Drumstick skrev:
Jugg skrev:
Drumstick skrev:
Begge brugte en selvforårsaget ulykke for at starte krig
9/11? Rigsdagsbranden?
Arh...
Arh....hvad?
Se dette foredrag, og kom igen:
Foredrag om 9/11 og de mange spørgsmålNej tak, 9/11 har fyldt meget i mit liv, jeg har læst ufatteligt mange bøger om emnet, set foredrag, set "dokumentare" og så meget andet.
Jeg kender til det hele.
Selvfølgelig var 9/11 tragedien en konspiration. En konspiration blandt en flok skide sure ekstremistiske muslimer.
Her plejer "9/11 truthers" så at sige "jajajaja! Men hvad med Operation Northwoods!?"
Hvorefter jeg så svarer "ja hvad med det?"
Hvor de så svarer "jajajajaja men hvad med det der med at ham der jøden han sagde han fik bygningen "pulled""?
Hvorefter jeg svarer "Ja, hvad med det?"
Hvor de så svarer "jajaajajaja for helvede men hvad det der øjenvidne der på 3 kilometers afstand spottede at det slet ikke var et fly?"
osv osv osv... sry jeg er blevet for træt af at diskutere med 9/11 truthers. Jeg har få gange oplevet at der kommer en saglig diskussion ud af det, for det meste bliver jeg bare svinet og kaldt en af regeringens "får". Udover det har jeg faktisk aldrig oplevet en 9/11 truther holde sig til emnet. Hvis jeg kommer med en rebuttal, forsøger de ikke at knuse den, men de skifter bare emne. Det er jeg SÅ træt af.
Drumstick, hvis du er frisk på en debat, en saglig en, hvor vi koncentrerer os om et emne ad gangen, så er du velkommen til at tilføje min MSN. Jeg er altid klar. Du virker som en ganske kløgtig makker, så tror vi kunne få en god debat.