Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 05:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Har til denne brugt det samme billede som i "Not fascism when we do it", men farveholdningen er ændret til Venstre's kolde blå partifarve.

Georgieboy har også fået et omvendt stars and stripes på i stedet for det omvendte kors.

Og sloganet er såmænd Anders' eget:

Billede

Jeg ved ikke med jer, men jeg er begyndt at mistænke Anders for, at hans ægteskab med Anne-Mette er rent proforma! For han er da åbenlyst forelsket i sit idol på den anden side af Atlanten.

Føj! :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hehe - anders er vis ret så bi-nysgerrig - han blive ihvertfald ved med at kontakte mig...

Tak for sidst forresten Drumstick - fællestegninger og hygge :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu mangler vi bare at printe den ud og hænge den op!

- og flere thumbs ups til dig, Drumstick! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kjær skrev:

Tak!

Jeg vil dog gerne frabede, at folk printer den ud til andet end brug derhjemme... Jeg hørte om nogen, der ville blive sagsøgt, fordi de havde lavet en lignende fotomanipulation med én fra Dansk Folkeparti; og selvom jeg vil sige kunstneren bag har retten bag sig i henhold til ytringsfriheden, orker jeg altså ikke at få en stævning, hvis dette billede bliver set af de forkerte...Man kunne nok godt risikere en bøde eller lignende.

:-) Men til privat brug: Print løs.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
fedt billede (igen) :)
bliver helt sikkert printet her hos mig :)

mvh kermit

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Drumstick skrev:
Kjær skrev:

Tak!

Jeg vil dog gerne frabede, at folk printer den ud til andet end brug derhjemme... Jeg hørte om nogen, der ville blive sagsøgt, fordi de havde lavet en lignende fotomanipulation med én fra Dansk Folkeparti; og selvom jeg vil sige kunstneren bag har retten bag sig i henhold til ytringsfriheden, orker jeg altså ikke at få en stævning, hvis dette billede bliver set af de forkerte...Man kunne nok godt risikere en bøde eller lignende.

:-) Men til privat brug: Print løs.

Du har vist ikke noget at frygte, Drumstick, hvis det skulle ske.

Og så til en lille teaser (for århusianerne): Vigtig Pers fætre regner med at male byen rød engang i den nærmeste fremtid. Dokumenter det gerne. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ville være sjovere hvis han heilede med venstre hånd.

Kan du ikke spejlvende billedet, og så ordne teksten derefter?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kammerat Hvirvelvind skrev:
Det ville være sjovere hvis han heilede med venstre hånd.

Kan du ikke spejlvende billedet, og så ordne teksten derefter?

Jo måske...Ellers ka' du jo bare gøre det!

:D
-
takker for jeres kommentarer!

Senest rettet af Ðrumstick 27 mar 2007 23:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kjær skrev:

God idé. :P

Titel:
Insane psychedelia user!

NAZI KORTET!!!!!

Du virker ikke som en ubegavet fyr, Drumstick. Du kunne sagtens komme på noget mere spidsfindigt.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Drumstick skrev:
Sieg Bush! :evil:

Sieg Bush? huh? Man sagde jo ikke Sieg Hitler ffs...

Sieg Heil er vel heller ikke specielt nazi. Det betyder Hil Sejren.

Desuden minder Adolf H og George W da på ingen måde om hinanden? Hverken som person, eller rent politisk (Ikke at det gør dit billede mindre underholdende :) )

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Drumstick skrev:
Sieg Bush! :evil:

Sieg Bush? huh? Man sagde jo ikke Sieg Hitler ffs...

Sieg Heil er vel heller ikke specielt nazi. Det betyder Hil Sejren.

Desuden minder Adolf H og George W da på ingen måde om hinanden? Hverken som person, eller rent politisk (Ikke at det gør dit billede mindre underholdende :) )

Enig, det var noget pis at skrive. Det var tilføjet i en skævert, og den slags sker jo...har slettet det.

Jeg er dog ikke enig med dig i, at man ikke kan drage sammenligninger mellem deres politik. Begge brugte en selvforårsaget ulykke for at starte krig; begge har en velsmurt hær og propaganda-maskine, og begge en stor magt over storpolitiske spørgsmål.
Jeg siger ikke, at Bush er Hitler, men at han har en grim side, som godt kan have småfascistiske tendenser. Skid på de laveste i samfundet og kør efter dine egne egoistiske mål.

Bush har selv udtalt, "I'll tell you what, running a dictatorship would be a hell of a lot easier, just as long as I'm the dictator!"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Fedt billede der.

Bare jeg havde en printer :?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Drumstick skrev:

Begge brugte en selvforårsaget ulykke for at starte krig

9/11? Rigsdagsbranden?

Arh...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Drumstick skrev:

9/11? Rigsdagsbranden?

Arh...

Arh....hvad?

Se dette foredrag, og kom igen:

Foredrag om 9/11 og de mange spørgsmål

Titel:
Relativistisk båthorn

Drumstick skrev:
Jeg hørte om nogen, der ville blive sagsøgt, fordi de havde lavet en lignende fotomanipulation med én fra Dansk Folkeparti

Er det en foto-manipulation???
Er du sikker på det er samme billede du taler om?, for det foto du har lagt op ser da meget ægte ud :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Drumstick skrev:
Jugg skrev:
Drumstick skrev:

9/11? Rigsdagsbranden?

Arh...

Arh....hvad?

Se dette foredrag, og kom igen:

Foredrag om 9/11 og de mange spørgsmål

Nej tak, 9/11 har fyldt meget i mit liv, jeg har læst ufatteligt mange bøger om emnet, set foredrag, set "dokumentare" og så meget andet.

Jeg kender til det hele.

Selvfølgelig var 9/11 tragedien en konspiration. En konspiration blandt en flok skide sure ekstremistiske muslimer.

Her plejer "9/11 truthers" så at sige "jajajaja! Men hvad med Operation Northwoods!?"

Hvorefter jeg så svarer "ja hvad med det?"

Hvor de så svarer "jajajajaja men hvad med det der med at ham der jøden han sagde han fik bygningen "pulled""?

Hvorefter jeg svarer "Ja, hvad med det?"

Hvor de så svarer "jajaajajaja for helvede men hvad det der øjenvidne der på 3 kilometers afstand spottede at det slet ikke var et fly?"

osv osv osv... sry jeg er blevet for træt af at diskutere med 9/11 truthers. Jeg har få gange oplevet at der kommer en saglig diskussion ud af det, for det meste bliver jeg bare svinet og kaldt en af regeringens "får". Udover det har jeg faktisk aldrig oplevet en 9/11 truther holde sig til emnet. Hvis jeg kommer med en rebuttal, forsøger de ikke at knuse den, men de skifter bare emne. Det er jeg SÅ træt af.

Drumstick, hvis du er frisk på en debat, en saglig en, hvor vi koncentrerer os om et emne ad gangen, så er du velkommen til at tilføje min MSN. Jeg er altid klar. Du virker som en ganske kløgtig makker, så tror vi kunne få en god debat.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"Selvfølgelig var 9/11 tragedien en konspiration. En konspiration blandt en flok skide sure ekstremistiske muslimer."

Det tror pokker de var sur, det burtde vi også være min teori er at det handler om neget helt andet end hvem der skal være kalif i istedet for kalifen.
Nu er min hukommelse noget lig 3% men var det ikke i 2000 at USA gid ind og brugte en masse penge på at ødelægge den gode forretning som mange levede af rundt om middelhavet. Samtidig gik det vel også ud over kvaliteten på det vi ryger her hjemme.
Så tror pokker en masse mennesker ikke kan lide bush, der er intet være end en afvænnet narkoman, som bliver hellig og fuldstændig utilregnelig af misundelse = han mangler sin crakpibe. Nu har han kun en masse bomber og de er ikke pakket ind i papir, så han smider vildt omkring sig med dem.
Og nu da nr. 69 er jævnet, så mangler dolfi d. 2. bare og rydde staden, arealet ville være perfekt til golf og afstresnings område for de rige udenlandske krydstogt gæster (læs amerikanere) der hvert år besøger vores skønne hovedstad

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

JEL skrev:
Drumstick skrev:
Jeg hørte om nogen, der ville blive sagsøgt, fordi de havde lavet en lignende fotomanipulation med én fra Dansk Folkeparti

Er det en foto-manipulation???
Er du sikker på det er samme billede du taler om?, for det foto du har lagt op ser da meget ægte ud :)

JEL> Det er skam fotomanipulation. Photoshop længe leve...

Jugg> Jeg er ikke en af dem, som tror på hvad som helst, og vil helst ikke sættes i dén bås.
Jeg mener, man skal stille spørgsmål til magthavere - det er et af demokratiets grundregler. Som Charlie Sheen siger, er det ikke muligt at få svar på de mange spørgsmål, nysgerrige folk verden over har til den amerikanske regering omkring 9 11.

Hvorfor, spørger jeg så?

Jajajaja, hvorfor?

:twisted:

Titel:
Relativistisk båthorn

Drumstick skrev:
JEL> Det er skam fotomanipulation.

Jeg tror altså ikke på dig Drumstick... Det ka' ikke være en foto-manipulation, for de _er_ squ da så grimme?? Jeg er helt sikker på at når de 2 går i swinger-klub sammen, så går de klædt som på billedet. Jeg ka' simpelthen ikke tro på det er noget du har lavet i photoshop, for så go' er der _ingen_ der er i photoshop. Billedet er _alt_ for realistisk.

:wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]