Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
de der royal blunts some Hydroponics.dk sælger er med 50% papir blandet i tobaken (ikke fedt), jeg ved godt at jeg altid disser Hydroponics men det er sgu da også utroligt som den mand altid køber de dårlige udgaver af et produkt.

og 20kr for en blunt wrap på staden, de folk burde have en hvis ting skåret af, det er jo tyveri, her i odense kan man købe dem på gaden for 12 kr (normalt 10, men pga. leverings vanskeligheder er de steget, men de falder igen)

lig også mærke til når i køber Blunt Wraps at der er to slags af de "rigtige" (ikke royal blunt) den ene hedder Blunt Wrap og er lavet i Honduras, den anden står der kun navnet på smagen med små bogstaver og ikke noget med Blunt Wrap, den skal man holde sig fra da papiret (tobaken) er af så dårlig kvalitet at halvdelen er til at smide ud

[ 15 September 2003: Besked ændret af: Sir Haze ]

Medlem

nåja, min anmeldelse.

Cognac *****
Gin & Juice ****
Strawberry/Kiwi ****
Vanilla *****
cool mint ***
champagne/Crystal ***
Chocolate *****
Honey *****

Medlem

jeg gentager lige Royal Blunts er lavet af 50% almindeligt papir og 50% tobak, jeg ved ikke med jer men det syntes jeg ikke er fedt, Blunt Wrap (dem fra honduras) er lavet af 100% tobak.

Spiff
jeg går ud fra at du har en smule med staden at gøre, hvordan helvede kan i retfærdiggøre at tage 20 kroner for en blunt wrap, de koster 20 Euro for en hel kasse med 25, det er 150 kroner og det er incl. forsendelse, det er 6 kroner stykket nu ved jeg godt at staden ikke er for vores skyld men for at nogle få kan sidde og tjene extreme mængder penge, men 14 kroner i fortjeneste på et stykke joint papir er sgu da skammeligt.

nåja nu når vi aligevel sviner, så burde man fandme lukke pusher street, det ødelægger hele ideen bag staden

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
-> Sir Haze,

Jeg ser gerne dokumentation for dine påstande om henholdsvis Royal Blunts og BluntWraps USA. (Dem du omtaler, som fra Honduras)
Jeg er i nær kontakt med EU-importøren af BluntWraps USA og de oplysninger jeg modtager der fra om tobaksindholdet er noget lavere end din påstand.

Men henvis til noget dokumentation. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Angående pris på Blunts på Staden, så kan jeg ikke sige andet end, at vi intet har med udsalgsprisen at gøre. Den bestemmer forhandleren selv...
Det er faktisk direkte ulovligt for os som importør at diktere en udsalgspris. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Sådan er betingelserne for et frit marked.

[ 16 September 2003: Besked ændret af: SpiFF ]

Junior medlem

-> Sir Haze,

Jeg er ked af at skulle briste din illusion om at Blunt Wraps USA har en tobaks % på 100.

For det er ganske enkelt .forkert

Iflg. Eu-importøren af Blunt Wraps USA så ligger tobaks procenten på - hold nu fast: 38%, resten er papir og smagsstoffer.

Dette gælder for så vidt også Royal Blunts.

Men Bluntwraps generelt er altså lavet at homoganiseret tobak, papir og smagsstoffer.

Hvis man kigger på udtrykket "All natural tobacco" så fortæller det intet om %-delen af tobak - kun at den tobak der er, er naturlig. (Vil nok give dig ret i, at det er lidt svindel)

Når du skriver om "dem" der er skåret til, så hedder de: Leafs (også under blunt-kategorien)
Billede

Dette er tobaksblade som er delvist skåret til og kan bruges til at rulle.

PT. bliver de ikke solgt i Danmark da, vi skal have en afklaring med Told & Skat iden de kan hentes hjem til Danmark.

Medlem

Okay, jamen jeg bøjer mig i støvet og undskylder.
Jeg har lige bestilt en kasse royal blunts fra jer for at teste dem, og hvis de er tilfredsstillende så får du en meget god kunde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

jeg kan se at den forhandler jeg brugte som reference nu pludselig har to slags royal blunts, en med 50% papir og en slags i folie poser som ligner rene tobaks blade skåret i passende størrelse, hvis det er de sidst nævnte i sælger på staden så er der jo ingen ko på isen og så skylder jeg en undskyldning (hvilken salgs er det hydr.dk sælger?)

og omkring tobaks % i Blunt Wrap USA, så gik jeg ud fra at når der stod "All Natural Tobaco Wrap" så var det ren tobak ellers er det jo ikke all natural, skal vi sagsøge dem??, det er jo et amerikansk firma så der er gode penge i det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...og så har du vist fået nok gratis reklame!

Medlem

Nix, fordi nu har jeg også røget dem (og bestilt 8 kasser mere) og de er måske mere besværlige at lukke end BluntWrap USA men de føles mere lækre og smager ikke helt så syntetisk, de får 4½ stjerne ud af 5, den ½ minus er fordi de er sværere at rulle.

og min bedømmelse er følgende:

Black Cherry **************(den score man fisse på)
Blueberry *****
Cognac *****
Sour Apple *****
Vanillie ****
jamaican Rum ****
Chocolate ** (fordi man ikke kunne smage chocoladen)
Candela er det mest afskyelige jeg nogensinde har lugtet til eller smagt, jeg ærgre mig stadig over at jeg puttede hash i den istedet for at smide den ud [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

De andre smage får *** stjerner de smager ok men der er ikke den store forskel og du kan ikke rigtig smage hvad det er for en smag (måske undtagen Passion fruit, skal lige have testet den noget mere, puha arbejde arbejde arbejde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Spiff jeg er ked af min negative attityde i starten, men nu hvor de er testet kan jeg kun sige at de er totalt stå pik, tak.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg har haft de der Royal Blunts og de er ikke særlige goé i forhold til sweet phillis,
eller blunt wripes´ne

faktisk syntes jeg det smagere mere som en gammel cigarut,royal Blunts alsår

Junior medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Spiff jeg er ked af min negative attityde i starten, men nu hvor de er testet kan jeg kun sige at de er totalt stå pik, tak.

No hard feelings.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg behøver vis ikke at sige andet end, at produktet taler for sig selv.

Medlem

smag og behag

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg ved ikke om www.thc.dk stadig har de der royal blunts,

jeg købte dem der fra og vil heller have haft bare en "sweet philleis"
en 1000 af de der tøre kasanja blade

Junior medlem

Har prøvet sådan en cherry en, det eneste jeg kan sige er sweet.. Det smager sq lækkert

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg har prøvet en sour-apple eller noget, som jeg købte forleden i en hiphop biks i kbh, og vil faktisk sige at det er de bedste jeg har smagt, indtil videre. Men vanilje slår heller aldrig fejl.

Hmm, nogen der ved hvor man kan købe blunt/wraps/philies i Odense/Fyn måske?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: askov/sønderjylland
hey du kan sku da få mellem 14-15 forskælige wraps inden på http:\\www.headshoppen.dk (de hedder royal Royal Blunts inde på headshoppen)

jeg har selv prøvet dem med Chocolate, Georgia Peach, Passion Fruit, Strawberry/Banana, Strawberry, Watermelon og Vanilla
og de smager super godt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Headshoppen.dk har tilbud på royal blunt lige nu. De koster kun 4 kr pr. stk., men det er fordi de er over sidste salgsdato. Jeg har selv lige fået ca. 30 af dem i dag, de kan sagtens bruges, hvis bare man slikker lidt på dem, inden man ruller dem ud.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

er de rimeligt tøre? for så er det sq neder....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
De er ikke mere tørre, end de sagtens kan ryges. Det er heller ikke dem alle sammen den er gal med, nogen af dem kan fint rulles ud, helt uden problemer. De smager også godt, jeg røg 4 eller 5 igår :wink:

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel: Blunts
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Der er flere mærker af disse blunts, men de bedste er nu Blunt Wraps, fordi de i forhold til både Phillies, Royal Blunts, True Blunts, Zen etc. IKKE er tørre når de pakkes op, men derimod "friske" og hvis ruller og ryger dem inden for rimelighedens grænser, 30 min. efter, så er de stadig "friske".

Forresten, det billigste sted på nettet(Europa) er hos FlashBack i Tyskland.

MoS:mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]