Rokin skrev:
Hej Panico.
Først og fremmest. Din skrivning er ikke så slem som du vist selv tror.
Dernæst vil jeg sige at din historie selvfølgelig er trist men nok ikke enestående.
Det lyder som om du er begyndt at tænke over konsekvenserne af det liv med (efter min mening) alt for mange stoffer. Så er du et godt skridt videre på vejen.
Der er lige et par ting som jeg ikke er med på.
Du skriver b.la. at du tager din første bane som 9-årig. Her står jeg af.
Hvor og hvordan skaffer en 9 årig sig hårde stoffer? Hvordan finder en 9-årig ud af hvad det er, hvordan kender han indtagelses metoden?
Hvordan ved han hvor meget han skal tage? Sorry men det giver ingen mening i min verden, men er selvf. godt klar over at der er syge personer allesteder. Personer der sikkert er syge nok til at sælge narko t et barn.
Jeg er også nysgerrig (jeg er ikke pervers!) for at høre hvilke stoffer du har kørt på i 2-3 uger som 14 årig (stemmer det?)
Som dit indlæg står forekommer det en anelse usandsynligt (jeg siger ikke du lyver!)
Håber du har fundet dig noget fornuftigt at tage dig til.(?)
Venligst
Ja det lyder en smugle absurt når en 9 år kan skaffe stoffer, det skyldes at jeg har en fætter der lider af damp og får speed piller og at det var hans piller jeg nakkede den gang.
metoden hehe ja jeg var ikk "dum" dengang og kendte godt til miljøet fra min fam, da jeg havde en far som tit tog det da jeg var lille og ikk tænkte på jeg var til stede.
hvor fra jeg viste hvor meget jeg kunne holde til hmmm det viste jeg helder ikk, jeg prøvede mig bare frem uden at tænke mig om.. men som jeg os fortælle så begyndte det først så'n rigtig da jeg var de der 15 ca.
når den kørte på 2-3 uger var det så godt som altid kun amf. da det jo virker opkvikkene og ca. 1-2 g pr. dag ... (den gang fik jeg det betalt.) det hårdt for kroppen og køre så lang tid i en så ung alder. og ja det kan jeg da mærke nu..
ja er begyndt og tænke mig en del mere om når det sker, men alligevel ka jeg ikk rigtig lade vær med og æde under 15-20 runde på en aften hvis jeg ka komme til det.
Er begyndt i skole på Vuc for at få min 9klasses eksamen, og regner med jeg ska på tekn. efter sommer som Web Intergrator.. så lidt har jeg da fået at lave nu..