Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
ths skrev:
Xp3rt skrev:
ths skrev:
Husk at det er dem der skal bevise at det ikke er til eget forbrug ! Har du ikke mange kontanter, regnskaber og andet der tyder på salg liggende, kan man godt forsvare at det er til eget forbrug..

Bare du har en køkkenvægt forsøger de gerne at hænge dig op på salg. Ihvertfald med tjald. Og badeværelsesvægten er til at veje kilo af selvf. :roll:

Ja har skam mistet flere køkkenvægte og endnu flere dyre digitalvægte på den regning :) ( De har endnu ikke taget en badevægt )

Hvor mange gange har de da snuppet dig? :o

Titel:
Psychedelia Sponsor

Hvad med at købe en litter UHT-behandlet mælk og blande dine dråber i den ? Så kan du hælde mælken over i en tom karton Thise øko-sød og have den stående i køleren permanent. (Det er så måske en ide at have lidt styr på hvilken karton der er den farlige og hvilken der skal bruges til ungernes cornflakes. :-)

Jeg tvivler på at politiet vil sende hele dit køleskabs på laboratoriet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
harnz skrev:
Hvad med at købe en litter UHT-behandlet mælk og blande dine dråber i den ? Så kan du hælde mælken over i en tom karton Thise øko-sød og have den stående i køleren permanent. (Det er så måske en ide at have lidt styr på hvilken karton der er den farlige og hvilken der skal bruges til ungernes cornflakes. :-)

Jeg tvivler på at politiet vil sende hele dit køleskabs på laboratoriet.

Så er der syremælk til en white russian før byturen :P

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis jeg var dig, ville jeg hælde de dyre dråber over i en tom ølflaske, eller endnu bedre: En Faxe Kondi flaske (Mindre lys, gennemsigtig farve).
Lad den stå i et hjørne med nogen andre flasker...

Den går selvfølgelig kun, hvis du ikke bor på et kollegie fyldt med fattige flaskesamlere(!)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Synes at den med syremælken til white-russians virker som en god idé :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, bortset fra at enhver stakkel som åbner køleskabet og tager noget så harmløst som en tår mælk ender med et uønsket syretrip.
Hvis det endelig skal være i noget i køleskabet burde det være i noget som for det første skal stå i køleskabet så det ikke vækker mistanke, og for det andet skal det være noget som ingen ville kunne finde på at røre som fx. mandel-essens eller lignende.

Just my two cents. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!

Drupe skrev:
Eftersom lsd er uden lugt, på flydende form gennemsnigtigt, ikke egang kan opspores af hunde og kun kan detekteres med en laboratorieanalyse, ville jeg umiddelbart tænke, at det smarteste nærmest må være det modsatte af at gemme det. Simpelt hen placere det i en uskyldig beholder og placere det et sted der ikke giver de fjerneste associationer til drugs. Så vil betjentene vel aldrig opdage noget

LSD kan godt spores ved laboratorieanalyse. Især 100 dråber. Der findes masser af laboratorieudstyr, der kan måle ned i mikromol koncentrationsskala. En simpel HPLC test burde være nok.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
harnz > UHT-behandlet mælk er ikke længere langtidsholdbart når det først er åbnet. Og slet ikke når det bliver hældt over i en anden karton. Så kommer der jo uundgåeligt lidt bakterier i det.

Treasure > Jamen det var da dejligt vi er enige :P

Titel:
Insane psychedelia user!

ah damn, det er det der med at kunne læse :P

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis man endelig skal være paranoid, kan man købe en lille flaske snaps (en af de helt små flasker som vist tæller for 1-2 genstande). Heri hælder man syren, måler hele volumen så man kan regne ud hvor meget 100 mics er, og smider snapsen i fryseren. Alle ved at snaps smager bedst koldt, så det er der intet suspekt i.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Drupe skrev:
harnz > UHT-behandlet mælk er ikke længere langtidsholdbart når det først er åbnet. Og slet ikke når det bliver hældt over i en anden karton. Så kommer der jo uundgåeligt lidt bakterier i det.

Treasure > Jamen det var da dejligt vi er enige :P

Der er ikke noget bedre end gammelt mælk :)
- haps! :p

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
dikki skrev:
Jeg må forsøge at lave en smart løsning og krejle mig til nogle øjendråber ved lægen :D hehe..

Zymelin næsespray kan købes i håndkøb :P

Naa ja det har det bedst på køl .. ikke underligt at man har det i køleskabet så :D

Eller som andre har skrevet .. gem flasken i en bøtte syltetøj også i køleskabnet med den .. Ville da i8kek undre nogen at den stod der jo.

Noget helt andet er at policen skal have direkte mistanke om salg før de kommer og leder efter stoffer eller lave en masse indbrud så de kommer for at kikke efter tyvekoster.
Men er man ikke vildt godt kendt i KR (Kriminal Register) ja så er chancerne for at de kommer minimale

NMW
"Fri hash og flere popcorn til folket"

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nashet skrev:
Drupe skrev:
kunne du suge det op i et stykke tyndt, hvidt papir og lægge det ind i en bog. Med lidt hovedregning burde du kunne komme frem til hvor stor en dosis 1x1 cm papir svarer til, og så er det bare igang med linealen når du vil have et trip :)

Det trick er nice :D Minder mig om filmen En verden udenfor, hvor en rasta-gut smugler LSD ind i et fængsel ved at få tilsendt et laced(på dansk?) landkort...

Nej, det minder dig om filmen "I faderens navn", men du har ganske ret i at protagonisten i begge film sidder uskyldigt fængslet. "I faderens navn" er dog en langt bedre film, selvom den noget sentimentale "En verden udenfor" også holder.

Mvh. Psyko

Senest rettet af Psyko 26 jan 2007 16:27, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Psyko skrev:
Nashet skrev:
Drupe skrev:
kunne du suge det op i et stykke tyndt, hvidt papir og lægge det ind i en bog. Med lidt hovedregning burde du kunne komme frem til hvor stor en dosis 1x1 cm papir svarer til, og så er det bare igang med linealen når du vil have et trip :)

Det trick er nice :D Minder mig om filmen En verden udenfor, hvor en rasta-gut smugler LSD ind i et fængsel ved at få tilsendt et laced(på dansk?) landkort...

Nej, det minder dig om filmen "I faderens navn", men du har ganske ret i at protagonisten i begge film sidder uskyldigt fængslet. "I faderens navn" er dog en langt bedre end film, selvom den noget sentimentale "En verden udenfor" også holder.

Mvh. Psyko

My bad :wink: Du har ret, også i din vurdering af de to film.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Sway skrev:

Bortset fra at 100 dråber syre (for mit vedkommende ihvertfald) holder i rimelig fucking lang tid,og da mælk som bekendt har en ret så lav holdbarheds periode tror jeg ikke det ville være ret lækkert at skulle trippe fx. til sommer..

Når jeg har flydende syre opbevarer jeg det altid i de små flasker man kan få som giver frisk ånde (kan ikke lige huske hvad de hedder), lille anonym flaske, med et label som fortæller at dette kun er til at give frisk ånde, og samtidig med en helt ok pipette løsning så man nemt kan "dryppe" ting omkring sig.

Hulka

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
En af mine gamle bekendte blev busted i Rio med et øjendråbeglas med LSD i køleskabet. Ham ser vi nok ikke de næste 30 år...Så man skal nok tænke på hvordan man "forklæder" sin syre.

kh Syn|tese

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Syn|tese skrev:
En af mine gamle bekendte blev busted i Rio med et øjendråbeglas med LSD i køleskabet. Ham ser vi nok ikke de næste 30 år...Så man skal nok tænke på hvordan man "forklæder" sin syre.

kh Syn|tese

Wow! Det var en stor straf! Hvor er verden uretfærdig!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Fanny skrev:
Syn|tese skrev:

kh Syn|tese

Wow! Det var en stor straf! Hvor er verden uretfærdig!

Hilsen Fanny

Lidt ot, det fandme forvirrende at du har skiftet avatar.. Man kan jo slet ikke kende dig på billedet Fanny ;D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
en dråbe på en sukkerknald - ja så skal du have 100 sukkerknalder stående men det er da en ide... bare lad knalderne tørre før de lagres, ellers blive dem i bunden nok for heftige=)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Sway skrev:

Jeg holder med Harnz, Nashet & Sway! Tror ikke mælken er en praktisk løsning, men kulisserne for selviscensættelse er perfekte:

"The Korova milkbar sold milk-plus, milk plus vellocet or synthemesc or drencrom, which is what we were drinking. This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence." 8) 8) 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]