranoid.
Han går helt amok på den ene af mine venner imens vi andre står og glor. Vold er ikke lige vores tema. Min ven får givet ham en på tuden hvilket overrasker ham en del (han har gået til selvforsvar), men han er tydeligtvis for bedøvet i næsen til at han har overskud til at bekymre sig om at han bløder. Min ven falder ned på knæ og bliver brutalt sparket i hovedet. Så vil vi ikke finde os i mere, selv om vi er ret bange (jeg er sgu ret lille af kropsbygning

) Jeg har en metalfidus i lommen til at skrabe nol med, som jeg heldigtvis ikke får nosset mig sammen til at bruge. Min ven får slået ham i hovedet med en flaske og får et slag i sylten igen. Så er man fanme lam hvis man ikke reagere synderligt på det.
Så ringer han efter "backup" som han så fornemt siger det imens han går sin vej.
SÅ TAG DOG NOGET DU KAN STYRE DIN NEDTUR PÅ EN ANDEN GANG ABE. Jeg fortryder i dag at jeg ikke gjorde noget andet end at sige vi havde alt i ryggen hvad gælder en anmeldelse. Det var sgu ret tamt. Men hvad fanden er meningen? Er det virkeligt så farligt at gå i byen?
Hvordan han så ud finder jeg ikke relevant, men man kunne godt se at han var sønderknust af en nedtur af en slags. Jeg gætter klart coke. Englestøv er nok ikke lige sagen.