Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej eb..
Jeg lagde ikke mærke til at det faktisk var Smurf der var mod sidste gang vi havde dette emne oppe og vende.Det var derfor jeg skrev det på den måde.Sorry.
Vi diskuterede det jo ret heftigt sidste gang.

Jeg er nemlig overhovedet ikke i tvivl om at hallucinationer forekommer,specielt når man spiser Hash.Har oplevet det mange gange.

Der er skrevet en bog af en Dansk gut.Jeg kan selfølgelig ikke huske hvad han hedder,jeg tror det er: "Er Marijuana skadelig?"?Orange bog,ret gammel.

Der er specielt et kapitel om "Hash spisernes klub",jeg tror det var et sted i Frankrig,eller som udsprang herfra.
Bl.a Baudelaire og flere af den tids kendte forfattere var omtalt,og mange af dem røg eller spiste Cannabis.
I den er også mange beretninger om endog meget kraftige hallucinationer.På LSD niveau. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Både Baudelaire, Lautrec, Wilde og alle de gamle gutter spiste med jævne mellemrum hashish.

Dette emne har jeg diskuteret til vanvid med mit rygercrew. Jeg får altid synsforstyrrelser når jeg indtager cannabis. Indtagelsesmåden er irrelevant. Det er især hvis rummet er mørkt, eller der kun er stearinlys. Primært er det fraktaler og andre livlige mønstre som suser rundt. Både closed eye og open eye visuals er til stede. Det er ret fedt og flere jeg kender er oxo smaddermisundelige! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/karma!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Halifax666:
Både Baudelaire, Lautrec, Wilde og alle de gamle gutter spiste med jævne mellemrum hashish.

Dette emne har jeg diskuteret til vanvid med mit rygercrew. Jeg får [b]altid
synsforstyrrelser når jeg indtager cannabis. Indtagelsesmåden er irrelevant. Det er især hvis rummet er mørkt, eller der kun er stearinlys. Primært er det fraktaler og andre livlige mønstre som suser rundt. Både closed eye og open eye visuals er til stede. Det er ret fedt og flere jeg kender er oxo smaddermisundelige! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/karma![/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe sådan har jeg det også [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det er herligt

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Gonzo:
Jeg er nemlig overhovedet ikke i tvivl om at hallucinationer forekommer,specielt når man spiser Hash.<HR></BLOCKQUOTE>

enig.

Dedikeret medlem

jeg tror i er defekte,

hallucinationer; når du ser ting der ikke er der. og det er når der er fuldskrald på lyset. og man ikke vil stoppe med at kigge lige med det samme.

synsforstyrelse; når ens øjne/sansecenter fuckker, pga af forlidt lys, eller man har noget i øjet, irriterede øjne, tør/våde.

Fedt at skulle slukke lyset for at få halluer..

fedt at tro på en gammel bog, med titlen er "Er Marijuana skadelig?", lyder som noget scientology har skrevet.

MAN FÅR IKKE HALLUCINATIONER AF HASH DET ER EN GAMMEL SKRØNE FOR AT SÆLGE DET TIL FOLK DER GERNE VIL HAVE HALLUER, FORDI DEALEREN IKKE TØR SÆLGE HALLUCINOGENER. PGA. HVIS FOLK NU FUCKKER OP. HVILKET ALDRIG SKER MED HASH.

TROR i måske at det er ligesom når homer ryger en pot joint, mod hans dårlige øjne. og han får halluer på.(s13e16)? nej vel.

så prøv lige at spænde bongen, og få rullet en masse fede.. og sæt díg ned alene, og ryg igennem indtil du får halluer, hehe, NB. det kan godt tage resten af dit liv..

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvordan kan [sMurf]tretusind, en moderator i Cannabis-forumet, sige sådan noget?!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Jeg har haft MASSER af hallucinationer af hash, jeg har set mønstre og fraktaler med både åbne og lukkede øjne, varevogne som ikke var der (læs mine triprapporter),og her i fredags var jeg på en tur, som jeg aldrig har været på - pga af hash...

her: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=551

Som en moderator, burde du vide bedre!! At du ikke selv kan få halluer vil ikke sige at resten af verden ikke kan!

Dedikeret medlem

fordi man ikke får ikke hallucinationer af Cannabis-produkter! Done deal

Det er da helt utroligt.. jeg har aldrig IRL hørt om folk der har fået hallucinationer som ikke kunne forklares, med at de bare tågede for hårdt over deres opfattelse af tingene de har ikke set noget de måske oplevet det inde i deres lille fuckt skal. men sgu ikke hallucinationer.

Aliaarhus> du er da blæst i låget, hvis du har set en varevogn der ikke var der, fordi du har indtaget cannabis, har du så også set flyvende elefanter og rumvæsner..???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hey har i prøvet det nye "narko" "pleacebo efekt" hedder det.

røg det inden jeg gik i seng så faldt jeg i søvn men vågnet igen og så total mange hallucinationer,
og jeg nærmest svævet hen af vejen her til morges da jeg skulle på arbejde

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:

Det er da helt utroligt.. jeg har aldrig IRL hørt om folk der har fået hallucinationer som ikke kunne forklares, med at de bare tågede for hårdt over deres opfattelse af tingene de har ikke set noget de måske oplevet det inde i deres lille fuckt skal. men sgu ikke hallucinationer.

Aliaarhus> du er da blæst i låget, hvis du har set en varevogn der ikke var der, fordi du har indtaget cannabis, har du så også set flyvende elefanter og rumvæsner..???
<HR></BLOCKQUOTE>

hallucinationer har jeg faktisk rent faktisk haft på hash, at det så har skyldes noget man selv har forestillet sig gør dem ikke desto mindre livagtige synsforstyrelser har jeg massere af og ser multifarvede fraktaler og geometriske mønstre som bevæger sig, jeg kan selv lave variationer i dem og lave 3-dimensionelle billeder og farver i luften....

JEg tror bare det er dig som er stædig....
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:

<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg nægter simpelthen at diskutere med en drengerøv,der stædigt påstår noget han rent faktisk ikke ved ret meget om. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Der sidder og pladrer af,hvad han har læst på Erowid!(Og selv tror han ved en masse om!)

Kan du slet ikke forstå i dit lille hovede at det ER NOGET JEG HAR OPLEVET SELV?(Og andre jeg kender).
Og nu ved jeg at du vil sige:jamen Gonzo,du havde slet ikke Halluer!Du havde dårlige øjne eller hvad det er du plejer at komme med.

Du er sq en noget speciel Cannabis Mod! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Kom igen når du ved hvad det er du udtaler dig om.Det her er sq for dumt.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
hallucinationer har jeg faktisk rent faktisk haft på hash, at det så har skyldes noget man selv har forestillet sig gør dem ikke desto mindre livagtige synsforstyrelser har jeg massere af og ser multifarvede fraktaler og geometriske mønstre som bevæger sig, jeg kan selv lave variationer i dem og lave 3-dimensionelle billeder og farver i luften....

JEg tror bare det er dig som er stædig....
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

hvor køber du din hash?.

er du ikke bare i trivl om du ikke bare blev så skæv du glæmte at du råd dine svampe også

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

..

<HR></BLOCKQUOTE>

Du kalder MIG blæst i låget?? Det er sgu da dig der sidder der og påstår, at man ikke får hallucinationer... Du kan ikke bevise en SKID, fordi du ikke selv har oplevet det. Jeg har oplevet det masser af gange, og jeg kender en del der har oplevet det. Og du kan høre at folk herinde siger at de SELV har oplevet det.

Og ja, jeg har set en hvid varevogn som ikke var der... Og nej, jeg har ikke set flyvende elefanter eller rumvæsener, er som regel ikke selv herre over hvad jeg vil se.

Hash er et hallucinogen, PUNKTUM

Dedikeret medlem

NU ved du ikke en hat om hvad du æwler om....

og udfra dine andre posts her på boardet. virker du ikke særlig stabil oven i låget.
(det gælder jer alle 3 i ved godt hvem)

Stædig >... jeg tror det er jer der ikke vil indse at i er nogle fjolser der render rundt og tror i får hallucinationer af at ryge en fed .. magen til æwl har jeg sjældent hørt ..

tag et par syre trips og æd nogle svampe. og fortæl mig så om i får hallucinationer af at ryge en fed..

3d-dimensionelle billeder du selv skaber .. det lyder lige en omgang dårlig placebo...

Gonzo> hvorfor bliver du så ved.. tag ned i børnehaven og diskuter stejrnetunnler hvis man gnider sig i øjnene.. WANKER!!! har du ædt din mors hormoner.

dem som påstår at have haft hallucinationer af cannabis produkter. bedes venligst søge hjælp på den nærmeste psykiatriske skadestue, fordi i har da en psykose der vil noget...!! har i hørt om vrangforestillinger..!!! nej vel .. det er det i har ..

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: [sMurf]tretusind ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@[sMurf]tretusind: Hold venligst dine personlige angreb for dig selv!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg SKIDER på om folk synes at jeg er blæst i skallen... du bedømmer mig ud fra noget tekst jeg har skrevet (som du i øvrigt ikke refererer til), og så kalder du MIG blæst? Folk må synes hvad de har lyst til - om de synes at jeg er en idiot eller ej, er deres eget fucking problem.

Jeg behøver ikke at referere til dine andre posts... næh, jeg kan, ud fra det du skriver HER, sige at DU er blæst. DU aner ikke hvad du snakker om.

Jeg gider ikke svine dig til eller noget - jeg er her for at sige, at hash er hallucinogent, og din fucking uvidenhed kan ikke ændre på det jeg siger.

/Edit: Btw tror jeg at det er DIG der bør søge noget hjælp, ikke os andre... Du har tydeligvis fået skadelig dosis af et eller andet, ellers har du aldrig rørt en joint... og du har sikkert ikke nosser nok til at indrømme det.

Hash er hallucinogent!

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

In our memories
Brugeravatar

Jeg tror det Smurf ikke kan forstå er selve de mekanismer som skaber synsforstyrelser og hallucinationer og at ikke to mennesker er ens og at stoffer derfor kan virke mere hallucinogene end det andre måske oplever, der er jo heller ikke nogen som påstår at hash giver vildere eller flere hallucinationer end LSD, så jeg synes at det er et ret lamt argument, for selvfølgelig giver LSD som regel flere halluer (for de fleste)...

Men altså det er jo ens biologiske komposition som determinere ens visuelle in-put og om den så bliver forandret via det ene eller det andet, er egentlig irelevant, at der så findes stoffer som måske er mere hallucinogene betyder ikke at bare fordi nogen mere usensitive personer, behøver disse for at opnå synsforstyrelser eller hallucinationer at hash så ikke kan give lignende virkninger på personer som er mere sensitive, jeg træner specifikt på at optræne min sensitivitet, så selvfølgelig er jeg istand til at opfatte de subtile bevidsthedsforandringer som kan have indflydelse på de visuelle funktioner. Jeg har også lydforstyrelser og har igen her en delvis indflydelse oveni er mine sanse-evner forøget, mit mørkesyn bliver også mærkbart forbedret, du skal nok undersøge tingene bedre inden du generalisere.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Anima: tja, du har egentlig meget ret... men det der pisser mig af er, at han INDIREKTE påstår at de rapporter jeg har brugt flere timer af mit liv på, er løgn.

En CANNABIS-forum-moderator der siger sådan noget.. hold kæft hvor er det langt ude.

In our memories
Brugeravatar

Ja jeg synes også det er ret så pinligt, han burde egentlig indse det og så enten komme med en undskyldning eller trække sig som moderator, jeg er sikker på der er mange flere som vil være interesseret og som samtidig er i den fulde overbevisning at hash er hallucinogent og bevidsthedsudvidende.

Dedikeret medlem

Billede

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]

In our memories
Brugeravatar

JAJA Ok rolig nu, trække sog som moderator er måske LIGE at skyde gråspurve med scot-misiler! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

folk trode også en gang på at man skulle offre en sol vogn ellers ville solen ikke stå op [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] .

Hash er ikke et hallucinogent

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]