kjære velgjørere.
Tenkte det var på tide å melde seg, etter et par måneder med smygtitting. ikke at jeg har stort å melde, men en begynnelse er det dog. jeg ser ikke noe velkomstforum her, så jeg regner med at det hele går uformelt for seg. godt nok.
Så! Etter å ha ligget hvileøs og skrikende med en hånd for øret i to netter, fikk jeg omsider stabblet meg selv og en hundrelapp på beina, hvorpå jeg tok på meg oppgaven å skaffe 1g med hasj. pillene fra legen var en vits, og de gule dråpene likeså. dessuten har min halsbrann blusset opp igjen. jeg vrir meg om natten, man! totalt umulig å ligge flat uten at den helvetes lukkemuskelen i brystet blei overrumplet av en frisk sjø magesyre.
(det skal vel også sies at jeg har bedrevet et par jointer stort sett hver dag de siste årene, men etter at jeg flyttet fra kjæresten, skulle det nok bli andre boller... altså norske, bakte. jeg har for faen et barn og ta vare på, samt uutgrunnelige kreative prosjekter. bak den dyre blå røyken forsvant mangt et fullkomment maleri. feiende melodier røk ut av vinduet eller opp i komfyrens vifteblader. javel, et par gode sanger kom det vel også ut av det, men mest altså ; dårlig TV, og enda værre mat.
(ja, jeg hadde nå holdt meg for god for det i 2 uker. det hadde gått over all forventning. jeg måtte selvfølgelig holde meg unna Deres forum til tider, men innimellm gløttet jeg på... o'ja, mange innlegg passet også for den håpefullt frafallende. og jeg spillte igjen gitar som klatremus i lønnetreeet. jeg hadde vel mest tenkt til å takke for disse inleggene, men så ble det altså alt dette. jeg har knapt skrevet et ord på tre år.)
etter det første trekket, lente jeg meg tilbake. det var en helt vanlig joint. rizzla papir med filter av lokket. inngnidd i kokosskål og blandet med eventyr 3. jeg kjente et pust av stillhet legge seg over hodet mitt. øret og hele venstre siden av kinnet, fikk tilbake den naturlige følelsen, hevelsen rundt ansiktet evaporerte og ble igjen et fast flott mannekinn! jeg pustet ut den satans velgjøreren. hjernen elsket meg! ildstrupen kjølnet flammen løp tilbake! jeg kunne puste fritt uten fare for mordbrann og selvantennelse. puste fritt, matros! derpå åt jeg opp en god tredjedel av det som var i kjøleskapet, men det får så være. jeg er takknemlig. men det er en krevende kamerat.
i dag har jeg hatt ham til te. med honning. det hjelper på samvittigheten.
|