Der er jo flere forskellige måder, men den måde jeg foretrækker er således:
Du køber 1 stk marizena Drømmekage (eller chokoladekage) til ca. 25kr,
Du vælger den mængde skunk du gerne vil have i (kommer lidt an på hvor stærkt det er, men med alm. til god skunk sættes ca. 1 eller 2 g i pr. person)
Kagen laves på den måde der står på pakken. Der står man skal smelte noget magerine og smide i, men jeg foretrækker alm. madolie.. det gør kagen bedre.. du hælder den mængde der står i en gryde og opvarmer det let, det skal ikke være for varmt, og slet ikke koge el. lig.
Her smidder du så dit skunk i (det er en meget god ide at hakke skunket i stykker i en kaffebønne trimmer ting

ved ik lige hva de hedder, du ved de der elektriske nogle) det lader du stå i lidt tid (5 min) og nu er olien gerne helt mørkegrøn..
Den tilsættes i dejen og bagen som der siges man skal..
Hvis du er erfaren med rygning og mener du kan holde til lidt mere, så gør som jeg, og smid nogle extra gram skunk i den olie der skal tilsættes til "glassuren" på drømmekagen..
Nogle folk tager en si og sortere weed'et fra når de bager kagen, men jeg lod bare det ligge i, det smager ikke af noget specielt, og du er sikker på du får det hele med på denne måde

Glassuren indeholder mere olie, og kan derfor bedre binde alt THC'en i dit skunk.. det smøres så på kagen som har bagt i 20 min, og du sætter kagen ind igen og bager den i 5 min mere.. så har du altså lavet din helt egen super lækre og sikkert vilde skunk kage.. gol yst! (jeg bliver helt sulten)