Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 13:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hr. snus: Ked af at høre, at du har oplevet slemme ting som soldat, som du nu prøver at bedøve dig fra. Jeg vil anbefale dig, at du opsøger en god ven, dine forældre eller andre du kan stole på, og fortæller dem, hvor langt nede du er. Lige nu har du brug for menneskelig kontakt, og jeg tror ikke at det er rigtigt tilfredstillende kun at snakke med folk over nettet.

Det er ærgeligt at du skal i fængsel, men prøv at vende det til noget positivt: Tag det som et meditationsophold uden stoffer, hvor du får tid til at tænke tingene igennem.

Dine traumer fra tiden som soldat skal du gøre noget ved, istedet for at ødelægge dig selv. Se på det som en opgave du må løse, og få overbevist din læge om, at du skal have en psykolog.

Jeg håber du kommer over de næste par dage, som nok er den værste tid! Ring til nogen som kan komme og være hos dig (og som ikke bare tilbyder dig en streg mere!).
Held og lykke!

Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Hej Snus.

Der sidder mennesker her som du kan snakke med: http://www.livslinjen.dk

Du kan ringe helt anonymt på: Telefonrådgivning: 70 201 201

Du har ikke noget at miste ved at gøre det!

God bedring

/laden

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Tusind tak for alt jeres hjælp herinde, har fået det en del bedre i dag, det er første gang efter nytårs aften at jeg har været vågen mere end halvdelen af dagen, og har også spist mere end en gang i dag, mangler stadigvæk og fortælle de gamle det, derhjemme.
Tror sku at de får et chock.

Jeg har lige været inde og læse en masse om MDMA, fuck jeg har været et fjols mand!

Fra den 31 dec og til den 2 jan har jeg indtaget 2 gram MDMA plus kiks og amf i store mængder, det er fandme utroligt at der ikke er sket mere med mig,
men har bestilt 5-htp nu, så må vi se om det ikke kan hjælpe lidt på det igen, og så en helvdes lang pause nu, vil sku ikk kunne love at jeg aldrig røre det igen.... :oops:

Titel:
Medlem

Hr. snus skrev:
vil sku ikk kunne love at jeg aldrig røre det igen.... :oops:

Hvis jeg selv er i en situation hvor jeg virkelig gerne vil tage f.eks. MDMA, så husker jeg på hvordan dagen derpå er.. Det tager altid den værste lyst.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Det er jo første gang jeg har haft nedtur på pga MDMA, har det sku altid godt dagen efter.
Men skal sku have den pause nu :!:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hr. snus skrev:
Jeg har lige været inde og læse en masse om MDMA, fuck jeg har været et fjols mand!

men har bestilt 5-htp nu, så må vi se om det ikke kan hjælpe lidt på det igen, og så en helvdes lang pause nu, vil sku ikk kunne love at jeg aldrig røre det igen.... :oops:

Det er altid godt at høre, når folk bliver klogere!
Fortsat god bedring!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg har også holdt pause i en måned nu fra kiks :wink: Det går bare derudaf.. og er vist nok også temmelig meget sundt, ku jo altid håbe man holder sig fra det for altid! Men den ka være meget svær :?

Titel:
Hey mester, kan se du kommer fra samme by som mig og har en kraftig ide om hvem du er. :wink:
Vidste slet ikke du havde det på den måde, var godt nok godt klar over at du fyrede den af, men..
Jeg har ikke så meget at tilføje af gode råd, de er vist allerede nævnt, men lov mig du holder hovedet oppe. Tog selv MDMA næsten hele dec måned sidste år, det er sq en sej en at komme igennem bagefter, men hvis du bare holder snuden fra ALT narko i lang tid skal du nok komme dig!
Jeg er ihvertfald kommet mig nogenlunde, selv om jeg ikke rigtig har fået styr på mit stofforbrug. Så nyd fængsopholdet, dit sorte apperatur! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]