Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Hmm jeg har faktisk tænkt meget over dette lille tåbeligt spørgsmål...
jeg kunne vel godt finde ud af det men spørger lige herinde!

Er vi enig om man ikke kan få en "overdosis" af hash. Det væreste der lige kan ske er vel at man ligger og knækker sig for hårdt ikke kan gå osv. Men hvis man nu har drukket så man er pæn stiv... Og man beslutter at ryge alligevel måske enda lidt mere end man kan klarer. Så man blive altså mega skæv og er pæn stiv.... kan der ske noget voldsomt?
altså jeg ved godt at ryge når man har drukket er tit en dum ide.
Men hvad er det væreste der kan ske hvis man ligger og brækker sig ikke så godt kan gå.. osv.? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
en af mine venner gjorde det for 1-2 uger siden... efter de havde været ude at ryge væltede han ind på et værelse, men han var ikke i stand til at sidde ned på en sofa uden af falde. Så smuttede han med nogen andre op på tanken, men der var ingen der kunne forstå hvad han sagde så han købte ikke noget, og endte med at vælte nogen ting fordi han ikke rigtig kunne gå. Så kom han tilbage og knækkede sig på toilettet i 3 timer, hvorefter han tog hjem og sov og knækkede sig hele næste dag med.

Alting med måde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

hehe nemelig det sket nemelig for en af mine venner igår aftes... og jeg blev møg bange for jeg vidste at det hjaæp at gå rundt udenfor for at få frisk luft men jeg måtte sQ bære ham det meste af vejen da han ikke kunne gå.. hehe men han sov det bare ud!

GO STIL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Tjae man kunne vel godt blive så lam at man drukner i sit eget bræk...men go stil dér..totalt jimi hendrix...hardcore til..øhm ja hardcore til jeg har fået for meget.

At blive så lam så man ikke kan noget kan være fedt en sjælden gang imellem. Men efter lidt for mange oplevelser med hashogalkohol ( ikke hash og alkohol) er jeg selv gået over til den regel at holde de to ting skarpt adskilt.

En enkelt eller to øl når man ryger er sku okay.

Insane psychedelia user!

Jeg har tidligere oprettet et topic om hash og alkohol såvidt jeg husker.
Jeg elsker kombinationen, man bliver totalt lam af den, og hvis man gør det ordentligt så er der ingen fysisk ubehag.

Tricket går ud på at man ikke skal være monsterstiv når man begynder at ryge. Start aftenen med at en dele en joint mellem 4-5 mennesker så man er lidt halvskæv, men ikke spaced out, drik et par øl, ryg lidt igen, drik et par øl, sådan gør man nogle gange i løbet af en aften, også er der fandme dømt party. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har fået mit livs værste nedtur på af hash og alkohol.
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000821
og i triprapport-form (det andet link anbefales): http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=501

Historien er her... Så inden jeg ryger, så skal jeg HØJST ha drukket tre genstande (en regel jeg har sat mig), og det er tilladt at drikke under trippet, sålænge det stadig er højst 3 genstande - ellers går jeg simpelthen ned på det igen.

Jeg var HELT væk fra verden, da jeg gjorde det... jeg forstod intet af hvad der foregik, jeg kunne ikke se en skid (alt var sløret), jeg havde kvalme, ondt i hovedet, ondt i maven, jeg brækkede mig HÅRDT uden at få det en skid bedre, osv.. jeg måtte bæres hjem.

Næste dag havde jeg smerter i diverse kropsdele, og jeg var bogstavelig talt dum i nogle dage. Det tog mig 3-4 uger at komme over oplevelsen.

Så hvis du spørger mig: Hold dig fra det, hvis du har tænkt dig at eksperimentere med højere doser.

[ 19 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha, Esbon det er ret god stil at blive båret til fest af sine venner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Har selv haft held med at gøre nogenlunde som MuseJens beskriver. Dog af og til med alkohol før hash, og så bare ikke drikke helt igennem. Helst også lidt poppers oveni, det er en superlam og superfed kombo, som desværre ikke er så velegnet til studerende, da man ofte er rimeligt efterblæst.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
som desværre ikke er så velegnet til studerende, da man ofte er rimeligt efterblæst.
<HR></BLOCKQUOTE>

That's what saturdays are for my friend [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

hehe...
ej det er sQ grinern og høre om jeres comboer!
jeg har også en men den var rigtig ubehalig!
Dette er tilbage til starten af min ryger karrier...
Mig og en af mine venner som havde røget en del gange før var hjemme til fest hos mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg blev pæn stiv han drak ikke rigtig da han skulle ryge... Men da jeg var stiv syntes jeg da godt at jeg lige kunne prøve Hash... Nå men han havde en ellers meget lækker pippe med så vi gik ned i kælderne og gik i gang jeg tror vi havde 4g eller sådan noget i den stil.
vi mixede det hele og gik igang jeg skulle jo vise at jeg ikke var svag ryger (som jeg var) så jeg røg bare derud af
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] "Go stil" jeg kunne ikke mærke en skid mem da jeg rejste mig og skulle op igen kunne jeg mærke det for hårdt... jeg nåede lige og sige at jeg skal ikke med til en anden fest og de andre godt måtte gå hjem...
ellers lå jeg ude på toiletet hele aftene det hele kørte rundt og da jeg skulle rejse mig brækkede jeg mig bare igen og igen sådan gik det i 1½ time... men lige pludeselig skulle jeg skide hehe... så mens jeg sked brækkede jeg mig i håndvasken....
så jeg drikker ikke så meget hvis jeg skal ryge nu men efter jeg har røget kan jeg sagtens drikke.... Det giver lige prikken over iét nogle gange syntes jeg

PEACE LOVE AND HARMONY

Medlem

Geografisk sted: københavn
Heh, jeg har nu også haft nogle sjove stunder med den combo [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Noget med at drikke en masse, så sætte sig op på sit værelse med nogle venner, fyre op i vandpiben, og kort efter var jeg VÆK. Jeg havde det totalt grineren, men de andre fattede ikke hvad jeg sagde eller gjorde. Jeg faldt ned i sprekken mellem en sovesofa og madressen der var trukket ud til at gøre den dobbelt. Jeg lå så dernede, og de bildte mig ind at jeg var i en grotte. Jeg troede på det og var meget forvirret. Efter 1½ time på den måde skulle vi altså videre, men jeg kunne hverken gå eller kravle, så de måtte bære mig afsted. ca. en time senere var jeg i stand til at te mig nogenlunde "normalt"

Det skal siges at jeg de to dage i forvejen også havde drukket og fyret fed. De dage havde jeg været nogenlunde i stand til at både gå og snakke. ( være sammen med andre mennesker )

Men ja, vil også sige at man skal ikke ha drukket for meget, eller ryge for meget, for så går det galt. Helt klart en combe der skal prøves.. hvis de fleste da ikke allerede har prøvet den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg synes godt at man kan beskrive hele alkohol/cannabis problematikken med at sige, at de to virkninger modarbejder hinanden. Og det resulterer ofte, for mig selv og andre, i kvalme måske med opkast og generelt ubehag.
Man bliver bare LAM af det, på en kedelig nederen måde, synes jeg.
Jeg har selv nogle ubehagelige erfaringer med denne kombination, men det er aldrig gået værre end at jeg har brækket mig HELT VILDT, for derefter at falde i en TUNG søvn. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Der ligger imidlertid også et par gode oplevelser i min fortid, med cannabis og alkohold - især pot og øl.

Der er dog ingen større risiko forbundet med selve kombinationen af de to stoffer. Men for meget alkohol dør man som bekendt af, ligesom man kan komme til at gøre nogle dumme ting i sin lammert, som man ligeledes kan dø af.

Alkohol kan i det hele taget ikke tilrådes i kombination med nogen stoffer, efter min personlige mening. Dog kan 2-3 genstande godt være OK.
"Reglen" må være ikke at drikke mere end man ryger.

Problemet er bare, at så snart man har fået 5-6 bajere og er ved at være fuld - så får man/jeg mega lyst til at ryge en joint etc. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
eftersom topic startede med en enighedsspørge om OD qua thc, tænkte jeg at ville høre om alle virkelig var enige i at man ikke kan OD? ex. hvis man bager en muffin med 20g, er det så ikke en latent fare i det?

-Z..

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Word!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
man kan godt få od på pot chai, sidst jeg drak det var jeg mega skæv i 24 timer det var ikke od men mer end nok, men hvis man drikker formeget kan man brække sig og lægge sig ned og koxe ud i mange timer men det er ikke farligt (måske lidt for hjernen) vh.doeneg

Titel: Hmm
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Beach
Jeg drikker og ryger i et væk, dog er jeg "nogenlunde" påpasselig med alko og lsd eller svampe. Det er min regel, det ender tit med jeg går "lidt" kold, but what the hell! =)
Man er her vel for at straffe sig selv!??!?! Og nej, én OD, overdosis, som i: Kroppen fungere ikke længere, du modtager hjælp for at overleve!
Med mindre du har lagt dig til at gå kold på en motorvej, så dør(OD'er) du ikke af hash!

Senest rettet af -zoolog- 18 nov 2003 09:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
jeg har heller ingen problemer med at ryge og drikke samtidig, kan godt suge et hoved ller to selvom jeg er pattestiv... men har selvfølgelig prøvet at ryge for meget og knække mig og havde det af LORT, men det er nu ved at være nogle år siden... Egentlig brækker jeg mig sjældent, har fx aldrig knækket mig på narko, faktisk kun af alkohol... 8)

Titel:
Dedikeret medlem

faktisk også sjovt med en amf og hash combo... man sider og er stener blæst og mega hyper på samme tid :) ret vildt, og man (jeg gør ihvertfald) får de vilde drømme ud af det om natten

Titel:
Medlem
Brugeravatar

sorn skrev:
faktisk også sjovt med en amf og hash combo... man sider og er stener blæst og mega hyper på samme tid :) ret vildt, og man (jeg gør ihvertfald) får de vilde drømme ud af det om natten

Hvis du syntes det er sjovt med amf og hash... så prøv følg!:

Stå op kl. 2, tag en ordenligt streg, smut i bad, tag en større streg... Vent 15min, ryg noget bong (ca. 3-5 hoveder), halvanden time efter, smut en kix ned og 1 time efter en til kix....

Jeg fattede absolut MINUS... :twisted: Det var MEGET vildt, meget spacey, meget psychedelisk... Men GODT! :wink:
Gør det KUN hvis du er fuldkommen klar og i godt humør.. Det kan sgu hurtig blive en hård cocktail for hjernen og for ikk at tale om kroppen! :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hmm amf og bonghoveder giver nogen dejlige kuldegysninger.. ellers holder jeg mig fra amf!!

Ynglings kombo: svampe, hash og bajere...

Til tider: kix i stedet for svampe er også godt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]