Citat:
Wow, hvilke marketingsvirksomheder har du her i tankerne? Min erfaring er, at hvis man ikke er provisionslønnet, eller kun en lille del af ens løn afhænger af salg, så er lønnen ikke højere end 120 kr. eller deromkring.
God pointe Psyko... Og så er det heller ikke fedt at sidde og være luder for en nar der skimmer fløden på godtroende mennesker...
(Tvivler på at der findes en ærlig og redelig telesalgsvirksomhed)
Jeg prøvede engang at sælge bøger over telefonen, og hot diggity hvor var det dog noget lort... Jeg fandt til sidst ud af at de bøger jeg solgte gik til gamle ensomme mennesker, som savnede nogen at snakke med, så de gladeligt bestilte når jeg ringede. Var der en uge...
Vikar derimod holder... Jeg kan huske et lager vi var på, hvor vi fandt en masse gamle møbler, og en lille flagstang med dannebrog på.
Vi indrettede en lille "pause stue" komplet med flagstang og det hele, og sad og røg smøger og hyggede halvdelen af tiden.
Engang imellem kom den sure gamle dame som skulle holde osyn med os, og brokkede sig, men hey: Vi skulle jo holde pause. Og hvad vil du gøre fyre os?!?