Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
dikki skrev:
Hvad er det der gør det så meget mere vanedannende? Lad os sige jeg har ét gram Freebase coke at dele med en ven.. SKAL det så ryges ?

Jeg ved ikke om det SKAL ryges, men når man først har lavet freebase kokain er det nok netop for at gøre dette. Det der gør det meget vanedannende er nok det sus det giver når man ryger det, meget kort men meget heftigt sus ligesom når man fixer. Rusen er hurtigt overstået og man har lyst til at prøve det igen og igen, indtil der ikke er mere i posen og så vil man ud og have mere.

MaroK: Det er en kortere og heftigere rus. Vi snakker måske få min. inden rusen damper af og man kan ryge det næste hiv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
BRB skrev:
dikki skrev:
Hvad er det der gør det så meget mere vanedannende? Lad os sige jeg har ét gram Freebase coke at dele med en ven.. SKAL det så ryges ?

Jeg ved ikke om det SKAL ryges, men når man først har lavet freebase kokain er det nok netop for at gøre dette. Det der gør det meget vanedannende er nok det sus det giver når man ryger det, meget kort men meget heftigt sus ligesom når man fixer. Rusen er hurtigt overstået og man har lyst til at prøve det igen og igen, indtil der ikke er mere i posen og så vil man ud og have mere.

MaroK: Det er en kortere og heftigere rus. Vi snakker måske få min. inden rusen damper af og man kan ryge det næste hiv.

Det jeg evt. ville bruge freebase til er at have et 99% rent produkt! :)

Titel: .......
Junior medlem

Så kommer det store spørgsmål: ka man ikk putte freebase op i skalden via sin ødelagte næse? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
BRB skrev:
dikki skrev:
..når man ryger det, meget kort men meget heftigt sus ligesom når man fixer

Bare for at rette op på mine egne fejl :wink:

Fixet coke giver en kraftigere rus. 8)

hyg jer og hold jer fra alternativ coke intagelse.. har kun venner der har smadret det og hørt om folk way back (ja, godt nok er det "out of date, men stadig muligt at gøre) der har været alt for amnge folk der har smadret deres beløønigssystem på de lort..det gør ikke godt for noget. Hold nu op og pas godt på jer selv. I er den eneste I har for evigt og altid.

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Syns det er fucked a sidde og fortælle en gut hvordan han "møder koppen" før første gang

men dete måske bare mig :shock: :?:

Titel: Re: ..
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ZwitoN skrev:
Syns det er fucked a sidde og fortælle en gut hvordan han "møder koppen" før første gang

Hvem hentyder du til?
Den eneste som beskriver metoden, slutter af med at sige "men til gengæld bliver man lidt hurtiger hooked :cry: lad være !!"
Jeg kan ikke finde nogle deciderede lovprisninger om at ryge freebase i dennne tråd. Hvor er I?

Vh CC

Titel: Re: ..
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
ZwitoN skrev:

Hvis ellers jeg har dechifreret dit japansk korrekt, synes du at det er en dårlig handling at svare en mand på hans spørgsmål, fulgt op af 21 anbefalinger om ikke at ryge crack kokain?

Why is dat?

Som tråden ser ud nu, så er den eneste der er "fuck'd" vel ham der alligevel vælger at ryge kokain freebase, på trods af alle advarsler...

..eller ham der tydeligvis har brændt nallerne engang

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]